https://www.digi-belgium.be/aanbod
Mobile, Fiber en TV dus een triple play staat op hun menu

Dat wordt dan 4 ? .. 5 verschillende fiber providers' kabels naast elkaar onder de grond in 't stad en nog steeds 0 op den buiten ? ...Digi Belgium wil eigen glasvezel in 2024
Citymesh is reeds beschikbaar als MVNO voor businessklanten, mogelijks zal die persoon een zoon zijn van iemand die Citymesh op de zaak heeft en dus een apart abonnement voor die persoon betaalt.VossyGamer schreef: 06 dec 2023, 15:14 Ik zag vandaag iemand met "Citymesh" als enige operator op zijn iPhone, hij is <18 jaar oud en dus geen interne tester van Citymesh ofso. Ik dacht dat dit nog niet kon voor gewone consumenten? Kan iemand uitleggen hoe dit kan a.u.b.?
Ik vermoed dat ze tegen een hoop regeltjes aanlopen in Belgie...in andere landen gaat dat iets vlotter gok ik.ghostboy1993 schreef: 21 dec 2023, 08:34 vraag me af wanneer digi/city mesh eindelijk publiek gaat en wat hun aanbod gaat zijn
zoals ze op verscheidene plaatsen hebben aangekondigd, "ergens in 2024"... ze zijn dus nog altijd "op schema".ghostboy1993 schreef: 21 dec 2023, 08:34 vraag me af wanneer digi/city mesh eindelijk publiek gaat en wat hun aanbod gaat zijn
dat zal op zich wel meevallen, afaik is citymesh al langer in orde daarmee en hebben ze dus de nodige kennis en tools in huis om dat vlot te laten verlopen.q-tec schreef: 30 dec 2023, 14:25 Ik vermoed dat ze tegen een hoop regeltjes aanlopen in Belgie...in andere landen gaat dat iets vlotter gok ik.
Ik hoop op vrije keuze van internet.Splitter schreef: 11 okt 2023, 23:21 dat gezegd zijnde ben ik vooral benieuwd naar hoe ze hun tv aanbod gaan aanpakken.
hun internet verplicht ?
hun hardware verplicht ?
een rebranded afkooksel van het tv vlaanderen app tv aanbod ?
in grootsteden wel, lekker goedkoop alles tegen de gevel.Mxds02 schreef: 07 apr 2024, 17:08 Het sowieso al best een soep met al die kabels aan de gevels in bijvoorbeeld Brussel. Proximus heeft het nog redelijk netjes weggewerkt met fiber, maar coax is vaak heel lelijk aangesloten (niet de schuld van Telenet, meer van SFR, Brutele). Niet gekeken of dat beter is in VOO gebieden.
Je ziet nu steeds meer busjes van DIGI rondrijden en aansluitingen doen. Ging eigenlijk wel snel. Benieuwd of ze de kost er effectief gaan uithalen op termijn.