ik heb nog nooit problemen had ofzo , maar sinds vanmorgen zit ik smallband
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
YodaTheOne schreef:44kbit/s
or
6kbyte/s
dit is voorlopig m'n download snelheid , upload heb ik zelfs niet
SeNsEi Ze0n schreef:hebben jullie de nieuwe voorwaarden al moeten tekenen?
anders denk ik gewoon dat jullie nog met de problemen zitten
Sasuke schreef:Ik vind het zeer grappig dat er constant nu over smallband gespeculeerd word terwijl dit gewoon exact hetzelfde probleem is als vroeger.
Anonymous schreef:Idem hier guys... sind gisterenavond 23u45 max 10-20kb downstream (voor die tijd had ik trouwens WEL perfecte snelheden)
A2F Staff schreef:ff reageren. Gast zijn abo verloopt op 19/06. Per vergissing is zijn verbruikmeter reeds geactiveerd geweest voor de maand 06 ipv 07 wanneer zijn nieuw jaar zou beginnen. Dit is de enige reden waarom gast zijn verbruik kon zien. Dit euvel is direct rechtgezet van zodra hij er ons van op de hoogte heeft gebracht.
End of story.
A2F Staff schreef:Dit is uw theorie die, jammer genoeg voor u, haaks op de werkelijkheid staat.
Nogmaals : case closed
Er zijn blijkbaar nog altijd her en der verspreid lokale problemen. Deze worden nu op individuele basis bekeken
Snakehit schreef:Misschien zijn deze onterecht, maar ik betaal ook elke maand het gevraagde bedrag.
Sasuke schreef:Eddy,
http://status.adsl2fit.be
En over dat nieuw contract hoef jij je geen zorgen te maken. Da's pas iets voor binnen 8 maanden bij u !
Grtz,
Sasuke
Anonymous schreef:ja die pagina ken ik,
maar daar staat toch niet meer op dan hoever uw aansluiting staat
of kijk ik niet goed
eddy
C-Phest schreef:canabeez: nee en bij Webvisie hebben ze geen idee wat het zou kunnen zijn ... sinds 04/06 ... go figure