quistnix schreef:luvr schreef:Afijn--eerst maar eens proberen, of ik erin slaag, een LAN kabel tussen de BBox en de decoder te leggen.
En ? Ben je er in geslaagd ? Wat zijn de eventuele resultaten ? Zuigt het nog steeds of blaast het ondertussen ?

Hmmm... Ik heb er t-o-t-á-á-l geen idee van wat er gebeurd is, maar sinds mijn vorig bericht hier (dd. 17 december 2010) hebben we geen problemen meer gehad.
Ik was beginnen na te denken over een manier om de BBox en de decoder met een ethernet kabel verbonden te krijgen, maar ondertussen gaat het (nog altijd met de Devolo's) gewoon perfect... Dan heeft het ook geen zin om te proberen of een ethernet kabel het probleem oplost, natuurlijk.
Ik kan mij moeilijk voorstellen, dat de problemen zomaar in één klap, zonder dat ik daar iets voor gedaan heb, meteen definitief opgelost zijn, dus ik ga er maar vanuit, dat ze nog wel eens terug zullen komen, en dan kijk ik wel verder. Misschien houden die Devolo's gewoon van winterse toestanden???
Afijn, ik weet het effe niet meer--maar zoals het nu gaat, ben ik zéér tevreden.