TiK VZW

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Gesloten
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.


Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebben :)
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

ditCh schreef:
localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.


Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebben :)
Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres he :)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zambo schreef:Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes :lol:

TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.

En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Volgens mij weet Zambo niet waarvoor Userbase staat.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Lord Utopia schreef:
Zambo schreef:Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes :lol:

TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.

En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^


Klopt! Dit is appelen met peren vergelijken.
Userbase is een forum waar je vragen en opmerkingen kan posten.
Tik is een telecom en internet klantenvereniging. Ze verdedigen de belangen van de klanten.
Dus Zambo, die vergelijking gaat niet op.
Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.

@Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik kan u zeggen dat TIK minstens even veel connecties heeft met ISP's ;)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Kom kom jongens, we gaan hier niet liggen stoefen over connecties met ISP's.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Lord Utopia het gaat hier over gewaardeerde connecties met ISP's. :wink:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ketter schreef:Lord Utopia het gaat hier over gewaardeerde connecties met ISP's. :wink:
En die van ons zijn dat niet? :s
Maar goed, ik wéét gewoon dat ik de grootste heb en de beste ben, dus zwijg :p
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

ketter schreef:@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.


Om een probleem te kunnen oplossen moet de isp zijn medewerking verlenen. Is dommel dan zo koppig?

ketter schreef:@Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.


Pipos? Awel merci.
Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Deze discussie gaat niet over TiK. Als er een discussie over TiK gevoerd moet worden kan dat altijd op hun forum, of hier in een apart topic. Maar we gaan niet beginnen met topic's te bevuilen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Heb je daar bewijzen van? Nee? Zwijgt stil dan. JE weet niet waarover je praat.

Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?
jelte
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 apr 2006, 12:24

ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.

Dit is wel een zeer zware beschuldiging. Ik ga hier niet veel woorden aan vuilmaken, maar ik laat mijn naam niet zwartmaken door één of andere niksnut die niet beter weet. Tik vzw en zijn medewerkers/rvb krijgen verre van cadeau's. U mag mij eens één voorbeeld geven waarin je zo'n stelling kan bewijzen. Of vind je het soms abnormaal dat Telenet ons bij een vergadering geen drank aanbied? Oh jah, dit kan je dan ook omkoping noemen. Kortom, hou je mond Ketter. Wij proberen bij Tik vzw, om de problemen aan te pakken!
Robby
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:59

ketter schreef:@localhost <onzin geknipt]Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.


Localhost wil dat helemaal niet oplossen. Dommel moet zijn problemen zelf oplossen, dat is evident. Wat Dommel duidelijk moet gemaakt worden, is dat er ook iets bestaat als een helpdesk en communicatie.
Robby
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:59

jelte schreef:
ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.

Dit is wel een zeer zware beschuldiging.


Och, laat je niet opjutten.
Hij schrijft: "@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK. "

'k Zou dan wel eens willen weten waar die 'elders' is.

Als Dommel toenaderingspogingen ziet als 'dirigeren', dan is er duidelijk iets mis bij Dommel. Een goeie provider die vooruit wil en inzit met zijn klanten, ontvangt een klantenvereniging met open armen, aangezien hij er iets van kan opsteken en een luisterend oor biedt aan zijn klanten. Daarnaast kan hij de klantenvereniging ook gebruiken om klachten te kanaliseren om tot een oplossing te komen.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Mijn excuses, ik heb perongeluk het bericht van Zambo verwijderd ipv afgesplitst. Ik heb gelukkig wel even kunnen recoveren:

Zambo schreef:
localhost schreef:
ditCh schreef:
localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.


Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebben :)
Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres he :)


Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes :lol:

TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.

En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?


Dit is ondertussen gebeurt. Maar er komt wel een slotje op dit topic. Zoals al aangegeven is userbase niet de juiste plaats om dergelijke dingen uit te vechten. Deze community bestaat om samen met elkaar problemen op te lossen, niet om ze te veroorzaken.

Even een puur persoonlijke nota: ik vind het eigenlijk wel een beetje genoeg geweest met de vetes tussen userbase members en TiK members. Beide zijn er om te helpen, maar op deze manier gaat dat dus niet lukken he. Ik wil niemand met de vinger wijzen, maar voor je iemand begint af te breken kijk je best even in eigen buidel. Dat geld voor beide kanten.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”