localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebben
localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres heditCh schreef:localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebben
userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^Zambo schreef:Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Lord Utopia schreef:userbase is een forum, userbase is geen test-aankoop... dat begrijp je toch? ^^Zambo schreef:Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
En die van ons zijn dat niet? :sketter schreef:Lord Utopia het gaat hier over gewaardeerde connecties met ISP's.
ketter schreef:@localhost je kan nog zoveel doen als je wil maar je zal nooit bij Dommel een gratis abbo krijgen zoals elders en ze zullen zich zeker niet laten dirigeren door TIK.
Knoop dat eerst maar is even in je dovemansoren.
Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
ketter schreef:@Zambo hoe kan U nu weten dat userbase niks doet voor mensen met problemen?
Ze hangen het mischien niet zo aan de grote klok gelijk die pipos van TIK maar je mag gerust zijn dat er achter de schermen wel degelijk goede contacten zijn tussen bepaalde mensen van Userbase en ISP's.
ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
ketter schreef:@localhost <onzin geknipt]Ik onken niet dat er problemen zijn maar jij zal ze daar zo goed als zeker al niet kunnen gaan oplossen hoor.
jelte schreef:ketter schreef:Nonkie hoe kan TIK nu nog nutraal zijn als ze overladen worden met geschenken van bepaalde ISP'S.
Komaan Nonkie je maakt jezelf toch niks wijs he.
Dit is wel een zeer zware beschuldiging.
Zambo schreef:localhost schreef:Al enkele weken, ja. Ge kent ons adres heditCh schreef:localhost schreef:Ik drop een lijntje bij DUG, de Dommel Users Group.
Bestaat dat ook al ? Anyway ... ik heb grafiekjes van de problemen van de voorbije weken van een 4-tal cityconnect lijnen, moesten jullie documentatie nodig hebben
Dat is nu eens goed nieuws, nu kan TIK alles beginnen verzamelen de komende weken en maanden om dan eens voor te leggen aan Dommel. Goe werk jongens en meisjes
TIK doet waar Userbase.be in faalt, namelijk de koe bij de horens nemen en handelen zoals het moet zijn.
En nu de ganse Dommel Fan-base naar DUG (Dommel gebruikers groep) zodat alle problemen effectief in kaart kunnen worden gebracht en dat er iets aan gedaan kan worden (ipv te blijven stilstaan op Userbase.be)
Lord Utopia schreef:Gravity, kun je dit topic afsplitsen aub?