Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
TiK VZW
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres heditCh schreef:Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^Zambo schreef: Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Klopt! Dit is appelen met peren vergelijken.Lord Utopia schreef:userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^Zambo schreef: Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Userbase is een forum waar je vragen en opmerkingen kan posten.
Tik is een telecom en internet klantenvereniging. Ze verdedigen de belangen van de klanten.
Dus Zambo, die vergelijking gaat niet op.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
@Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
@Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik kan u zeggen dat TIK minstens even veel connecties heeft met ISP's
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En die van ons zijn dat niet? :sketter schreef:Lord Utopia het gaat hier over gewaardeerde connecties met ISP's.
Maar goed, ik wéét gewoon dat ik de grootste heb en de beste ben, dus zwijg
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Om een probleem te kunnen oplossen moet de isp zijn medewerking verlenen. Is dommel dan zo koppig?ketter schreef:@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
Pipos? Awel merci.ketter schreef: @Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Heb je daar bewijzen van? Nee? Zwijgt stil dan. JE weet niet waarover je praat.
Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?
Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?
Dit is wel een zeer zware beschuldiging. Ik ga hier niet veel woorden aan vuilmaken, maar ik laat mijn naam niet zwartmaken door één of andere niksnut die niet beter weet. Tik vzw en zijn medewerkers/rvb krijgen verre van cadeau's. U mag mij eens één voorbeeld geven waarin je zo'n stelling kan bewijzen. Of vind je het soms abnormaal dat Telenet ons bij een vergadering geen drank aanbied? Oh jah, dit kan je dan ook omkoping noemen. Kortom, hou je mond Ketter. Wij proberen bij Tik vzw, om de problemen aan te pakken!ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
Localhost wil dat helemaal niet oplossen. Dommel moet zijn problemen zelf oplossen, dat is evident. Wat Dommel duidelijk moet gemaakt worden, is dat er ook iets bestaat als een helpdesk en communicatie.ketter schreef:@localhost <onzin geknipt]Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
Och, laat je niet opjutten.jelte schreef:Dit is wel een zeer zware beschuldiging.ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
Hij schrijft: "@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK. "
'k Zou dan wel eens willen weten waar die 'elders' is.
Als Dommel toenaderingspogingen ziet als 'dirigeren', dan is er duidelijk iets mis bij Dommel. Een goeie provider die vooruit wil en inzit met zijn klanten, ontvangt een klantenvereniging met open armen, aangezien hij er iets van kan opsteken en een luisterend oor biedt aan zijn klanten. Daarnaast kan hij de klantenvereniging ook gebruiken om klachten te kanaliseren om tot een oplossing te komen.
Mijn excuses, ik heb perongeluk het bericht van Zambo verwijderd ipv afgesplitst. Ik heb gelukkig wel even kunnen recoveren:
Zambo schreef:Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjeslocalhost schreef:Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres heditCh schreef:Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Dit is ondertussen gebeurt. Maar er komt wel een slotje op dit topic. Zoals al aangegeven is userbase niet de juiste plaats om dergelijke dingen uit te vechten. Deze community bestaat om samen met elkaar problemen op te lossen, niet om ze te veroorzaken.Lord Utopia schreef:Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?
Even een puur persoonlijke nota: ik vind het eigenlijk wel een beetje genoeg geweest met de vetes tussen userbase members en TiK members. Beide zijn er om te helpen, maar op deze manier gaat dat dus niet lukken he. Ik wil niemand met de vinger wijzen, maar voor je iemand begint af te breken kijk je best even in eigen buidel. Dat geld voor beide kanten.