wat is dat toch met die telecom bedrijven? Hoe dikwijls werkt die hun site niet?
Moest net iets veranderen aan een gsm instelling, halfuur klantendienst bellen voor iets wat je gewoon kan aanklikken, en nu werkt niks nog
Tijdens het weekend van 4 en 5 augustus zijn er updates gepland aan uw Belgacom e-Services. Hierdoor ondervindt u mogelijk problemen met sommige toepassingen.
Onze excuses voor het ongemak.
meon schreef:Ook net gehad, heb een privénavigatie-sessie moeten starten om er door te raken
dat werkt inderdaad.
maar als je een optie voor een gsm wil inschakelen, en de e-services wil niet werken, moet je een halfuur aan de lijn hangen en dat is helemaal niet leuk
Ik kan wel inloggen op de website maar kan het gedeelte van krediet en resterend volume van mijn generation-connect niet opvragen. Technisch probleem.
Ook via de "hello" applicatie werkt het niet meer.
Ik heb gisteren mijn generation-connect opgeladen en toch blijf ik smsjes krijgen dat mijn sms bundel en volume bijna verstreken zijn.
Ik heb vanmiddag de koe bij de horens genomen en naar de 6000 gebeld met mijn inlogprobleem.
Na door ene Winnie op de gebruikelijke manier met een kluitje in het schakelriet te zijn gestuurd werd ik zonder pardon noch commentaar terug in de wachtrij gezet. De volgende medewerker nam zijn job meer ter harte en verbond mij correct door met de dienst 'e-services' (die bestaat dus werkelijk).
Daar werd mijn verhaal correct aanhoord. Men vroeg ook mijn paswoord en toestemming om het bij de testen te mogen gebruiken. Blijkbaar kunnen ze dat daar echt niet zien.
Tot nu toe is er nog niets veranderd maar ik leef in hoop.
PS. Er wordt inderdaad gevraagd of je al eens geprobeerd hebt via een privé-sessie. Kwestie van de koekjes even de nek om te wringen.
Ik ben eventjes te lui om een nieuwe ( onbelangrijke ) topic te openen. , en daarom stel de vraag maar hier. Is het mogelijk om een e-services account te verwijderen ? Ik heb namelijk een een account voor Pay&Surf , en dat laatste ga ik nooit nog verder gebruiken . Daarom had ik graag dat "lijk" ( en mijn gegevens ) bij e-services laten verdwijnen.
Ik heb het aldoor ook dat bepaalde modules niet werken, dat je niet kan inloggen of dat iggg valse informatie er staat.
En dat al vanaf ze alles vernieuwd hebben tot nu.
Wat doen ze eraan, niets lijkt het. Ze fixen ene en week erna ligt andere plat.
Het komt over dat ze de "oude pagina's" gewoon nieuwe lay-out hebben gegeven maar dat de code erachter oud is en niet stabiel.
Nieuw jasje, maar erachter oude code die conflicten geeft. Zo voel ik het als klant overkomen telkens als ik het bezoek.
Over jaartje hebben ze het misschien onder controle...
Hier heeft e-services altijd al gewerkt voor die paar keren dat ik er eens op moest zijn. Het laadt enkel traag soms.
Het is nu ook niet dat je daar dag en nacht moet opzitten, boeien dat het dan eens een weekendje niet werk.
hier ook geen problemen, maar de update is idd teleurstellend (enkel uiterlijk opgefrist).. als je hardnekkige problemen hebt bel je misschien best tijdens kantoorurennaar de 0800 22 301. nummer van het e-services support team, rare is wel als je dat nummer belt met een niet belgacom lijn (bv weepee/mobile vikings) krijg je een bandje te horen dat je verwijst naar belgacom.be/contact, met een proximus gsm geraak je wel binnen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect