Door de aankoop van een nieuwe gsm moest de simkaart omgewisseld worden voor een nieuwere versie (micro versie).
Na 2 bezoeken aan een mobistar center, 2 calls naar het Mobistar 5000 nummer en 5 dagen wachten is de kaart nog steeds niet geactiveerd.
Terwijl het altijd maar een paar uurtjes ging duren.
De wonderen der techniek toch!
Begin het wel een beetje beu te worden.
Mobistar kan geen simkaart activeren
-
- Elite Poster
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Da's zeker niet normaal. Bij mij duurde de switch geen 10 minuten.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
misschien rare vraag maar is het een abo ?
zoja is de termijn van betaling verstrreken ?
zoja is de termijn van betaling verstrreken ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.
Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik stel die vraag omdat bij telenet bvb de datum dat ge betaling moest doen en tot ze afsluiten kan je bvb bellen smsen data enz maar je kan niks veranderen aan je abo tot het verschuldigde bedrag betaald is, ook switchen naar andere simkaart kan niet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 36 keer
Bedankt voor het advies. Maar noem mij ouderwets daar ik geen Facebook account heb.D3bian schreef:Ik raad je aan om Mobistar klantendienst eens via Facebook of Twitter te contacteren om te horen wat er gaande is.
Btw, gewoon even ter info, heb je intussen je toestel al eens herstart? Soms word de kaart pas actief nadat het toestel opnieuw opstart.
En ik zie niet in waarom via deze weg (Facebook/Twitter) de activering wel zou lukken.
Ik vind het na jaren klant te zijn geen service van Mobistar.
En het herstarten van het toestel haalt ook niets uit.
Het oude kaartje is ook nog steeds niet gedeactiveerd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
bombas, ik heb zelfs speciaal een twitter account om met de "groten" te communiceren. Ik heb de indruk dat daar de echt bekwame mensen zitten. Alle problemen die ik had werden veel sneller opgelost via die weg (zowel bij Mobistar, Proximus, Telenet, ...). Ze willen koste wat het kost een goed imago overhouden via de social media. Dus ik kan het ook alleen maar aanraden!
Een mens moet mee met zijn tijd, ter plaatse trappelen heeft totaal geen zin meer!
Een mens moet mee met zijn tijd, ter plaatse trappelen heeft totaal geen zin meer!
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO