ik heb nog nooit problemen had ofzo , maar sinds vanmorgen zit ik smallband

je bent niet de enige hoor, maak TT aan !YodaTheOne schreef:44kbit/s
or
6kbyte/s
dit is voorlopig m'n download snelheid , upload heb ik zelfs niet
Ik heb nog niets had van nieuwe voorwaarden.SeNsEi Ze0n schreef:hebben jullie de nieuwe voorwaarden al moeten tekenen?
anders denk ik gewoon dat jullie nog met de problemen zitten
Denk niet dat de upload vroeger een probleem was... Die was dikwijls een veelvoud van de downloadsnelheid...Sasuke schreef:Ik vind het zeer grappig dat er constant nu over smallband gespeculeerd word terwijl dit gewoon exact hetzelfde probleem is als vroeger.
Lol... en zo wisselen ze voor iedereen eens af, wat sneller, wat trager, ... en iedereen blijft een beetje tevreden en vooral hoopvol terwijl er uiteindelijk niets veranderd.Anonymous schreef:Idem hier guys... sind gisterenavond 23u45 max 10-20kb downstream (voor die tijd had ik trouwens WEL perfecte snelheden)
Begrijpen we perfect. Toch spijtig voor jullie dat door dit foutje het uitgekomen is dat vele zonder upload op smallband blijken te zitten. U mag altijd een andere theorie naar boven halen moest dit toch niet waar zijn, maar tot zover is dit de enige waar wij althans "sense" kunnen uit halen! Ik heb u nog nooit IETS van info weten geven over dit probleem, laat staan enige reply's op de posts bij deze mensen.A2F Staff schreef:ff reageren. Gast zijn abo verloopt op 19/06. Per vergissing is zijn verbruikmeter reeds geactiveerd geweest voor de maand 06 ipv 07 wanneer zijn nieuw jaar zou beginnen. Dit is de enige reden waarom gast zijn verbruik kon zien. Dit euvel is direct rechtgezet van zodra hij er ons van op de hoogte heeft gebracht.
End of story.
Nu dat u ier toch berichtjes plaatst kan u misschien meer info geven hoe het ongeveer staat. Wanneer zullen de probelemen opgelost worden? Een datum? Worden wij terug betaald voor de maanden waar we niets voor kregen? Enige info is altijd welkom.A2F Staff schreef:Dit is uw theorie die, jammer genoeg voor u, haaks op de werkelijkheid staat.
Nogmaals : case closed
her en der??, bijna 85% van de A2F gebruikers op dit forum heeft zware problemen. Deze cijfers zijn mss niet bevestigd maar ik wel gokken dat ik er niet ver naast zal zitten. Ik zit nu al enkele maanden met speeds die nog nooit boven de 200kb/s zijn gekomen. Ok, daar aan toe, maar wat vooral erg vind is dat er weinig informatie van jullie kant komt. Zoals bv probleem voorstelling, datum, info, emails met problemen. We hebben de 15/05 een officiele medeling kunnen afhalen, daarin stond te lezen dat er op korte tijd veel verandering gingen bij komen, we zijn vandaag 16/06 en ik zit nog altijd met deze speeds. Dan begin ik ook mijn twijfels te hebben hoor. Misschien zijn deze onterecht, maar ik betaal ook elke maand het gevraagde bedrag. Ik hoop dat we binnenkort dit topic of het ganse forum A2F problemen forum kunnen afsluiten. Dit zou een echte opsteker zijn voor UB, want als dit zo blijft duren wordt het een echte flame forum van je welste. Bij deze zou ik graag een antwoord hebben.Er zijn blijkbaar nog altijd her en der verspreid lokale problemen. Deze worden nu op individuele basis bekeken
Lol... na acht maanden vraag jij je dan nog af of het terecht is van te klagen of nietSnakehit schreef:Misschien zijn deze onterecht, maar ik betaal ook elke maand het gevraagde bedrag.
ja die pagina ken ik,Sasuke schreef:Eddy,
http://status.adsl2fit.be
En over dat nieuw contract hoef jij je geen zorgen te maken. Da's pas iets voor binnen 8 maanden bij u !
Grtz,
Sasuke
met je klantennr kan je ook inloggen en daar zie je dan trouble ticket, facturatie, eventuele problemenAnonymous schreef:ja die pagina ken ik,
maar daar staat toch niet meer op dan hoever uw aansluiting staat
of kijk ik niet goed
eddy
het rare is, ik en men kameraad hadden nog goeie snelheden vrijdag enC-Phest schreef:canabeez: nee en bij Webvisie hebben ze geen idee wat het zou kunnen zijn ... sinds 04/06 ... go figure