DIGI Belgium

Discuteer hier mee over Digi Belgium
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

boulder schreef: 5 maanden geleden Van TV vind ik weinig informatie, behalve dat het IP gebaseerd is.
Ik heb het volgende gevonden over TV: ;)

Afbeelding

Toegevoegd na 1 minuut 1 seconde:
Zo zien de TV box, modem/router & versterker er dus (getekend) uit.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
TOA
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 2 keer

Uloga schreef: 5 maanden geleden
TOA schreef: 5 maanden geleden
devilkin schreef: 5 maanden geleden Site is wel wat overladen momenteel...
Ik sta op het punt om op "bestellen" te klikken en krijg deze error:

"600023 cityId is not valid!"

Heb al 3x mijn adres correct ingegeven. Of ligt het daar niet aan?
Zelfde voorgehad, je moet je adres nog eens manueel invullen op de voorlaatste stap nadat je Itsme werd ingelezen. Als de letters in het vet staan lukt het
Neen, het lukt nog steeds niet. Mijn postcode kan ik ingeven, en dan komt er automatisch éen mogelijke gemeente (Huldenberg), die is sowieso en altijd grijs gekleurd. Als ik daar nogmaals op klik gebeurt er niets. En dan kan ik natuurlijk mijn straat en huisnummer ingeven, die worden door het systeem herkend.

Heb ook al met Firefox geprobeerd in plaats van Chrome, zelfde resultaat.
Ik kan mijn bestelling gewoon niet plaatsen, straf. En ik ben echt geen digibeet ofzo.
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

14 Euro voor 30GB bij Digi.
14 Euro voor 80GB bij Hey.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 182 keer
Recent bedankt: 6 keer

Is dat ook voor business klanten?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

VossyGamer schreef: 5 maanden geleden
boulder schreef: 5 maanden geleden Van TV vind ik weinig informatie, behalve dat het IP gebaseerd is.

Dus het is volledig IP based, er komt dus geen VDSL aan te pas?
Dus dan wil dat zeggen dat je TV alleen kunt krijgen als je ook internet van hen neemt?
Maar ze bieden alleen fibre, en fibre is maar in heel beperkte delen beschikbaar?
Dus geen internet van DIGI betekent ook geen TV van DIGI?
Hmm, dan blijft er al voor mij enkel nog het mobiel aanbod over op dit moment, want vaste telefonie is niet iets waar ik nu nog in investeer.
Dat mobiel aanbod lijkt interessant, maar dan moet ik ook eens weten hoe het zit met dat "launch" gedeelte.
Ik heb wat vragen op de whatsapp chat geplaatst, zal wel eventjes duren tegen dat ik antwoord heb, vermoed ik.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
springfield
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Wat is hun tijdlijn voor de uitrol van fiber in België of is daar weinig over bekend?
Kun
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

boulder schreef: 5 maanden geleden
VossyGamer schreef: 5 maanden geleden

Dus het is volledig IP based, er komt dus geen VDSL aan te pas?
Dus dan wil dat zeggen dat je TV alleen kunt krijgen als je ook internet van hen neemt?
Maar ze bieden alleen fibre, en fibre is maar in heel beperkte delen beschikbaar?
Dus geen internet van DIGI betekent ook geen TV van DIGI?
Hmm, dan blijft er al voor mij enkel nog het mobiel aanbod over op dit moment, want vaste telefonie is niet iets waar ik nu nog in investeer.
Dat mobiel aanbod lijkt interessant, maar dan moet ik ook eens weten hoe het zit met dat "launch" gedeelte.
Ik heb wat vragen op de whatsapp chat geplaatst, zal wel eventjes duren tegen dat ik antwoord heb, vermoed ik.
Je kan TV krijgen zonder internet, maar je kan geen TV gebruiken zonder internet.

Het is ook totaal onlogisch om een IP TV te gebruiken zonder een internet abonnement. Dat gebruikt best wel wat data. €10 voor 500 Mbps is perfect.

TV is nog niet eens beschikbaar dus die werknemers zullen je geen (goeie) antwoord geven.
ISP+TV: TN
TOA
Starter Plus
Starter Plus

Uloga schreef: 5 maanden geleden
devilkin schreef: 5 maanden geleden Site is wel wat overladen momenteel...
Ik sta op het punt om op "bestellen" te klikken en krijg deze error:

"600023 cityId is not valid!"

Heb al 3x mijn adres correct ingegeven. Of ligt het daar niet aan?
Zelfde voorgehad, je moet je adres nog eens manueel invullen op de voorlaatste stap nadat je Itsme werd ingelezen. Als de letters in het vet staan lukt het
Neen, het lukt nog steeds niet. Mijn postcode kan ik ingeven, en dan komt er automatisch éen mogelijke gemeente (Huldenberg), die is sowieso en altijd grijs gekleurd. Als ik daar nogmaals op klik gebeurt er niets. En dan kan ik natuurlijk mijn straat en huisnummer ingeven, die worden door het systeem herkend.

Heb ook al met Firefox geprobeerd in plaats van Chrome, zelfde resultaat.
Ik kan mijn bestelling gewoon niet plaatsen, straf. En ik ben echt geen digibeet ofzo.
En met mijn Android telefoon ook geprobeerd, daar krijg ik deze error:
"0 An error occurred! Please try again!"

Man man toch, ik laat het toch nog even voor wat het is hoor. Zo gaan ze mij niet overtuigen :-)
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

springfield schreef: 5 maanden geleden Wat is hun tijdlijn voor de uitrol van fiber in België of is daar weinig over bekend?
https://tweakers.net/nieuws/229636/nieu ... -vast.html
De nieuwe provider is overigens nog niet in heel België actief op de vaste markt, maar wil binnen vijf jaar 'tot' twee miljoen huishoudens aansluiten op een eigen glasvezelnetwerk.
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Hun bestelsysteen is gewoon overbelast. Zoek er niet meer achter
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Provider
Te Koop forum

TOA schreef: 5 maanden geleden Echter, je moet je huidige provider selecteren in een lange lijst met providers (ik wist zelfs niet dat er zoveel waren in België), maar Hey blijkt daar niet in te staan?! wat nu?
Onderaan "Other" kiezen, Jim Mobile en MV staan ook niet in de lijst.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

digi kan niet aan mijn heytelecom
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Provider

Voor de vele die vragen of men dat starter abonnement gaat verhogen naarmate de tijd (& het aantal klanten) vordert:

Neen.

Afbeelding
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

dragonflo schreef: 5 maanden geleden Orange aanduiden want hey is geen provider maar een merk?

Bij mobile vikings moet je ook Proximus aanvinken zag ik.

Als je other kiest blokkeert het systeem.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 740 keer

streulma schreef: 5 maanden geleden 14 Euro voor 30GB bij Digi.
Hoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

boonpwnz schreef: 5 maanden geleden Bij mobile vikings moet je ook Proximus aanvinken zag ik.

Als je other kiest blokkeert het systeem.
Dus bij Jim ook Proximus kiezen ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

Jack Daniels schreef: 5 maanden geleden
Hoe is dat nu toch mogelijk??? 14 euro bij Hey is een promotie en de actie loopt tot 16 december. Waarom kunnen mensen niet eens gewoon de reguliere prijzen posten in plaats van altijd terug te grijpen naar (tijdelijke) promoties??? Over appelen met peren vergelijken gesproken.
Dat is dan nog los van het feit dat 80Gb niet bepaald "doorsnee" is :).
TOA
Starter Plus
Starter Plus

heist_175 schreef: 5 maanden geleden
Dat is dan nog los van het feit dat 80Gb niet bepaald "doorsnee" is :).
Het is een bekende truk van de operatoren. Totale inflatie van het aantal gigabytes/maand door ze massaal naar uwe kop te smijten, veel meer dan dat de gemiddelde gebruiker ook effectief gebruikt. Maar dan wel de prijzen net wat hoger houden dan de gebruiker éigenlijk wil betalen.
Er is gewoon een groot segment van de bevolking die geen 30GB/maand nodig heeft, maar die in het segment eronder zit (pakweg 10GB) en gewoonweg veel minder wil betalen (5-10€). Niet veel operatoren bieden interessante dingen in dat segment, of knijpen daar hier en daar nog wat vanzelfsprekende dingen af (zoals onbeperkt sms'en, of veel te weinig belminuten) waardoor je toch weer moet bijbetalen. Scarlet komt het dichtst in de buurt denk ik (met structurele prijzen), en bij Hey ook, tenminste als je gebruik kon maken van hun promo's (mijn periode van 2 jaar 10€/maand voor 20GB eindigt bijna). Denk dat DIGI hier wel een gat in de markt vult.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Eigenlijk wel benieuwd of er enige concurrentie poging komt bij de 'low cost' providers van Telenet/Proximus voor mobiel.
Zo is de €15 voor 15GB eigenlijk echt wel te duur bij Mobile Vikings momenteel. Mogelijk wel als ze veel klanten verliezen de komende dagen.
Telenet/Proximus prijzen zullen wel niet wijzigen. Daar blijft genoeg volk wat nooit zal veranderen, ongeacht de prijs.
Laatst gewijzigd door Avenger 2.0 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 33 keer
Provider

Hey telecom doet constant promotie, waardoor het praktisch hun echt aanbod is. Het is niet dat Digi ineens een beter aanbod heeft had Streulma 14 Euro voor 50GB gepost. :lol:
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Heb toch mijn bedenkingen bij hun product 'fiber'. Bijzonder lage prijzen aankondigen op de website maar het is haast nergens verkrijgbaar. In andere sectoren (vb den aldi en de lidl) kan je daar al eens op de vingers voor getikt worden.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

fredo66 schreef: 5 maanden geleden Heb toch mijn bedenkingen bij hun product 'fiber'. Bijzonder lage prijzen aankondigen op de website maar het is haast nergens verkrijgbaar. In andere sectoren (vb den aldi en de lidl) kan je daar al eens op de vingers voor getikt worden.
Inderdaad, nog maar in 1 Brusselse gemeente beschikbaar. Je kan je afvragen of die lage prijzen houdbaar zijn als ze binnen een paar jaar meer grootsteden gedaan hebben. Heb er eigenlijk mijn twijfels over. Maar mocht het de concurrentie toch wat aanwakkeren nu is dat goed meegenomen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Ik betaal bij Hey 10€/maand voor 40GB data en onbeperkt bellen en sms’en
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 110 keer

Vind ook dat ze wat overdrijven op hun website met "uitstekend netwerk " want gsm netwerk gebruiken ze grotendeels van proximus en fiber is er nog maar in 1 gemeente. Het tweede met "geweldige service " hoe kun je dit al zeggen bij de opstart want er zijn nog geen recensies over hun te vinden in België. En ten derde "een nieuwe manier van televisie kijken" maar ze verkopen nog geen tv abonnementen.

Vind dat ze zo mensen toch wel misleidende informatie al geven.
Screenshot_20241211_152210_Chrome.jpg
Kun
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

€14 voor 80GB promo bestaat sinds juli, normaal eindigde dat in augustus maar werd denk ik 10x verlengd.

Eerst was het een zomerdeal, dan een black Friday deal, straks heet dat waarschijnlijk een nieuwjaars deal.
Laatst gewijzigd door Kun 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
ISP+TV: TN
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Ik denk het @dragonflo

Trouwen mensen jullie vergelijken 80 GB van 14 euro abonnement met een abonnement van 5 euro die bedoeld is voor mensen die 15GB max verbruiken.

Bestaan er andere abonnementen van 5 euro of dichtbij waar er 15 GB zit?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

fredo66 schreef: 5 maanden geleden Heb toch mijn bedenkingen bij hun product 'fiber'. Bijzonder lage prijzen aankondigen op de website maar het is haast nergens verkrijgbaar. In andere sectoren (vb den aldi en de lidl) kan je daar al eens op de vingers voor getikt worden.
Er is natuurlijk wel een substantieel verschil.
Als bananen in promotie zijn, zijn er geen technische problemen om die in heel België aan te bieden.
Een fibrenetwerk uitbouwen is natuurlijk een ander paar mouwen, daarvoor moet je in alle straten werken doen en kabels leggen.

Toegevoegd na 3 minuten 41 seconden:
heist_175 schreef: 5 maanden geleden Dat is dan nog los van het feit dat 80Gb niet bepaald "doorsnee" is :).
Inderdaad, ik denk dat ik in de meeste maanden met zelfs 10 Gb/maand voldoende heb.
Heel af en toe zou ik er wel boven gaan, en dan zou ik die ene maand wat meer betalen dan bij Hey, maar al die andere maanden ben ik wel een pak goedkoper af.

Toegevoegd na 12 minuten 51 seconden:
Kun schreef: 5 maanden geleden Je kan TV krijgen zonder internet, maar je kan geen TV gebruiken zonder internet.
Dat begrijp ik niet.
Je kunt het krijgen, maar niet gebruiken?
Kun schreef: 5 maanden geleden Het is ook totaal onlogisch om een IP TV te gebruiken zonder een internet abonnement. Dat gebruikt best wel wat data. €10 voor 500 Mbps is perfect.
Ja, OK, maar dan moeten ze het wel aanbieden, natuurlijk.
En blijkbaar is dit enkel in een klein deeltje van Brussel beschikbaar op dit moment.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Dat is een teleurstelling. Dus geen internet in Vlaanderen/Wallonië mogelijk.
En voor mobiel enkel 4G van proximus (dus geen 2G binnenhuis of bij slecht bereik).
Had gehoopt op wat concurrentie, maar Telenet/Proximus zullen geen haast hebben om hun prijzen aan te passen gezien amper iemand Digi kan nemen.
Hoewel het nergens duidelijk op hun site staat: 2G gaat hoogstwaarschijnlijk ook werken. Enkel in de VS heb je geen 2G/3G.
Anders zouden ze wel ergens vermeld hebben dat je een smartphone moet gebruiken die VOLTE ondersteund. Of tenminste bij de FAQ iets vermelden.
telemans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

Begin 2025 zouden ze de eerste 5G eigen antennes activeren, waar zou dat zijn ?
Benieuwd waar ze reeds antennes geïnstalleerd hebben
weet iemand hier meer over ?
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Op https://www.vlaanderen.be/datavindplaat ... ndantennes kan je een dataset downloaden, dit is een ZIP-bestand, dat kan je uitpakken en dan kan je het .dbf-bestand openen in Excel. Daar kan je dan filteren op operatorna, ik vermoed dat hier Citymesh Mobile de relevante is, en bij locatiebes zie je de ligging.
Deep4Space
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ben juist eens gaan kijken in hun roaming tarieven:

Voor Zwitserland:
Data: 0.0009€/MB
Gesprekken 0.08€/min

Ter vergelijking
Yoin
Data: 7.5€/MB
Gesprekken 3€/min

Hey Telecom
Data: 6€/MB
Gesprekken 2.4€/min

Andere landen blijken ook beduidend lager te liggen en voor dat tarief moet ik zelf geen andere esims meer activeren. Maakt mijn leven weer wat makkelijker :)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Data technicus schreef: 5 maanden geleden Vind ook dat ze wat overdrijven op hun website met "uitstekend netwerk " want gsm netwerk gebruiken ze grotendeels van proximus en fiber is er nog maar in 1 gemeente. Het tweede met "geweldige service " hoe kun je dit al zeggen bij de opstart want er zijn nog geen recensies over hun te vinden in België. En ten derde "een nieuwe manier van televisie kijken" maar ze verkopen nog geen tv abonnementen.

Doen niet alle providers dat?
Scarlet - > Goedkoopste internet van België
Telenet -> Fibersnel surfen
Proximus -> Het beste netwerk van België
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Avenger 2.0 schreef:
Data technicus schreef: 5 maanden geleden Vind ook dat ze wat overdrijven op hun website met "uitstekend netwerk " want gsm netwerk gebruiken ze grotendeels van proximus en fiber is er nog maar in 1 gemeente. Het tweede met "geweldige service " hoe kun je dit al zeggen bij de opstart want er zijn nog geen recensies over hun te vinden in België. En ten derde "een nieuwe manier van televisie kijken" maar ze verkopen nog geen tv abonnementen.

Doen niet alle providers dat?
Scarlet - > Goedkoopste internet van België
Telenet -> Fibersnel surfen
Proximus -> Het beste netwerk van België
Maar toch raar voor vaste diensten die maar in 1 gemeente toegankelijk zijn en dan zelfs voor tv diensten die nog niet beschikbaar zijn. Dan vind ik dat ze het anders aan hadden moeten pakken op hun website.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Dat is gewoon een copywriter die dacht eens goed uit de hoek te komen, meer moet je daar niet achter zoeken
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Proximus juist hetzelfde

Zij zeggen ookndat ze fiber hebben, maar niet op mijn adres, dus dikke leugenaars volgens jouw principe.

En zeker in het begin, ook enkel Brussel toen
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Belgissschenaap schreef: 5 maanden geleden Proximus juist hetzelfde

Zij zeggen ookndat ze fiber hebben, maar niet op mijn adres, dus dikke leugenaars volgens jouw principe.

Hier zit Proximus nog op adsl. Continu reclame op radio en TV van hun Fiber. Ken die melodie al vanbuiten. Je houdt het niet voor mogelijk in ons volgebouwd landje
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

* Geen 5G
* Geen Voicemail, laat staan Visual Voicemail
* Geen eSim
* Geen VoWifi, mogelijks geen VoLTE

Pay peanuts, get monkeys lijkt mij in deze van toepassing. Ik blijf toch gewoon bij MV.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Proximus meteen onderuit op de beurs bij aankondiging prijzen digi.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241211 ... rce=google
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

Stroper schreef: 5 maanden geleden Pay peanuts, get monkeys lijkt mij in deze van toepassing. Ik blijf toch gewoon bij MV.
- 5g gebruik ik liever niet (stuk meer verbruik voor amper enige praktische winst met de gsm
- voicemail gebruik ik al zeker 10 jaar niet meer, dus thank god dat die er niet is
- eSim heeft voor mij nog geen meerwaarde, misschien over 5 jaar ofzo... zie absoluut het probleem niet van eens een simkaartje in je toestel te steken
- VoWifi is normaal dat ze het niet hebben, veronderstel ik, en VoLTE weten we niet (maar maakt mij ook maar weinig uit)

dus geef mij die monkeys maar, als het me niet meer als wat peanuts kost.
waarom zou ik 3x meer betalen voor zaken die ik toch niet gebruik ?
het is niet omdat al de operatoren tot nu toe zeggen "we geven dat, zonder engie keus, dus je moet maar meer betalen" dat dat ook de goede situatie is.

Het mobiele aanbod van digi vind ik persoonlijk dus een erg goede zet, en pas véél beter bij mijn patroon dan eender welk ander aanbod op de markt.
(goed, als ik maandelijks 80gb zou verbruiken is hey beter... maar dat doe ik niet, en dus heeft hey absoluut geen beter aanbod)

maar ieder maakt zijn eigen rekening, en sommigen zullen niet passen bij het profiel dat digi voor ogen heeft, kan prima....
anderen zullen gewoon iets nemen "want daar zit veel in" terwijl ze de helft nooit zullen gebruiken en dus alleen maar teveel betalen...

ikzelf ga nog niet switchen omdat ik niet speciaal itsme ga installeren daarvoor, maar ik hou ze wel degelijk als optie van zodra er andere KYC-procedures zouden zijn.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Splitter schreef: 5 maanden geleden ikzelf ga nog niet switchen omdat ik niet speciaal itsme ga installeren daarvoor, maar ik hou ze wel degelijk als optie van zodra er andere KYC-procedures zouden zijn.
Ik heb een bericht op hun contact formulier achtergelaten met de vraag of ze ook eid willen gebruiken.
EdpNet XL 99/35 Mbps
Ubuntu Mate 24.04
Gesloten

Terug naar “DIGI Belgium”