Ik heb het volgende gevonden over TV:boulder schreef: 5 maanden geleden Van TV vind ik weinig informatie, behalve dat het IP gebaseerd is.

Toegevoegd na 1 minuut 1 seconde:
Zo zien de TV box, modem/router & versterker er dus (getekend) uit.
Ik heb het volgende gevonden over TV:boulder schreef: 5 maanden geleden Van TV vind ik weinig informatie, behalve dat het IP gebaseerd is.
Neen, het lukt nog steeds niet. Mijn postcode kan ik ingeven, en dan komt er automatisch éen mogelijke gemeente (Huldenberg), die is sowieso en altijd grijs gekleurd. Als ik daar nogmaals op klik gebeurt er niets. En dan kan ik natuurlijk mijn straat en huisnummer ingeven, die worden door het systeem herkend.Uloga schreef: 5 maanden geledenZelfde voorgehad, je moet je adres nog eens manueel invullen op de voorlaatste stap nadat je Itsme werd ingelezen. Als de letters in het vet staan lukt het
Dus het is volledig IP based, er komt dus geen VDSL aan te pas?VossyGamer schreef: 5 maanden geledenIk heb het volgende gevonden over TV:boulder schreef: 5 maanden geleden Van TV vind ik weinig informatie, behalve dat het IP gebaseerd is.
Je kan TV krijgen zonder internet, maar je kan geen TV gebruiken zonder internet.boulder schreef: 5 maanden geledenDus het is volledig IP based, er komt dus geen VDSL aan te pas?VossyGamer schreef: 5 maanden geledenIk heb het volgende gevonden over TV:boulder schreef: 5 maanden geleden Van TV vind ik weinig informatie, behalve dat het IP gebaseerd is.
Dus dan wil dat zeggen dat je TV alleen kunt krijgen als je ook internet van hen neemt?
Maar ze bieden alleen fibre, en fibre is maar in heel beperkte delen beschikbaar?
Dus geen internet van DIGI betekent ook geen TV van DIGI?
Hmm, dan blijft er al voor mij enkel nog het mobiel aanbod over op dit moment, want vaste telefonie is niet iets waar ik nu nog in investeer.
Dat mobiel aanbod lijkt interessant, maar dan moet ik ook eens weten hoe het zit met dat "launch" gedeelte.
Ik heb wat vragen op de whatsapp chat geplaatst, zal wel eventjes duren tegen dat ik antwoord heb, vermoed ik.
En met mijn Android telefoon ook geprobeerd, daar krijg ik deze error:TOA schreef: 5 maanden geledenNeen, het lukt nog steeds niet. Mijn postcode kan ik ingeven, en dan komt er automatisch éen mogelijke gemeente (Huldenberg), die is sowieso en altijd grijs gekleurd. Als ik daar nogmaals op klik gebeurt er niets. En dan kan ik natuurlijk mijn straat en huisnummer ingeven, die worden door het systeem herkend.Uloga schreef: 5 maanden geledenZelfde voorgehad, je moet je adres nog eens manueel invullen op de voorlaatste stap nadat je Itsme werd ingelezen. Als de letters in het vet staan lukt het
Heb ook al met Firefox geprobeerd in plaats van Chrome, zelfde resultaat.
Ik kan mijn bestelling gewoon niet plaatsen, straf. En ik ben echt geen digibeet ofzo.
https://tweakers.net/nieuws/229636/nieu ... -vast.htmlspringfield schreef: 5 maanden geleden Wat is hun tijdlijn voor de uitrol van fiber in België of is daar weinig over bekend?
De nieuwe provider is overigens nog niet in heel België actief op de vaste markt, maar wil binnen vijf jaar 'tot' twee miljoen huishoudens aansluiten op een eigen glasvezelnetwerk.
Onderaan "Other" kiezen, Jim Mobile en MV staan ook niet in de lijst.TOA schreef: 5 maanden geleden Echter, je moet je huidige provider selecteren in een lange lijst met providers (ik wist zelfs niet dat er zoveel waren in België), maar Hey blijkt daar niet in te staan?! wat nu?
Hoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken.
Dus bij Jim ook Proximus kiezen ?boonpwnz schreef: 5 maanden geleden Bij mobile vikings moet je ook Proximus aanvinken zag ik.
Als je other kiest blokkeert het systeem.
Dat is dan nog los van het feit dat 80Gb niet bepaald "doorsnee" isJack Daniels schreef: 5 maanden geledenHoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken.
Het is een bekende truk van de operatoren. Totale inflatie van het aantal gigabytes/maand door ze massaal naar uwe kop te smijten, veel meer dan dat de gemiddelde gebruiker ook effectief gebruikt. Maar dan wel de prijzen net wat hoger houden dan de gebruiker éigenlijk wil betalen.heist_175 schreef: 5 maanden geledenDat is dan nog los van het feit dat 80Gb niet bepaald "doorsnee" isJack Daniels schreef: 5 maanden geledenHoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken..
Hey telecom doet constant promotie, waardoor het praktisch hun echt aanbod is. Het is niet dat Digi ineens een beter aanbod heeft had Streulma 14 Euro voor 50GB gepost.Jack Daniels schreef: 5 maanden geledenHoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken.
Inderdaad, nog maar in 1 Brusselse gemeente beschikbaar. Je kan je afvragen of die lage prijzen houdbaar zijn als ze binnen een paar jaar meer grootsteden gedaan hebben. Heb er eigenlijk mijn twijfels over. Maar mocht het de concurrentie toch wat aanwakkeren nu is dat goed meegenomen.fredo66 schreef: 5 maanden geleden Heb toch mijn bedenkingen bij hun product 'fiber'. Bijzonder lage prijzen aankondigen op de website maar het is haast nergens verkrijgbaar. In andere sectoren (vb den aldi en de lidl) kan je daar al eens op de vingers voor getikt worden.
€14 voor 80GB promo bestaat sinds juli, normaal eindigde dat in augustus maar werd denk ik 10x verlengd.Jack Daniels schreef: 5 maanden geledenHoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken.
Er is natuurlijk wel een substantieel verschil.fredo66 schreef: 5 maanden geleden Heb toch mijn bedenkingen bij hun product 'fiber'. Bijzonder lage prijzen aankondigen op de website maar het is haast nergens verkrijgbaar. In andere sectoren (vb den aldi en de lidl) kan je daar al eens op de vingers voor getikt worden.
Inderdaad, ik denk dat ik in de meeste maanden met zelfs 10 Gb/maand voldoende heb.heist_175 schreef: 5 maanden geleden Dat is dan nog los van het feit dat 80Gb niet bepaald "doorsnee" is.
Dat begrijp ik niet.Kun schreef: 5 maanden geleden Je kan TV krijgen zonder internet, maar je kan geen TV gebruiken zonder internet.
Ja, OK, maar dan moeten ze het wel aanbieden, natuurlijk.Kun schreef: 5 maanden geleden Het is ook totaal onlogisch om een IP TV te gebruiken zonder een internet abonnement. Dat gebruikt best wel wat data. €10 voor 500 Mbps is perfect.
Hoewel het nergens duidelijk op hun site staat: 2G gaat hoogstwaarschijnlijk ook werken. Enkel in de VS heb je geen 2G/3G.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Dat is een teleurstelling. Dus geen internet in Vlaanderen/Wallonië mogelijk.
En voor mobiel enkel 4G van proximus (dus geen 2G binnenhuis of bij slecht bereik).
Had gehoopt op wat concurrentie, maar Telenet/Proximus zullen geen haast hebben om hun prijzen aan te passen gezien amper iemand Digi kan nemen.
Doen niet alle providers dat?Data technicus schreef: 5 maanden geleden Vind ook dat ze wat overdrijven op hun website met "uitstekend netwerk " want gsm netwerk gebruiken ze grotendeels van proximus en fiber is er nog maar in 1 gemeente. Het tweede met "geweldige service " hoe kun je dit al zeggen bij de opstart want er zijn nog geen recensies over hun te vinden in België. En ten derde "een nieuwe manier van televisie kijken" maar ze verkopen nog geen tv abonnementen.
Vind dat ze zo mensen toch wel misleidende informatie al geven.
Maar toch raar voor vaste diensten die maar in 1 gemeente toegankelijk zijn en dan zelfs voor tv diensten die nog niet beschikbaar zijn. Dan vind ik dat ze het anders aan hadden moeten pakken op hun website.Avenger 2.0 schreef:Doen niet alle providers dat?Data technicus schreef: 5 maanden geleden Vind ook dat ze wat overdrijven op hun website met "uitstekend netwerk " want gsm netwerk gebruiken ze grotendeels van proximus en fiber is er nog maar in 1 gemeente. Het tweede met "geweldige service " hoe kun je dit al zeggen bij de opstart want er zijn nog geen recensies over hun te vinden in België. En ten derde "een nieuwe manier van televisie kijken" maar ze verkopen nog geen tv abonnementen.
Vind dat ze zo mensen toch wel misleidende informatie al geven.
Scarlet - > Goedkoopste internet van België
Telenet -> Fibersnel surfen
Proximus -> Het beste netwerk van België
Hier zit Proximus nog op adsl. Continu reclame op radio en TV van hun Fiber. Ken die melodie al vanbuiten. Je houdt het niet voor mogelijk in ons volgebouwd landjeBelgissschenaap schreef: 5 maanden geleden Proximus juist hetzelfde
Zij zeggen ookndat ze fiber hebben, maar niet op mijn adres, dus dikke leugenaars volgens jouw principe.
- 5g gebruik ik liever niet (stuk meer verbruik voor amper enige praktische winst met de gsmStroper schreef: 5 maanden geleden Pay peanuts, get monkeys lijkt mij in deze van toepassing. Ik blijf toch gewoon bij MV.
Ik heb een bericht op hun contact formulier achtergelaten met de vraag of ze ook eid willen gebruiken.Splitter schreef: 5 maanden geleden ikzelf ga nog niet switchen omdat ik niet speciaal itsme ga installeren daarvoor, maar ik hou ze wel degelijk als optie van zodra er andere KYC-procedures zouden zijn.