Ook de snelheden krijgen een opwaardering: Internet+Telephony en One gaan beide van 20 / 1,5 Mbps naar 25 / 3,5 Mbps (download/upload).
UB Frontpage
Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
SH*TLord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Lord,Lord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.
Deze vraag heb ik ook, ik zit wel bij EDPnet maar dat maakt geen verschil.hardyscript schreef:Ik heb nu het 16 profiel
Zit er dan meer snelheid bij voor mij ook ?
Lord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Bron: http://www.scarlet.be/nl/praktische-info/over-dsl.phpScarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie
LoL dat was een goeiehonda4life schreef:YES
SH*TLord Utopia schreef:Even opmerken: er is geen garantie op VDSL2 met dat pakket, enkel bij One.VOiD schreef:DIt maakt dat het Scarlet Internet & Telefonie pack nu het meest interessante VDSL2 aanbod is, zelfs als je geen telefonie nodig hebt.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Scarlet en daar zeiden ze dat je op VDSL2 wordt aangesloten, tenzij het niet beschikbaar is.Voor Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie (indien u aansluitbaar bent op het VDSL2 netwerk) bedraagt uw maximum downloadsnelheid 20 Mbps en kan u bestanden uploaden aan maximum 1,5 Mbps. Bij deze formules beschikt u over een maandelijks datavolume van 100 GB (up & down).
Scarlet One en Scarlet Internet & telefonie worden geleverd op de nieuwe VDSL2 technologie, via glasvezel tot aan de hoek van uw straat. Dit is een verbeterde versie van ADSL, sneller en eveneens gebruikmakend van het kopernetwerk van Belgacom. Om u te verbinden aan het VDSL netwerk heeft u een speciale VDSL modem nodig, welke door Scarlet geleverd wordt (€ 50 i.p.v. € 80). Deze modem is ook compatibel met ADSL2+ , Belgacom TV, bevat een draadloos internet (WiFi) antenne en heeft de mogelijkheid om tot 2 telefoonlijnen aan te sluiten.
Wil je niet ontmoedigen, maar je zal wel veel seconden moeten wachten eer je de technische helpdesk aan de lijn hebtMacE501 schreef:Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go!
+Gratis activering dus euhm waar wacht je opAvenger 2.0 schreef:Spijtig van de 100 euro eenmalige kosten voor aansluiting. Toch maar even kijken of er niks beter uit de bus komt...
Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet?honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
Je krijgt de installatiekost gratis, wat niet hetzelfde is als activatie en modemLord Utopia schreef:Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet?honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
Toch ben ik benieuwd of je zekerheid hebt op VDSL2 bij telefonie, omdat je daar dus niet "test beschikbaarheid VDSL" hebt
Helldesk nog maar één keer nodig gehad, verliep zonder de minste problemen.honda4life schreef:Wil je niet ontmoedigen, maar je zal wel veel seconden moeten wachten eer je de technische helpdesk aan de lijn hebtMacE501 schreef:Ge-wel-dig nieuws! Nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap van EDPnet naar Scarlet. Way to go!
Installatie doe ik liever zelf zoals bij Belgacom de mogelijkheid bestaat. Moet je tenminste niet een dag verlof nemen om tot de vaststelling te komen dat er niemand komt opdagen...honda4life schreef:Je krijgt de installatiekost gratis, wat niet hetzelfde is als activatie en modemLord Utopia schreef:Je hebt jouw bron toch geciteerd? Geloof je jezelf niet?honda4life schreef:Ow juist, wel nog 50€ modem en 50€ activatiekost.
100€ + 100€
Ik dacht, -100€ installatie, maar da was nog mr den helft
Ik ook nog niet. Sint-Michiels, Bruggehardyscript schreef:wie kan er nu al genieten van een hogere snelheid ?
Ik alvast nog niet zone brugge
Het lijkt er sterk op dat jij op ADSL zit. Die snelheden haal ik momenteel ook en ik zit ook nog op ADSL (bij dxadsl)fluppie schreef:Hier ook niet,Gent Zeehaven,afrit Sint Kruis Winkel,snelheden juist gemeten:
-Upload: 0,54 mbps
-Download: 5,26 mbps
Afstand tot telefooncentrale: 500 Meter.
we zullen ziencptKangaroo schreef:De opheffing van de limiet en snelheidsverhoging gebeuren voor Scarlet officieel op 1 oktober, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (het is mogelijk dat nieuwe klanten al op 25/3.5Mbit gezet worden). De opheffing van de limieten gebeurt zeker op 1 oktober, maar de aanpassingsdatum van de snelheid kan eventueel variëren (zeker voor eind van het jaar). Bij de vorige upgrade waren ze een dagje vroeger - een connectie reset is wel nodig, wat automatisch gebeurt iedere 36 uur als je zelf de connectie niet herstart.
Scarlet schrapt datalimieten op alle internetpakketten (De Standaard)