Da heb ik nog bij u gedaan en de foutjes waren gedaan Pff heb da al veel moeten doen die knijp fiches eraf halen en draaiers plaatsen.GunSmoke007 schreef:Goeie Tip voor telenet gebruikers:
Knip die knijpfiches op uw kabel eraf, ga naar een doe het zelf en haal daar schroeffiches. Ga naar huis strip een stukje van de kabel af zoals het hoort en schroef die nieuwe fiches erop.
Belgacom TV s****!
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
Klopt
Hmmm... Ik heb er t-o-t-á-á-l geen idee van wat er gebeurd is, maar sinds mijn vorig bericht hier (dd. 17 december 2010) hebben we geen problemen meer gehad.quistnix schreef:En ? Ben je er in geslaagd ? Wat zijn de eventuele resultaten ? Zuigt het nog steeds of blaast het ondertussen ?luvr schreef:Afijn--eerst maar eens proberen, of ik erin slaag, een LAN kabel tussen de BBox en de decoder te leggen.
Ik was beginnen na te denken over een manier om de BBox en de decoder met een ethernet kabel verbonden te krijgen, maar ondertussen gaat het (nog altijd met de Devolo's) gewoon perfect... Dan heeft het ook geen zin om te proberen of een ethernet kabel het probleem oplost, natuurlijk.
Ik kan mij moeilijk voorstellen, dat de problemen zomaar in één klap, zonder dat ik daar iets voor gedaan heb, meteen definitief opgelost zijn, dus ik ga er maar vanuit, dat ze nog wel eens terug zullen komen, en dan kijk ik wel verder. Misschien houden die Devolo's gewoon van winterse toestanden???
Afijn, ik weet het effe niet meer--maar zoals het nu gaat, ben ik zéér tevreden.
Toch nog effe een reactie: Een dikke maand geleden zijn de problemen weer opgedoken, en zelfs erger dan voordien.
Uiteindelijk, zo'n drie weken geleden, dus toch maar een ethernet kabel van de bbox naar de decoder gelegd, en sindsdien zijn de problemen inderdaad weggebleven.
Ben alleen niet zo gelukkig met de manier waarop de kabel nu ligt, maar dat moeten we hier dan nog maar eens verder bekijken.
Afijn, als 't goed is, dan zeggen we het ook, dus: Belgacom TV is voor ons nu perfect in orde!
Bovendien is een collega van mij geïnteresseerd in de Devolo's, omdat hij ze eens wil proberen voor zijn computernetwerk; zijn ze dus toch niet helemaal verloren...
Uiteindelijk, zo'n drie weken geleden, dus toch maar een ethernet kabel van de bbox naar de decoder gelegd, en sindsdien zijn de problemen inderdaad weggebleven.
Ben alleen niet zo gelukkig met de manier waarop de kabel nu ligt, maar dat moeten we hier dan nog maar eens verder bekijken.
Afijn, als 't goed is, dan zeggen we het ook, dus: Belgacom TV is voor ons nu perfect in orde!
Bovendien is een collega van mij geïnteresseerd in de Devolo's, omdat hij ze eens wil proberen voor zijn computernetwerk; zijn ze dus toch niet helemaal verloren...
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
Devolo's werkten bij mij ook niet goed.
Na lang lang zoeken heb ik gevonden wat het was. M'n verwarmingsketel die aansloeg...
Dus enkel in de winter had ik storing met de Devolo's.... Nu een nieuwe verwarmingsketel en geen problemen met Freezes of HD kanalen.
Na lang lang zoeken heb ik gevonden wat het was. M'n verwarmingsketel die aansloeg...
Dus enkel in de winter had ik storing met de Devolo's.... Nu een nieuwe verwarmingsketel en geen problemen met Freezes of HD kanalen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
PLC blijven gevoelig voor allerhande storingen op het net maar ik heb de indruk ik zeg wel de indruk dat er van de ruckus oplossing blijkbaar minder klachten komen. (of is het omdat er minder ruckus gebruikt wordt t.o.v. plc's!)
Maar een zaak is 100% zeker,als je ze kunt vermijden doe het dan.
mvg
Maar een zaak is 100% zeker,als je ze kunt vermijden doe het dan.
mvg