Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres heditCh schreef:Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^Zambo schreef: Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes![]()
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Klopt! Dit is appelen met peren vergelijken.Lord Utopia schreef:userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^Zambo schreef: Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes![]()
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
En die van ons zijn dat niet? :sketter schreef:Lord Utopia het gaat hier over gewaardeerde connecties met ISP's.
Om een probleem te kunnen oplossen moet de isp zijn medewerking verlenen. Is dommel dan zo koppig?ketter schreef:@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
Pipos? Awel merci.ketter schreef: @Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.
Dit is wel een zeer zware beschuldiging. Ik ga hier niet veel woorden aan vuilmaken, maar ik laat mijn naam niet zwartmaken door één of andere niksnut die niet beter weet. Tik vzw en zijn medewerkers/rvb krijgen verre van cadeau's. U mag mij eens één voorbeeld geven waarin je zo'n stelling kan bewijzen. Of vind je het soms abnormaal dat Telenet ons bij een vergadering geen drank aanbied? Oh jah, dit kan je dan ook omkoping noemen. Kortom, hou je mond Ketter. Wij proberen bij Tik vzw, om de problemen aan te pakken!ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
Localhost wil dat helemaal niet oplossen. Dommel moet zijn problemen zelf oplossen, dat is evident. Wat Dommel duidelijk moet gemaakt worden, is dat er ook iets bestaat als een helpdesk en communicatie.ketter schreef:@localhost <onzin geknipt]Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
Och, laat je niet opjutten.jelte schreef:Dit is wel een zeer zware beschuldiging.ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
Zambo schreef:Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjeslocalhost schreef:Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres heditCh schreef:Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebbenlocalhost schreef: Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.![]()
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Dit is ondertussen gebeurt. Maar er komt wel een slotje op dit topic. Zoals al aangegeven is userbase niet de juiste plaats om dergelijke dingen uit te vechten. Deze community bestaat om samen met elkaar problemen op te lossen, niet om ze te veroorzaken.Lord Utopia schreef:Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?