wat is dat toch met die telecom bedrijven? Hoe dikwijls werkt die hun site niet?
Moest net iets veranderen aan een gsm instelling, halfuur klantendienst bellen voor iets wat je gewoon kan aanklikken, en nu werkt niks nog
e-services werkt WEER eens niet
-
- Pro Member
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Hopelijk gaat dit wat problemen oplossen...Beste klant,
Tijdens het weekend van 4 en 5 augustus zijn er updates gepland aan uw Belgacom e-Services. Hierdoor ondervindt u mogelijk problemen met sommige toepassingen.
Onze excuses voor het ongemak.
Uw Belgacom klantendienst
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ik heb al altijd wel een of andere module die niet werkt, of iets dat niet zichtbaar is.
Die e-services ziet er ook al altijd uit, als een includes van oude en nieuwe dingen, met weet ik veel, altijd wel ergens conflictje van iets xD
Ze zouden eens vanaf nul mogen herbeginnen, met alles, en niet nieuw jasje, maar hetgene erachter ook.
Het draait nooit soepel, das jammer.
Die e-services ziet er ook al altijd uit, als een includes van oude en nieuwe dingen, met weet ik veel, altijd wel ergens conflictje van iets xD
Ze zouden eens vanaf nul mogen herbeginnen, met alles, en niet nieuw jasje, maar hetgene erachter ook.
Het draait nooit soepel, das jammer.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Pro Member
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Bij mij werkt die volumemeter al een paar maand niet meer zoals het hoort...
- Bijlagen
-
- VolumeMeter.jpg
- Grafische voorstelling blijft steeds hetzelfde staan, en om te weten hoeveel ik reeds verbruikt heb moet ik het zelf gaan uitrekenen
- (28.38 KiB) 2169 keer gedownload
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Iemand sinds dit week-end enig verschil gezien? Ik kan gewoon niet in het Proximus gedeelte. Belgacom administratie werkt wel.
De voorgestelde oplossing met privé-navigatie bengt ook geen soelaas.
De voorgestelde oplossing met privé-navigatie bengt ook geen soelaas.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Ik kan wel inloggen op de website maar kan het gedeelte van krediet en resterend volume van mijn generation-connect niet opvragen. Technisch probleem.
Ook via de "hello" applicatie werkt het niet meer.
Ik heb gisteren mijn generation-connect opgeladen en toch blijf ik smsjes krijgen dat mijn sms bundel en volume bijna verstreken zijn.
Ook via de "hello" applicatie werkt het niet meer.
Ik heb gisteren mijn generation-connect opgeladen en toch blijf ik smsjes krijgen dat mijn sms bundel en volume bijna verstreken zijn.
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik heb vanmiddag de koe bij de horens genomen en naar de 6000 gebeld met mijn inlogprobleem.
Na door ene Winnie op de gebruikelijke manier met een kluitje in het schakelriet te zijn gestuurd werd ik zonder pardon noch commentaar terug in de wachtrij gezet. De volgende medewerker nam zijn job meer ter harte en verbond mij correct door met de dienst 'e-services' (die bestaat dus werkelijk).
Daar werd mijn verhaal correct aanhoord. Men vroeg ook mijn paswoord en toestemming om het bij de testen te mogen gebruiken. Blijkbaar kunnen ze dat daar echt niet zien.
Tot nu toe is er nog niets veranderd maar ik leef in hoop.
PS. Er wordt inderdaad gevraagd of je al eens geprobeerd hebt via een privé-sessie. Kwestie van de koekjes even de nek om te wringen.
Na door ene Winnie op de gebruikelijke manier met een kluitje in het schakelriet te zijn gestuurd werd ik zonder pardon noch commentaar terug in de wachtrij gezet. De volgende medewerker nam zijn job meer ter harte en verbond mij correct door met de dienst 'e-services' (die bestaat dus werkelijk).
Daar werd mijn verhaal correct aanhoord. Men vroeg ook mijn paswoord en toestemming om het bij de testen te mogen gebruiken. Blijkbaar kunnen ze dat daar echt niet zien.
Tot nu toe is er nog niets veranderd maar ik leef in hoop.
PS. Er wordt inderdaad gevraagd of je al eens geprobeerd hebt via een privé-sessie. Kwestie van de koekjes even de nek om te wringen.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Je moest je wachtwoord geven lol.
Ze hebben geen middelen om jouw permissies na te bootsen ofzo xD Manmanman!
Ze hebben geen middelen om jouw permissies na te bootsen ofzo xD Manmanman!
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Bekijk het zo: de dingen die ze dan te zien krijgen zijn toch geen geheim voor Proximus. Dus zag ik er geen graten in.
En iets nabootsen is nooit hetzelfde als de werkelijkheid.
En iets nabootsen is nooit hetzelfde als de werkelijkheid.
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Straf:
Vanmorgen een SMS gekregen:
Info Belgacom: Bedankt voor uw oproep naar onze diensten. Geef ons uw mening! Stuur JA naar 8333 en antwoord gratis op 2 vragen
Dit nummer behoort toe aan [email protected]. Dit lijkt me niet kosjer.
Vanmorgen een SMS gekregen:
Info Belgacom: Bedankt voor uw oproep naar onze diensten. Geef ons uw mening! Stuur JA naar 8333 en antwoord gratis op 2 vragen
Dit nummer behoort toe aan [email protected]. Dit lijkt me niet kosjer.
- THRene
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 7 keer
Mij geeft het toch het idee (of gevoel) van een of ander aangesmeerd abonnement. Ik ga er niet op reageren.
Soit. Ik heb vanmorgen nog eens ingelogd en alles werkte terug zoals vanouds. Voor mij is de zaak opgelost.
Soit. Ik heb vanmorgen nog eens ingelogd en alles werkte terug zoals vanouds. Voor mij is de zaak opgelost.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
E-service & Belgacom.be site werken beide niet vlekkeloos bij me nu.
Site layout is zowel op Chrome als IE vreemd en E-service geeft ook de 500+ error weer.
Beetje ambetant, moet er net op...
Edit: 22u06: werkt terug.
Site layout is zowel op Chrome als IE vreemd en E-service geeft ook de 500+ error weer.
Beetje ambetant, moet er net op...
Edit: 22u06: werkt terug.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Member
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 17 nov 2010, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik ben eventjes te lui om een nieuwe ( onbelangrijke ) topic te openen. , en daarom stel de vraag maar hier. Is het mogelijk om een e-services account te verwijderen ? Ik heb namelijk een een account voor Pay&Surf , en dat laatste ga ik nooit nog verder gebruiken . Daarom had ik graag dat "lijk" ( en mijn gegevens ) bij e-services laten verdwijnen.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ik heb het aldoor ook dat bepaalde modules niet werken, dat je niet kan inloggen of dat iggg valse informatie er staat.
En dat al vanaf ze alles vernieuwd hebben tot nu.
Wat doen ze eraan, niets lijkt het. Ze fixen ene en week erna ligt andere plat.
Het komt over dat ze de "oude pagina's" gewoon nieuwe lay-out hebben gegeven maar dat de code erachter oud is en niet stabiel.
Nieuw jasje, maar erachter oude code die conflicten geeft. Zo voel ik het als klant overkomen telkens als ik het bezoek.
Over jaartje hebben ze het misschien onder controle...
En dat al vanaf ze alles vernieuwd hebben tot nu.
Wat doen ze eraan, niets lijkt het. Ze fixen ene en week erna ligt andere plat.
Het komt over dat ze de "oude pagina's" gewoon nieuwe lay-out hebben gegeven maar dat de code erachter oud is en niet stabiel.
Nieuw jasje, maar erachter oude code die conflicten geeft. Zo voel ik het als klant overkomen telkens als ik het bezoek.
Over jaartje hebben ze het misschien onder controle...
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Hier heeft e-services altijd al gewerkt voor die paar keren dat ik er eens op moest zijn. Het laadt enkel traag soms.
Het is nu ook niet dat je daar dag en nacht moet opzitten, boeien dat het dan eens een weekendje niet werk.
Het is nu ook niet dat je daar dag en nacht moet opzitten, boeien dat het dan eens een weekendje niet werk.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hier ook geen problemen, maar de update is idd teleurstellend (enkel uiterlijk opgefrist).. als je hardnekkige problemen hebt bel je misschien best tijdens kantoorurennaar de 0800 22 301. nummer van het e-services support team, rare is wel als je dat nummer belt met een niet belgacom lijn (bv weepee/mobile vikings) krijg je een bandje te horen dat je verwijst naar belgacom.be/contact, met een proximus gsm geraak je wel binnen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect