Scarlet zegt datalimiet vaarwel, snelheid omhoog

Nieuws omtrent telecom
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Concreet betekent dit dat de datalimiet (nu nog 100 GB) op de pakketten Internet+Telephony en One (met digitale tv) verdwijnt en dat per 1 oktober 2010. Er komt een fair use policy in de plaats. Het internet-only pakket had al een langere tijd geen datalimiet meer.

Ook de snelheden krijgen een opwaardering: Internet+Telephony en One gaan beide van 20 / 1,5 Mbps naar 25 / 3,5 Mbps (download/upload).

UB Frontpage
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

dit is schitterend nieuws Lord Utopia

Dankje
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Kijk, wat gaat het nu toch allemaal snel he! Super nieuws natuurlijk!
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

Ik heb nu het 16 profiel

Zit er dan meer snelheid bij voor mij ook ?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

YES
Lord Utopia schreef:
VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
SH*T
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Lord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
Lord,

Ik ge er van uit dat Scarlet nieuwe klanten toch op VDSL2 zal aansluiten indien mogelijk. Indien dit niet mogelijk is kan een andere provider ook geen VDSL2 aanbieden lijkt mij.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

hardyscript schreef:Ik heb nu het 16 profiel

Zit er dan meer snelheid bij voor mij ook ?
Deze vraag heb ik ook, ik zit wel bij EDPnet maar dat maakt geen verschil.
Heeft iemand een antwoord op deze vraag ?
Zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=26893 voor mijn lijnwaarde.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Lord Utopia schreef:
VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie
Bron: http://www.scarlet.be/nl/praktische-info/over-dsl.php
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

honda4life schreef:YES
Lord Utopia schreef:
VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
SH*T
LoL dat was een goeie :banana:
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Heerlijk nieuws.
Ik heb vorige week Internet+Telefonie aangevraagd, met een promo.
Over dat Internet+Telefonie VDSL2 zou zijn, is al een discussie geweest.
Maar op Scarlet.be vind je
Voor Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie (indien u aansluitbaar bent op het VDSL2 netwerk) bedraagt uw maximum downloadsnelheid 20 Mbps en kan u bestanden uploaden aan maximum 1,5 Mbps. Bij deze formules beschikt u over een maandelijks datavolume van 100 GB (up & down).

Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie, via glasvezel tot aan de hoek van uw straat. Dit is een verbeterde versie van ADSL, sneller en eveneens gebruikmakend van het kopernetwerk van Belgacom. Om u te verbinden aan het VDSL netwerk heeft u een speciale VDSL modem nodig, welke door Scarlet geleverd wordt (€ 50 i.p.v. € 80). Deze modem is ook compatibel met ADSL2+ , Belgacom TV, bevat een draadloos internet (WiFi) antenne en heeft de mogelijkheid om tot 2 telefoonlijnen aan te sluiten.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Scarlet en daar zeiden ze dat je op VDSL2 wordt aangesloten, tenzij het niet beschikbaar is.
Vervolgens werd mij hetzelfde gezegd via Twitter.

Ik weet dat de kans ook bestaat dat je niet wordt aangesloten op VDSL2, maar ik heb er goede hoop op dat de kans groot is dat het VDSL2 wordt.
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go! :beerchug:
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

MacE501 schreef:Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go! :beerchug:
Wil je niet ontmoedigen, maar je zal wel veel seconden moeten wachten eer je de technische helpdesk aan de lijn hebt :angel:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Spijtig van de 100 euro eenmalige kosten voor aansluiting. Toch maar even kijken of er niks beter uit de bus komt...
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Avenger 2.0 schreef:Spijtig van de 100 euro eenmalige kosten voor aansluiting. Toch maar even kijken of er niks beter uit de bus komt...
+Gratis activering dus euhm waar wacht je op :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
chridarl
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 dec 2007, 21:12

Scarlet, here we come! :-D :-D
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps :(
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet? ;)
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Lord Utopia schreef:
honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet? ;)
Je krijgt de installatiekost gratis, wat niet hetzelfde is als activatie en modem
100€ + 100€
Ik dacht, -100€ installatie, maar da was nog mr den helft :oops:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

honda4life schreef:
MacE501 schreef:Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go! :beerchug:
Wil je niet ontmoedigen, maar je zal wel veel seconden moeten wachten eer je de technische helpdesk aan de lijn hebt :angel:
Helldesk nog maar één keer nodig gehad, verliep zonder de minste problemen. 8)
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Over de helpdesk bestaat een recent veelzeggend topic in het Scarlet deel van het forum.

Ikzelf heb de helpdesk nog maar over één probleem aangesproken; en wel herhaaldelijk zonder succes.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik ben nu reeds een vijftal jaren bij Scarlet,eigenlijk nog geen klagen gehad van uitval,wisselende snelheden,enz.
Ik heb slechts een klacht,ik zit nog steeds met die 5 mbp lijn,en nu,met de (zoveelste)beloofde snelheidsverhoging kan ik dat nu helemaal niet meer begrijpen.
http://www.speedtest.net/index.php?nojs=1
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Wat ben ik blij dat ik begin dit jaar ScarletOne klant ben geworden. :-D Vergelijkbaar aanbod bij de concurrentie kost een stuk meer!

ScarletOne: € 50
Internet + telefoon + Belgacom TV
Belgacom Pack: 61,80 + 10 = € 71,80
Pack Vaste lijn + Internet + Belgacom TV + optie ongelimiteerd downloaden
Telenet Shake: € 75 + 13,30 = € 88,30
Shake+ 75 + kabelkost
Laatst gewijzigd door ToMiKoN 02 sep 2010, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

honda4life schreef:
Lord Utopia schreef:
honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet? ;)
Je krijgt de installatiekost gratis, wat niet hetzelfde is als activatie en modem
100€ + 100€
Ik dacht, -100€ installatie, maar da was nog mr den helft :oops:
Installatie doe ik liever zelf zoals bij Belgacom de mogelijkheid bestaat. Moet je tenminste niet een dag verlof nemen om tot de vaststelling te komen dat er niemand komt opdagen...
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Nu het ook FUP wordt twijfel ik nog meer voor naar internet+tel te gaan. Voorlopig al jaren tevreden van Scarlet (internet).
Hoe zit het met de kwaliteit/ stabiliteit van hun telefonie diensten?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Yeeeehaawwww!! :-D

TV+Telefoon+ onbeperkt internet aan 25/3.5Mbit, voor 50€/maand (telefoonverbruik niet inbegrepen) -- daarmee gaan we eindelijk op Nederlands niveau zitten, en misschien zelfs iets beter gezien de dekkingsgraad en stabiliteit van VDSL2 !

Was het dan toch de technologie die de competitie zo lang heeft tegengehouden want de ROPs geven het DSL netwerk nu wel meer zekerheden mee?

@flt: de telefoonkwaliteit lijkt mij goed (ScarletOne), maar net als bij Tele2Allin (mijn vorige ISP) geven sommige gesprekspartners aan dat er af en toe een lichte echo op zit - maar aan wie dat dan ligt, is moeilijk uit te maken en het is trouwens altijd verstaanbaar, geloof ik.

btw, over de helpdesk ben ik ook tevreden, vooral de technische dienst is zeer vriendelijk.
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

Woot. Eindelijk 'n reactie van hun. Dat ik hun daar echt 'n tweet over moest sturen :roll: Maar hmm 30/4.5 zou mooier geweest zijn voor de klanten met tv maar oke die fair use overtreft dat dan weer dus kben blij dat ik scarlet heb :angel:
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

yaaay!! Dit is alles dat ik kan zeggen ;)
sigma
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2008, 14:20

Wat met dxadsl? Want eigenlijk is dit gewoon Scarlet.

Worden de volumes ook daar aangepast? VDSL2 zal waarschijnlijk nooit onder de dxadsl naam aangeboden worden, daar moet je voor overstappen naar Scarlet zelf (dan kan men je ondertussen TV verkopen).
Wordt dxadsl binnen afzienbare tijd opgedoekt en de klanten overgezet naar Scarlet?

De huidige situatie wordt door de aanpassing van Scarlet mijn inziens niet langer houdbaar.
Vroeger kon dxadsl nog 'concurreren' op volume maar nu?
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik denk wel dat er nog andere providers zullen volgen (zoals Dx adsl)even geduld oefenen.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik zat bij dxadsl en ben gecontacteerd door Scarlet/Full Adsl om over te stappen naar Scarlet.
Dus ik weet niet of er nieuwe abonnementen zullen komen, of dat ze gewoon alles proberen onder Scarlet te krijgen.

Dxadsl zegt al meer dan een jaar dat VDSL2 op komst is, maar mijn geduld is op. Ik ben onderweg naar Scarlet (week geleden aangevraagd en na dit nieuws nog geen spijt)
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

wie kan er nu al genieten van een hogere snelheid ?

Ik alvast nog niet zone brugge
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

hardyscript schreef:wie kan er nu al genieten van een hogere snelheid ?

Ik alvast nog niet zone brugge
Ik ook nog niet. Sint-Michiels, Brugge
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Hier ook niet,Gent Zeehaven,afrit Sint Kruis Winkel,snelheden juist gemeten:
-Upload: 0,54 mbps
-Download: 5,26 mbps
Afstand tot telefooncentrale: 500 Meter.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

fluppie schreef:Hier ook niet,Gent Zeehaven,afrit Sint Kruis Winkel,snelheden juist gemeten:
-Upload: 0,54 mbps
-Download: 5,26 mbps
Afstand tot telefooncentrale: 500 Meter.
Het lijkt er sterk op dat jij op ADSL zit. Die snelheden haal ik momenteel ook en ik zit ook nog op ADSL (bij dxadsl)
Als je op ADSL zit, dan zal je helaas niet kunnen genieten van de nieuwe snelheden.

Heb jij Internet+Telefonie of One? Of enkel internet? Indien het laatste, dan verandert er helaas niets.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Zal het ook zijn voor de klanten die al langere tijd scarlet one hebben?? Ook zoals gratis Belgacom tv.... Ik ben jaren scarlet klant, maar voor de aanvraag van belgacom tv moeten er eerst nog procedures aangepast worden, dan nog testen enz.. gevolg heel lang wachten vooraleer ze het gratis gedeelte willen geven. ook dat onbeperkte.. 100 gig ga ik er over bijbetalen... ja want ik ben een one klant...

Heb geen bericht ontvangen van scarlet over deze melding.. Dus ik geloof het nog niet...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

De opheffing van de limiet en snelheidsverhoging gebeuren voor Scarlet officieel op 1 oktober, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (het is mogelijk dat nieuwe klanten al op 25/3.5Mbit gezet worden). De opheffing van de limieten gebeurt zeker op 1 oktober, maar de aanpassingsdatum van de snelheid kan eventueel variëren (zeker voor eind van het jaar). Bij de vorige upgrade waren ze een dagje vroeger - een connectie reset is wel nodig, wat automatisch gebeurt iedere 36 uur als je zelf de connectie niet herstart.

Scarlet schrapt datalimieten op alle internetpakketten (De Standaard)
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

cptKangaroo schreef:De opheffing van de limiet en snelheidsverhoging gebeuren voor Scarlet officieel op 1 oktober, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (het is mogelijk dat nieuwe klanten al op 25/3.5Mbit gezet worden). De opheffing van de limieten gebeurt zeker op 1 oktober, maar de aanpassingsdatum van de snelheid kan eventueel variëren (zeker voor eind van het jaar). Bij de vorige upgrade waren ze een dagje vroeger - een connectie reset is wel nodig, wat automatisch gebeurt iedere 36 uur als je zelf de connectie niet herstart.

Scarlet schrapt datalimieten op alle internetpakketten (De Standaard)
we zullen zien
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Wil overstappen en heb Scarlet gecontacteerd, daar wist me me te zeggen dat er bij de inschrijving wordt gecontroleerd of je op VDSL kan, indien niet, dan kan je het pakket internet + telefonie niet nemen.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”