Mobistar kan geen simkaart activeren

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Door de aankoop van een nieuwe gsm moest de simkaart omgewisseld worden voor een nieuwere versie (micro versie).
Na 2 bezoeken aan een mobistar center, 2 calls naar het Mobistar 5000 nummer en 5 dagen wachten is de kaart nog steeds niet geactiveerd.
Terwijl het altijd maar een paar uurtjes ging duren.
De wonderen der techniek toch!
Begin het wel een beetje beu te worden.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Da's zeker niet normaal. Bij mij duurde de switch geen 10 minuten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

misschien rare vraag maar is het een abo ?
zoja is de termijn van betaling verstrreken ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Het is inderdaad een abo.
En ik betaal via domiciliëring.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.

Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik stel die vraag omdat bij telenet bvb de datum dat ge betaling moest doen en tot ze afsluiten kan je bvb bellen smsen data enz maar je kan niks veranderen aan je abo tot het verschuldigde bedrag betaald is, ook switchen naar andere simkaart kan niet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

D3bian schreef:Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.

Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
Bedankt voor het advies. Maar noem mij ouderwets daar ik geen Facebook account heb.
En ik zie niet in waarom via deze weg (Facebook/Twitter) de activering wel zou lukken.
Ik vind het na jaren klant te zijn geen service van Mobistar.

En het herstarten van het toestel haalt ook niets uit.
Het oude kaartje is ook nog steeds niet gedeactiveerd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

bombas, ik heb zelfs speciaal een twitter account om met de "groten" te communiceren. Ik heb de indruk dat daar de echt bekwame mensen zitten. Alle problemen die ik had werden veel sneller opgelost via die weg (zowel bij Mobistar, Proximus, Telenet, ...). Ze willen koste wat het kost een goed imago overhouden via de social media. Dus ik kan het ook alleen maar aanraden!

Een mens moet mee met zijn tijd, ter plaatse trappelen heeft totaal geen zin meer!
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Dus weg met de shops, mobistar centers en de call centers?

Vreemde houding van de "groten".

Toch bedankt voor het advies Vaganzza.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”