Mobistar kan geen simkaart activeren

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Door de aankoop van een nieuwe gsm moest de simkaart omgewisseld worden voor een nieuwere versie (micro versie).
Na 2 bezoeken aan een mobistar center, 2 calls naar het Mobistar 5000 nummer en 5 dagen wachten is de kaart nog steeds niet geactiveerd.
Terwijl het altijd maar een paar uurtjes ging duren.
De wonderen der techniek toch!
Begin het wel een beetje beu te worden.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 9510
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer

Da's zeker niet normaal. Bij mij duurde de switch geen 10 minuten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

misschien rare vraag maar is het een abo ?
zoja is de termijn van betaling verstrreken ?
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Het is inderdaad een abo.
En ik betaal via domiciliëring.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.

Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

ik stel die vraag omdat bij telenet bvb de datum dat ge betaling moest doen en tot ze afsluiten kan je bvb bellen smsen data enz maar je kan niks veranderen aan je abo tot het verschuldigde bedrag betaald is, ook switchen naar andere simkaart kan niet.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

D3bian schreef:Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.

Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
Bedankt voor het advies. Maar noem mij ouderwets daar ik geen Facebook account heb.
En ik zie niet in waarom via deze weg (Facebook/Twitter) de activering wel zou lukken.
Ik vind het na jaren klant te zijn geen service van Mobistar.

En het herstarten van het toestel haalt ook niets uit.
Het oude kaartje is ook nog steeds niet gedeactiveerd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3376
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

bombas, ik heb zelfs speciaal een twitter account om met de "groten" te communiceren. Ik heb de indruk dat daar de echt bekwame mensen zitten. Alle problemen die ik had werden veel sneller opgelost via die weg (zowel bij Mobistar, Proximus, Telenet, ...). Ze willen koste wat het kost een goed imago overhouden via de social media. Dus ik kan het ook alleen maar aanraden!

Een mens moet mee met zijn tijd, ter plaatse trappelen heeft totaal geen zin meer!
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Dus weg met de shops, mobistar centers en de call centers?

Vreemde houding van de "groten".

Toch bedankt voor het advies Vaganzza.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”