ketter schreef:localhost jullie zitten al jaren achter telenet zijn veren en heeft het ooit veel opgebracht ?
Ja.
Mar je moet mij niet geloven. Vraag anders eens aan iemand van Telenet op managementsniveau of reacties van klanten voor hen belangrijk geweest zijn voor de evolutie van het bedrijf.
ketter schreef:Een klacht behandelen kan iedereen voor zichzelf.
Waar een wil is is een weg maar sommige zijn gewoon te lui om zelf iets te doen.
Neen.
Dat heeft niets met luiheid te maken. Niet iedereen is zo goed van de tongriem gesneden. Niet iedereen kan zo goed voor zichzelf opkomen. Er zijn heel veel mensen die dicht slaan aan de telefoon, die gewoon niet durven.
ketter schreef:Het moet natuurlijk van 2 kanten komen maar als ik soms hoor hoe sommige mensen tekeer durven gaan aan de telefoon .
Daar is inderdaad geen enkel excuus voor.
ketter schreef:sithlord2 kan het hier op userbase toch goed uitleggen dus waarom zou hij zelf is niet gaan praten bij de mensen van Dommel ?
Hij durft mischien niet meer persoonlijk gaan na al wat er hier al gezegd geweest is ?
Sithlord2 is inderdaad een van de weinigen die het goed kan uitleggen. Hij kan het zelfs uitleggen namens anderen die dat niet zo goed kunnen. Tik vzw heeft daarom sithlord2 uitgenodigd om samen te werken, met ook nog enkele andere mensen (Dommel klanten).
Op dit moment heeft het geen zin dat sithlord2 met Dommel gaat praten. Hij loopt inderdaad het risico dat Dommel zijn account zonder meer opzegt, net zoals ze met ceurrrix om net dezelfde reden gedaan hebben: hij "zaagt" te veel. Dommel kan op dit moment nog niet als een betrouwbare gesprekspartner beschouwd worden (en dat is mijn persoonlijke mening).
Dus treedt de organisatie Tik vzw, in de persoon van voorzitter Rudi Vansnick, op als woordvoerder namens de Dommel-klanten.
Van zodra er normale betrekkingen zijn met Dommel, is het wel de bedoeling dat sithlord2 zelf ook mee gaat praten met Dommel. Dat heeft hij al toegezegd.
Ik heb ook nog een pertinente vraag. Heeft Dommel misschien schrik van Tik vzw? Voor grote providers als Telenet, Belgacom, Scarlet, komt Tik in beginsel over als redelijk onschadelijk; maar Tik heeft misschien meer medewerkers en meer leden dan Dommel personeel en klanten heeft. (NB: Userbase is qua crew/leden misschien óók wel groter dan Dommel, of ongeveer even groot)
L-army schreef:Dit is de waarheid, niet meer niet minder. Meer dan 75% van de Belgische bevolking is non tech-savvy.
Dat ligt in de lijn van mijn redenering waarom een kleine groep soms de rechten van een grote groep moet verdedigen.
L-army schreef:On topic graag, dit topic gaat over een actieplan. Niet over TiK of andere dingen.
Op dit moment maakt Tik deel uit van het actieplan, meer zelfs: Tik is al begonnen met het actieplan uit te voeren namens de Dommel-klanten. Userbase is al lang geen betrokken partij meer, behalve dan als "neutrale" ontmoetingsplaats voor publieke besprekingen. For the record: ik betreur dat. Ik ben tegen iedere rivaliteit tussen Userbase (neutraal forum) en Tik vzw (betrokken klantenvereniging).
andy-dsl schreef:Gewoon roeien met de riemen die je hebt en daarmee een constructieve oplossing om de gaten in de procedures te vinden? Lijkt me nog altijd de beste oplossing. Gelijk heb je wel als je zegt dat Dommel eens een statement mag doen. Is het nu hier of op hun website, maakt niet uit. Als ze het maar doen.
Het is de bedoeling van de mensen van DUG om Dommel te helpen met die constructieve oplossing. Uiteindelijk zijn dat geen ontevreden klanten, anders waren ze al lang opgestapt. Het product is goed voor hen, en als er nu eindelijk eens van die onnozele details opgelost worden, is het een perfect product.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.