Scarlet zegt datalimiet vaarwel, snelheid omhoog
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Concreet betekent dit dat de datalimiet (nu nog 100 GB) op de pakketten Internet+Telephony en One (met digitale tv) verdwijnt en dat per 1 oktober 2010. Er komt een fair use policy in de plaats. Het internet-only pakket had al een langere tijd geen datalimiet meer.
Ook de snelheden krijgen een opwaardering: Internet+Telephony en One gaan beide van 20 / 1,5 Mbps naar 25 / 3,5 Mbps (download/upload).
UB Frontpage
Ook de snelheden krijgen een opwaardering: Internet+Telephony en One gaan beide van 20 / 1,5 Mbps naar 25 / 3,5 Mbps (download/upload).
UB Frontpage
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
- Bedankt: 29 keer
- Contacteer:
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Kijk, wat gaat het nu toch allemaal snel he! Super nieuws natuurlijk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Erelid
Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
- hardyscript
- Premium Member
- Contacteer:
Ik heb nu het 16 profiel
Zit er dan meer snelheid bij voor mij ook ?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
YES
SH*TLord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Lord,Lord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
Ik ge er van uit dat Scarlet nieuwe klanten toch op VDSL2 zal aansluiten indien mogelijk. Indien dit niet mogelijk is kan een andere provider ook geen VDSL2 aanbieden lijkt mij.
Internet: EDPNet VDSL
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Deze vraag heb ik ook, ik zit wel bij EDPnet maar dat maakt geen verschil.hardyscript schreef:Ik heb nu het 16 profiel
Heeft iemand een antwoord op deze vraag ?
Zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=26893 voor mijn lijnwaarde.
- honda4life
- Elite Poster
Lord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Bron: http://www.scarlet.be/nl/praktische-info/over-dsl.phpScarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 6 keer
LoL dat was een goeiehonda4life schreef:YES
SH*TLord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Heerlijk nieuws.
Ik heb vorige week Internet+Telefonie aangevraagd, met een promo.
Over dat Internet+Telefonie VDSL2 zou zijn, is al een discussie geweest.
Maar op Scarlet.be vind je
Vervolgens werd mij hetzelfde gezegd via Twitter.
Ik weet dat de kans ook bestaat dat je niet wordt aangesloten op VDSL2, maar ik heb er goede hoop op dat de kans groot is dat het VDSL2 wordt.
Ik heb vorige week Internet+Telefonie aangevraagd, met een promo.
Over dat Internet+Telefonie VDSL2 zou zijn, is al een discussie geweest.
Maar op Scarlet.be vind je
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Scarlet en daar zeiden ze dat je op VDSL2 wordt aangesloten, tenzij het niet beschikbaar is.Voor Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie (indien u aansluitbaar bent op het VDSL2 netwerk) bedraagt uw maximum downloadsnelheid 20 Mbps en kan u bestanden uploaden aan maximum 1,5 Mbps. Bij deze formules beschikt u over een maandelijks datavolume van 100 GB (up & down).
Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie, via glasvezel tot aan de hoek van uw straat. Dit is een verbeterde versie van ADSL, sneller en eveneens gebruikmakend van het kopernetwerk van Belgacom. Om u te verbinden aan het VDSL netwerk heeft u een speciale VDSL modem nodig, welke door Scarlet geleverd wordt (€ 50 i.p.v. € 80). Deze modem is ook compatibel met ADSL2+ , Belgacom TV, bevat een draadloos internet (WiFi) antenne en heeft de mogelijkheid om tot 2 telefoonlijnen aan te sluiten.
Vervolgens werd mij hetzelfde gezegd via Twitter.
Ik weet dat de kans ook bestaat dat je niet wordt aangesloten op VDSL2, maar ik heb er goede hoop op dat de kans groot is dat het VDSL2 wordt.
- honda4life
- Elite Poster
Wil je niet ontmoedigen, maar je zal wel veel seconden moeten wachten eer je de technische helpdesk aan de lijn hebtMacE501 schreef:Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Spijtig van de 100 euro eenmalige kosten voor aansluiting. Toch maar even kijken of er niks beter uit de bus komt...
- honda4life
- Elite Poster
+Gratis activering dus euhm waar wacht je opAvenger 2.0 schreef:Spijtig van de 100 euro eenmalige kosten voor aansluiting. Toch maar even kijken of er niks beter uit de bus komt...
- honda4life
- Elite Poster
Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
-
- Erelid
Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet?honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
- honda4life
- Elite Poster
Je krijgt de installatiekost gratis, wat niet hetzelfde is als activatie en modemLord Utopia schreef:Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet?honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
100€ + 100€
Ik dacht, -100€ installatie, maar da was nog mr den helft
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Helldesk nog maar één keer nodig gehad, verliep zonder de minste problemen.honda4life schreef:Wil je niet ontmoedigen, maar je zal wel veel seconden moeten wachten eer je de technische helpdesk aan de lijn hebtMacE501 schreef:Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Over de helpdesk bestaat een recent veelzeggend topic in het Scarlet deel van het forum.
Ikzelf heb de helpdesk nog maar over één probleem aangesproken; en wel herhaaldelijk zonder succes.
Ikzelf heb de helpdesk nog maar over één probleem aangesproken; en wel herhaaldelijk zonder succes.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik ben nu reeds een vijftal jaren bij Scarlet,eigenlijk nog geen klagen gehad van uitval,wisselende snelheden,enz.
Ik heb slechts een klacht,ik zit nog steeds met die 5 mbp lijn,en nu,met de (zoveelste)beloofde snelheidsverhoging kan ik dat nu helemaal niet meer begrijpen.
http://www.speedtest.net/index.php?nojs=1
Ik heb slechts een klacht,ik zit nog steeds met die 5 mbp lijn,en nu,met de (zoveelste)beloofde snelheidsverhoging kan ik dat nu helemaal niet meer begrijpen.
http://www.speedtest.net/index.php?nojs=1
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Wat ben ik blij dat ik begin dit jaar ScarletOne klant ben geworden. Vergelijkbaar aanbod bij de concurrentie kost een stuk meer!
ScarletOne: € 50
Internet + telefoon + Belgacom TV
Belgacom Pack: 61,80 + 10 = € 71,80
Pack Vaste lijn + Internet + Belgacom TV + optie ongelimiteerd downloaden
Telenet Shake: € 75 + 13,30 = € 88,30
Shake+ 75 + kabelkost
ScarletOne: € 50
Internet + telefoon + Belgacom TV
Belgacom Pack: 61,80 + 10 = € 71,80
Pack Vaste lijn + Internet + Belgacom TV + optie ongelimiteerd downloaden
Telenet Shake: € 75 + 13,30 = € 88,30
Shake+ 75 + kabelkost
Laatst gewijzigd door ToMiKoN 02 sep 2010, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Installatie doe ik liever zelf zoals bij Belgacom de mogelijkheid bestaat. Moet je tenminste niet een dag verlof nemen om tot de vaststelling te komen dat er niemand komt opdagen...honda4life schreef:Je krijgt de installatiekost gratis, wat niet hetzelfde is als activatie en modemLord Utopia schreef:Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet?honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
100€ + 100€
Ik dacht, -100€ installatie, maar da was nog mr den helft
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Yeeeehaawwww!!
TV+Telefoon+ onbeperkt internet aan 25/3.5Mbit, voor 50€/maand (telefoonverbruik niet inbegrepen) -- daarmee gaan we eindelijk op Nederlands niveau zitten, en misschien zelfs iets beter gezien de dekkingsgraad en stabiliteit van VDSL2 !
Was het dan toch de technologie die de competitie zo lang heeft tegengehouden want de ROPs geven het DSL netwerk nu wel meer zekerheden mee?
@flt: de telefoonkwaliteit lijkt mij goed (ScarletOne), maar net als bij Tele2Allin (mijn vorige ISP) geven sommige gesprekspartners aan dat er af en toe een lichte echo op zit - maar aan wie dat dan ligt, is moeilijk uit te maken en het is trouwens altijd verstaanbaar, geloof ik.
btw, over de helpdesk ben ik ook tevreden, vooral de technische dienst is zeer vriendelijk.
TV+Telefoon+ onbeperkt internet aan 25/3.5Mbit, voor 50€/maand (telefoonverbruik niet inbegrepen) -- daarmee gaan we eindelijk op Nederlands niveau zitten, en misschien zelfs iets beter gezien de dekkingsgraad en stabiliteit van VDSL2 !
Was het dan toch de technologie die de competitie zo lang heeft tegengehouden want de ROPs geven het DSL netwerk nu wel meer zekerheden mee?
@flt: de telefoonkwaliteit lijkt mij goed (ScarletOne), maar net als bij Tele2Allin (mijn vorige ISP) geven sommige gesprekspartners aan dat er af en toe een lichte echo op zit - maar aan wie dat dan ligt, is moeilijk uit te maken en het is trouwens altijd verstaanbaar, geloof ik.
btw, over de helpdesk ben ik ook tevreden, vooral de technische dienst is zeer vriendelijk.
Woot. Eindelijk 'n reactie van hun. Dat ik hun daar echt 'n tweet over moest sturen Maar hmm 30/4.5 zou mooier geweest zijn voor de klanten met tv maar oke die fair use overtreft dat dan weer dus kben blij dat ik scarlet heb
Wat met dxadsl? Want eigenlijk is dit gewoon Scarlet.
Worden de volumes ook daar aangepast? VDSL2 zal waarschijnlijk nooit onder de dxadsl naam aangeboden worden, daar moet je voor overstappen naar Scarlet zelf (dan kan men je ondertussen TV verkopen).
Wordt dxadsl binnen afzienbare tijd opgedoekt en de klanten overgezet naar Scarlet?
De huidige situatie wordt door de aanpassing van Scarlet mijn inziens niet langer houdbaar.
Vroeger kon dxadsl nog 'concurreren' op volume maar nu?
Worden de volumes ook daar aangepast? VDSL2 zal waarschijnlijk nooit onder de dxadsl naam aangeboden worden, daar moet je voor overstappen naar Scarlet zelf (dan kan men je ondertussen TV verkopen).
Wordt dxadsl binnen afzienbare tijd opgedoekt en de klanten overgezet naar Scarlet?
De huidige situatie wordt door de aanpassing van Scarlet mijn inziens niet langer houdbaar.
Vroeger kon dxadsl nog 'concurreren' op volume maar nu?
-
- Elite Poster
Ik zat bij dxadsl en ben gecontacteerd door Scarlet/Full Adsl om over te stappen naar Scarlet.
Dus ik weet niet of er nieuwe abonnementen zullen komen, of dat ze gewoon alles proberen onder Scarlet te krijgen.
Dxadsl zegt al meer dan een jaar dat VDSL2 op komst is, maar mijn geduld is op. Ik ben onderweg naar Scarlet (week geleden aangevraagd en na dit nieuws nog geen spijt)
Dus ik weet niet of er nieuwe abonnementen zullen komen, of dat ze gewoon alles proberen onder Scarlet te krijgen.
Dxadsl zegt al meer dan een jaar dat VDSL2 op komst is, maar mijn geduld is op. Ik ben onderweg naar Scarlet (week geleden aangevraagd en na dit nieuws nog geen spijt)
- hardyscript
- Premium Member
- Contacteer:
wie kan er nu al genieten van een hogere snelheid ?
Ik alvast nog niet zone brugge
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Ik ook nog niet. Sint-Michiels, Bruggehardyscript schreef:wie kan er nu al genieten van een hogere snelheid ?
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
-
- Elite Poster
Het lijkt er sterk op dat jij op ADSL zit. Die snelheden haal ik momenteel ook en ik zit ook nog op ADSL (bij dxadsl)fluppie schreef:Hier ook niet,Gent Zeehaven,afrit Sint Kruis Winkel,snelheden juist gemeten:
-Upload: 0,54 mbps
-Download: 5,26 mbps
Afstand tot telefooncentrale: 500 Meter.
Als je op ADSL zit, dan zal je helaas niet kunnen genieten van de nieuwe snelheden.
Heb jij Internet+Telefonie of One? Of enkel internet? Indien het laatste, dan verandert er helaas niets.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Zal het ook zijn voor de klanten die al langere tijd scarlet one hebben?? Ook zoals gratis Belgacom tv.... Ik ben jaren scarlet klant, maar voor de aanvraag van belgacom tv moeten er eerst nog procedures aangepast worden, dan nog testen enz.. gevolg heel lang wachten vooraleer ze het gratis gedeelte willen geven. ook dat onbeperkte.. 100 gig ga ik er over bijbetalen... ja want ik ben een one klant...
Heb geen bericht ontvangen van scarlet over deze melding.. Dus ik geloof het nog niet...
Heb geen bericht ontvangen van scarlet over deze melding.. Dus ik geloof het nog niet...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De opheffing van de limiet en snelheidsverhoging gebeuren voor Scarlet officieel op 1 oktober, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (het is mogelijk dat nieuwe klanten al op 25/3.5Mbit gezet worden). De opheffing van de limieten gebeurt zeker op 1 oktober, maar de aanpassingsdatum van de snelheid kan eventueel variëren (zeker voor eind van het jaar). Bij de vorige upgrade waren ze een dagje vroeger - een connectie reset is wel nodig, wat automatisch gebeurt iedere 36 uur als je zelf de connectie niet herstart.
Scarlet schrapt datalimieten op alle internetpakketten (De Standaard)
- hardyscript
- Premium Member
- Contacteer:
we zullen ziencptKangaroo schreef:De opheffing van de limiet en snelheidsverhoging gebeuren voor Scarlet officieel op 1 oktober, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (het is mogelijk dat nieuwe klanten al op 25/3.5Mbit gezet worden). De opheffing van de limieten gebeurt zeker op 1 oktober, maar de aanpassingsdatum van de snelheid kan eventueel variëren (zeker voor eind van het jaar). Bij de vorige upgrade waren ze een dagje vroeger - een connectie reset is wel nodig, wat automatisch gebeurt iedere 36 uur als je zelf de connectie niet herstart.
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Wil overstappen en heb Scarlet gecontacteerd, daar wist me me te zeggen dat er bij de inschrijving wordt gecontroleerd of je op VDSL kan, indien niet, dan kan je het pakket internet + telefonie niet nemen.