Hallo
Onze digicorder DC-AD2000 is defect en ik heb telefonisch een omruiling geregeld. Aangezien er reeds een nieuwer model beschikbaar is vraag ik me af indien het de moeite is om 25 euro bij te betalen om het nieuwste model te krijgen.
Wat zijn de ervaringen met het nieuwe model? Het model dat wij hebben vinden wij nogal traag in de bediening (lang wachten in de tv-theek en tv-gids).
Bedankt!
Digicorder defect: omruilen of bijbetalen voor nieuw model
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
de 2100 is iets sneller , maar verwacht geen wonderen !
verder is de laatste nieuwe 2100 niet probleemvrij (stroomvreten van batterij afstandsbediening etc)
verder is de laatste nieuwe 2100 niet probleemvrij (stroomvreten van batterij afstandsbediening etc)
The eternal and true pessimist
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Iets... da's gewoon dag en nacht verschil... m'n buren hebben nog een AD2000 en daar word ik gewoon gek van !a3ke schreef:de 2100 is iets sneller , maar verwacht geen wonderen !
Da's niet meteen het probleem van de AD2100... wel van de afstandsbediening al lijkt dit maar weinig voor te komen (toch zeker niet bij iedereen, trouwens je kan die ook gewoon bedienen via je oude afstandsbediening).a3ke schreef:verder is de laatste nieuwe 2100 niet probleemvrij (stroomvreten van batterij afstandsbediening etc)
Kijk eens of je niet gratis recht hebt op het nieuwe model... maar ongeacht de prijs is het zeker de moeite waard.Tomovich schreef:Aangezien er reeds een nieuwer model beschikbaar is vraag ik me af indien het de moeite is om 25 euro bij te betalen om het nieuwste model te krijgen.
-
- Deel van't meubilair
De truuk is dat je een tweede neemt (zo krijg je steeds het nieuwste model)... en de volgende dag zeg je je oude op (omdat je er natuurlijk geen twee nodig hebt). In het ergste geval betaal je volgens mij zo 8 euro al rekenen ze dat normaal pro-rata (en da's dus maar één dag) en kost het je dus zo goed als niets (ipv. 25 euro).
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik heb ook de laatste nieuwe zwarte 2100 sinds februari en die is stukken sneller dan de dc2000 waar ik twee jaar problemen mee had.....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Mijn grijs model (2000?) is idd pokketraag ook.
Ik vraag me wel af, de 2100, geeft die ook nog een zendernaam op zijn display of enkel de nummer? Dat laatste zou wel zeer ongewenst zijn, dan blijf ik zoiezo nog zo lang mogelijk weg van een mogelijke upgrade.
[ Post made via mobile device ]
Ik vraag me wel af, de 2100, geeft die ook nog een zendernaam op zijn display of enkel de nummer? Dat laatste zou wel zeer ongewenst zijn, dan blijf ik zoiezo nog zo lang mogelijk weg van een mogelijke upgrade.
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
nope dus .. 2100 toont enkel het nummer ..
ik heb mijn 2000 ook ingeruild vroeger .. en 50 euro betaald
Maar heb er tot nu toe geen problemen mee gehad..
http://www.fwdmagazine.be/fwd/128115/re ... rettyPhoto
ik heb mijn 2000 ook ingeruild vroeger .. en 50 euro betaald
Maar heb er tot nu toe geen problemen mee gehad..
http://www.fwdmagazine.be/fwd/128115/re ... rettyPhoto
-
- Elite Poster
Tja, hun idee is dat je het toestel voor 5 jaar huurt (weet ni of dat in de kleine lettertjes staat), en dan werkt het een beetje zoals gesubsidieerde gsm's. Uiteraard reppen ze daar geen woord over in de grote lettertjes
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Ik lees in deze link: http://klantenservice.telenet.be/conten ... ieuw-model
Huur je een Digibox of Digicorder en wil je die omruilen voor de meest recente HD Digicorder?
Huur je al een HD Digicorder (DC-AD2000)?
Speciale aanbieding: huur jij al 5 jaar (60 maanden!) of langer een HD Digicorder?
Je kunt hem gratis (i.p.v. voor 25 euro) omruilen voor een recente HD Digicorder.
Goed om te weten
Je geniet ook van deze promotie als je tijdens deze 5 jaar...
met je HD Digicorder verhuisd bent
Wij wonen sinds deze zomer in onze nieuwbouw en zijn dus verhuisd. Ik heb dus recht op een gratis ruil? (Digicorder is van 2009)
Huur je een Digibox of Digicorder en wil je die omruilen voor de meest recente HD Digicorder?
Huur je al een HD Digicorder (DC-AD2000)?
Speciale aanbieding: huur jij al 5 jaar (60 maanden!) of langer een HD Digicorder?
Je kunt hem gratis (i.p.v. voor 25 euro) omruilen voor een recente HD Digicorder.
Goed om te weten
Je geniet ook van deze promotie als je tijdens deze 5 jaar...
met je HD Digicorder verhuisd bent
Wij wonen sinds deze zomer in onze nieuwbouw en zijn dus verhuisd. Ik heb dus recht op een gratis ruil? (Digicorder is van 2009)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Of via twitter vragen of er niets geregeld kan worden omdat je al een hele tijd trouwe klant bent. Dat heeft bij ons ook gewerkt... ze doen graag een geste als hen dat goed doet uitkomen bij 't grotere publiek.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Hmm, even te vlug geweest. De termijn van 5 jaar blijft blijkbaar gelden ...
-
- Deel van't meubilair
Dat lijkt me een zeer bizarre formulering... als het geldig is als je 5 jaar huurt... wat is dan het nut van de extra opmerking over verhuizen ?theduvelking schreef:Je geniet ook van deze promotie als je tijdens deze 5 jaar... met je HD Digicorder verhuisd bent
De enige verklaring kan dus zijn dat je gratis het nieuwe model krijgt als je al 5 jaar huurt "OF" je verhuist bent sinds je huur.
Leg hen deze theorie maar eens voor... moest verhuizen geen reden zijn dan zou het daar ook niet moeten staan !theduvelking schreef:Hmm, even te vlug geweest. De termijn van 5 jaar blijft blijkbaar gelden ...
-
- Elite Poster
Slecht geformuleerd, maar ze bedoelen dat een verhuis de termijn niet reset.
- Sylvester
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Je ziet toch alles op het scherm, dus waarom moet je eigenlijk iets op het display zien? Bij mij staat die digicorder netjes weggewerkt achter de gyproc, weliswaar nog min of meer toegankelijk voor als er iets mis gaat. Ik hoor of zie niks meer van dat ding. Of er nu cyfers of letters op staan, maakt me niet uit.ITnetadmin schreef:Mijn grijs model (2000?) is idd pokketraag ook.
Ik heb dus bijbetaald voor het nieuwe model en die is inderdaad stukken beter en sneller. Waar ik me wel aan stoor is de onoverzichtelijke tv-gids. Vroeger was dit toch heel wat beter en duidelijker. Kan dit gewijzigd worden?
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Nope kan niet gewijzigd worden, kvond het vroeger ook overzichtelijker .... we zullen er mee moeten leren leven.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack