ADSL2Fit op smallband ?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
YodaTheOne
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2004, 09:46

Ligt het juist aan mij , of is adsl2fit sinds vanmorgen op smallband,
ik heb nog nooit problemen had ofzo , maar sinds vanmorgen zit ik smallband :???:
meecrob

Ik surf tegen maximum 128kbps voor de moment,kweet ni goed wat de snelheid van smallband is bij a2f, ma bij gaat het in ieder geval traag :(
YodaTheOne
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2004, 09:46

44kbit/s
or
6kbyte/s
dit is voorlopig m'n download snelheid , upload heb ik zelfs niet
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 mar 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Geen problemen, buiten deze die al maanden aanslepen :oops:

download Belgische sites : 380 kb/s
download buitenlandse : 20 kb/s

greetz Bossie
Gast

ik weet ni wa ze allemaal bezig zijn daar, gisteren was het ook zoiet bij mij,nu iets beter,ma zeer ver van wat het moet zijn, en ik heb het medium abonnement dan nog
Wref
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2004, 10:22

ikke ook op hun smallband... allé zo lijkt het toch... 5 K ofzo


en als ik in een troubleticket zeg dat ik vroeger alleen goede snelheden haalde door truukjes toe te passen zoals downloadmanagers of veel connecties naar een newsserver maar dat surfen echt niet gaat antwoorden ze dat ik eerst moest stoppen met de "truukjes" dat mijn surfen dan wel beter zal gaan...

nu werkt dat truukje dus ook niet meer, 100 connecties naar astraweb levert nog maar steeds 20 KB/s op... (vroeger 280 - 320)

Allé, nog "maar" 4 maandjes A2F ;)

*sigh*
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

hebben jullie de nieuwe voorwaarden al moeten tekenen?
anders denk ik gewoon dat jullie nog met de problemen zitten
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

YodaTheOne schreef:44kbit/s
or
6kbyte/s
dit is voorlopig m'n download snelheid , upload heb ik zelfs niet


je bent niet de enige hoor, maak TT aan !
spijtig dat de resultaten niet opgenomen worden in de lijst want blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van

Your current download speed:
50kbit/s
or
6kbyte/s Your current upload speed:
-
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Och, jonges, lig er niet wakker van, ga bleiten ofzo, het zal niet meer beteren.

Eergisteren had ik nog eens een troubleticket aangemaakt en als antwoord daarop kreeg ik een line reset. Dit hielp niets, toen de vraag gesteld hoe lang dit spelletje nog ging duren (is bij mij al bezig begin maart) en dat ik niet betaal voor een ISDN lijn. Daarop kreeg ik een antwoord :"Line cleared", dit hielp echter wel, ineens snelheden van 300KB/s tot zelfs over de 400KB/s (als ze zo zouden blijven, dan zou ik zeker blijven bij A2F) maar het mocht niet zijn, juist 24 uur later op die "line cleared" was het schoon weer al terug gedaan en zit ik volgens providertest.be terug te boteren op een gemiddelde van 56kilobit/s.
YodaTheOne
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2004, 09:46

SeNsEi Ze0n schreef:hebben jullie de nieuwe voorwaarden al moeten tekenen?
anders denk ik gewoon dat jullie nog met de problemen zitten


Ik heb nog niets had van nieuwe voorwaarden.
RaDa
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 apr 2004, 11:00

Ik denk dat ik bij de lucky ones ben

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jun 12 2004 om 10:47:43 UTC+0200)

Download : 402.9 KByte/sec



Zo'n snelheden heb ik constant
Gast

Idem hier guys... sind gisterenavond 23u45 max 10-20kb downstream (voor die tijd had ik trouwens WEL perfecte snelheden)

Laat ons hopen dat dit niet voor het volledige weekend zal zijn :s

OBiWaN
Wref
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2004, 10:22

hele weekend ? da is bij mij al hele maanden... :/
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Mijn snelheid is wel al drastish naar beneden geschroefd lijkt het deze week van ongeveer 300kb s naar 120kb s wel een serieuze hap als je het mij vraagt maar ik kan er nog goed met werken dat is dan ook wel het belangrijkste voor mij op het moment.

het is al heel anders geweest zo een maand geleden 5kb s tot max 30kb s :?
Gast

Sinds deze morgen heb ik een nieuw item op de statuspagina. Nl. datavolume. Daar staat vermeld : Volume deze maand
Volume 61,12 Gb
Inbegrepen 40,00 Gb
Extra 22 * €1,00 = €22,00
Small-Band Grens !

Mijn contract loopt tot einde juli en ook nog geen nieuwe voorwaarden gekregen. Downloadsnelheid : 3 kb/sec , Upload : - kb/sec.
Op de statuspagina wordt ook vermeld dat smallband geactiveerd is sinds 2 uur vannacht. Foutje van a2f ?????? :eek:
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

volgens Webvisie sta jij nu dus op smallband en heb je net die rare resultaten die nog een paar mensen hebben .... Wel heel raar dat jij dat te zien krijgt want bij mij is dit niet zichtbaar die info.

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik zie ook niks op de statuspagina Qua volume of smallband, maar ik zit er duidelijk wel op !!!!!
Your current download speed:
33kbit/s
or
4kbyte/s
Your current upload speed:
-

Dat ze't maar blijven ontkennen ... ze liegen gewoon in je gezicht. Ofwel hebben ze het écht niet door dat sommige onterecht op SMALLband zijn gevlogen , maar na 14 dagen mag zelfs hunnen euro eens gaan vallen hoor.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Spacekiek,

Als je deze "theorie" volgt , dan zitten sommigen al maanden op smallband toen er van smallband nog geen sprake was. Ze limiteren u echt niet zene ... en als ge het niet wilt geloven, ga er dan maar eens langs ofzo hé. Ik vind het zeer grappig dat er constant nu over smallband gespeculeerd word terwijl dit gewoon exact hetzelfde probleem is als vroeger.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
A2F Staff

ff reageren. Gast zijn abo verloopt op 19/06. Per vergissing is zijn verbruikmeter reeds geactiveerd geweest voor de maand 06 ipv 07 wanneer zijn nieuw jaar zou beginnen. Dit is de enige reden waarom gast zijn verbruik kon zien. Dit euvel is direct rechtgezet van zodra hij er ons van op de hoogte heeft gebracht.

End of story.
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Sasuke schreef:Ik vind het zeer grappig dat er constant nu over smallband gespeculeerd word terwijl dit gewoon exact hetzelfde probleem is als vroeger.


Denk niet dat de upload vroeger een probleem was... Die was dikwijls een veelvoud van de downloadsnelheid...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:Idem hier guys... sind gisterenavond 23u45 max 10-20kb downstream (voor die tijd had ik trouwens WEL perfecte snelheden)


Lol... en zo wisselen ze voor iedereen eens af, wat sneller, wat trager, ... en iedereen blijft een beetje tevreden en vooral hoopvol terwijl er uiteindelijk niets veranderd.

Je zou het haast nog gaan geloven ook :lol:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

A2F Staff schreef:ff reageren. Gast zijn abo verloopt op 19/06. Per vergissing is zijn verbruikmeter reeds geactiveerd geweest voor de maand 06 ipv 07 wanneer zijn nieuw jaar zou beginnen. Dit is de enige reden waarom gast zijn verbruik kon zien. Dit euvel is direct rechtgezet van zodra hij er ons van op de hoogte heeft gebracht.

End of story.


Begrijpen we perfect. Toch spijtig voor jullie dat door dit foutje het uitgekomen is dat vele zonder upload op smallband blijken te zitten. U mag altijd een andere theorie naar boven halen moest dit toch niet waar zijn, maar tot zover is dit de enige waar wij althans "sense" kunnen uit halen! Ik heb u nog nooit IETS van info weten geven over dit probleem, laat staan enige reply's op de posts bij deze mensen.
A2F Staff

Dit is uw theorie die, jammer genoeg voor u, haaks op de werkelijkheid staat.

Nogmaals : case closed
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Zeg ons dan eens waar de werkelijkheid dan wél op staat ?!
Of krijgen we nu weer de grote stilte ...

Case staat nogthans al 14 dagen open bij mij!
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

A2F Staff schreef:Dit is uw theorie die, jammer genoeg voor u, haaks op de werkelijkheid staat.

Nogmaals : case closed


Nu dat u ier toch berichtjes plaatst kan u misschien meer info geven hoe het ongeveer staat. Wanneer zullen de probelemen opgelost worden? Een datum? Worden wij terug betaald voor de maanden waar we niets voor kregen? Enige info is altijd welkom.

Groetjes
Shag :wink:
Gast

Er zijn blijkbaar nog altijd her en der verspreid lokale problemen. Deze worden nu op individuele basis bekeken.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Er zijn blijkbaar nog altijd her en der verspreid lokale problemen. Deze worden nu op individuele basis bekeken


her en der??, bijna 85% van de A2F gebruikers op dit forum heeft zware problemen. Deze cijfers zijn mss niet bevestigd maar ik wel gokken dat ik er niet ver naast zal zitten. Ik zit nu al enkele maanden met speeds die nog nooit boven de 200kb/s zijn gekomen. Ok, daar aan toe, maar wat vooral erg vind is dat er weinig informatie van jullie kant komt. Zoals bv probleem voorstelling, datum, info, emails met problemen. We hebben de 15/05 een officiele medeling kunnen afhalen, daarin stond te lezen dat er op korte tijd veel verandering gingen bij komen, we zijn vandaag 16/06 en ik zit nog altijd met deze speeds. Dan begin ik ook mijn twijfels te hebben hoor. Misschien zijn deze onterecht, maar ik betaal ook elke maand het gevraagde bedrag. Ik hoop dat we binnenkort dit topic of het ganse forum A2F problemen forum kunnen afsluiten. Dit zou een echte opsteker zijn voor UB, want als dit zo blijft duren wordt het een echte flame forum van je welste. Bij deze zou ik graag een antwoord hebben.

Mvg ,
Snakehit
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Snakehit schreef:Misschien zijn deze onterecht, maar ik betaal ook elke maand het gevraagde bedrag.


Lol... na acht maanden vraag jij je dan nog af of het terecht is van te klagen of niet :roll:

Enfin, A2F bedankt jullie alvast voor de centjes die jullie maandelijks storten voor een service die ze niet hoeven te leveren. Je kan op vele manieren rijk worden... dit is er alvast eentje van.
a2fkatoke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:06

Na de rechtzetting ivm mijn probleem met smallband, ik was dus per ongeluk op smallband geplaatst wegens het bijna aflopen van mijn abonnement, krijg ik het volgende te zien op mijn statuspagina :
16/06/2004 12:14:15 Geblokkeerd wegens opzeg abonnement . Nu ben ik wel niet echt vriendelijk geweest aan de telefoon, maar heb terecht gezegd dat ik het beu was. Op 26/06/2003 heb ik een eerste keer een mail gekregen en deze datum staat ook op de factuur. Voor die 4 dagen heb ik een volledige maand moeten betalen en nu word ik afgesloten voor de aflooptermijn. Ik zal hier mijn conclusies uit trekken en de nodige stappen ondernemen.
tax
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

a2fkatoke,
begrijp ik hieruit dat voor een jaar abo je 13 maanden moet betalen?
a2fkatoke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:06

Nee nee begrijp het niet verkeerd limburg, ik heb reeds 11 maanden betaald, dus de volgende factuur moet dan nog komen denkek.
tax
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Begrepen a2fkatoke.
Denk dat je die laatste faktuur al ontvangen zou moeten hebben.
Zo dicht tegen het einde van je contractduur heeft het geen zin meer een conflict te zoeken, je trekt altijd aan het kortste eind (geschorste verbinding) hoewel je misschien het morele gelijk aan je zijde hebt.
eddy131
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 jun 2004, 13:54
Locatie: affligem

die status pagina, waar kan ik die vinden?
en dat nieuw kontrakt, ik heb daar nog nooit iets van gezien (ik ben nog maar 4 maand klant bij A2F)

mvg,
eddy
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Eddy,

http://status.adsl2fit.be

En over dat nieuw contract hoef jij je geen zorgen te maken. Da's pas iets voor binnen 8 maanden bij u !

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

Sasuke schreef:Eddy,

http://status.adsl2fit.be

En over dat nieuw contract hoef jij je geen zorgen te maken. Da's pas iets voor binnen 8 maanden bij u !

Grtz,

Sasuke


ja die pagina ken ik,
maar daar staat toch niet meer op dan hoever uw aansluiting staat
of kijk ik niet goed

eddy
byterx

Anonymous schreef:ja die pagina ken ik,
maar daar staat toch niet meer op dan hoever uw aansluiting staat
of kijk ik niet goed

eddy


met je klantennr kan je ook inloggen en daar zie je dan trouble ticket, facturatie, eventuele problemen

normaal krijg je een brief met je inloggegevens
staat ook dns servers, mail servers, username & pw voor in te loggen met je modem/router en dus ook jou account id & pw
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

iemand dit probleem met de upload "-" en download +/- 5 kb
reeds kunnen oplossen?

greetz
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

canabeez: nee en bij Webvisie hebben ze geen idee wat het zou kunnen zijn ... sinds 04/06 ... go figure :cry:
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

Als het "beter" is, dan mag het ook gezegd worden, hier is het sinds vrijdagmiddag stukken beter. Momenteel ben ik aan het bollen met een snelheid tussen 1 en 2Mbit/s ... Alleen blijft de vraag voor hoe lang dit zo gaat blijven ???
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

C-Phest schreef:canabeez: nee en bij Webvisie hebben ze geen idee wat het zou kunnen zijn ... sinds 04/06 ... go figure :cry:


het rare is, ik en men kameraad hadden nog goeie snelheden vrijdag en
ervoor en zaterdagnamiddag hebben we dit alletwee ineens voor..
(en we wonen 30 km van elkaar ;))
Letterlijk van den ene second op den andere. bizar.. maja

greetz
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”