Heerlijk nieuws.
Ik heb vorige week Internet+Telefonie aangevraagd, met een promo.
Over dat Internet+Telefonie VDSL2 zou zijn, is al een discussie geweest.
Maar op Scarlet.be vind je
Voor Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie (indien u aansluitbaar bent op het VDSL2 netwerk) bedraagt uw maximum downloadsnelheid 20 Mbps en kan u bestanden uploaden aan maximum 1,5 Mbps. Bij deze formules beschikt u over een maandelijks datavolume van 100 GB (up & down).
Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie, via glasvezel tot aan de hoek van uw straat. Dit is een verbeterde versie van ADSL, sneller en eveneens gebruikmakend van het kopernetwerk van Belgacom. Om u te verbinden aan het VDSL netwerk heeft u een speciale VDSL modem nodig, welke door Scarlet geleverd wordt (€ 50 i.p.v. € 80). Deze modem is ook compatibel met ADSL2+ , Belgacom TV, bevat een draadloos internet (WiFi) antenne en heeft de mogelijkheid om tot 2 telefoonlijnen aan te sluiten.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Scarlet en daar zeiden ze dat je op VDSL2 wordt aangesloten, tenzij het niet beschikbaar is.
Vervolgens werd mij hetzelfde gezegd via Twitter.
Ik weet dat de kans ook bestaat dat je niet wordt aangesloten op VDSL2, maar ik heb er goede hoop op dat de kans groot is dat het VDSL2 wordt.