e-services werkt WEER eens niet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

wat is dat toch met die telecom bedrijven? Hoe dikwijls werkt die hun site niet?
Moest net iets veranderen aan een gsm instelling, halfuur klantendienst bellen voor iets wat je gewoon kan aanklikken, en nu werkt niks nog

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ook net gehad, heb een privénavigatie-sessie moeten starten om er door te raken :)
kheyvaert
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jul 2012, 11:43
Locatie: Zaventem
Bedankt: 5 keer

ik raak er wel in... maar niet voor mijn internet producten

Afbeelding

is nu al weken zo... handig als je je data wil zien
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Beste klant,

Tijdens het weekend van 4 en 5 augustus zijn er updates gepland aan uw Belgacom e-Services. Hierdoor ondervindt u mogelijk problemen met sommige toepassingen.
Onze excuses voor het ongemak.

Uw Belgacom klantendienst
Hopelijk gaat dit wat problemen oplossen...
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

meon schreef:Ook net gehad, heb een privénavigatie-sessie moeten starten om er door te raken :)
dat werkt inderdaad.
maar als je een optie voor een gsm wil inschakelen, en de e-services wil niet werken, moet je een halfuur aan de lijn hangen en dat is helemaal niet leuk
Afbeelding
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Ik heb al altijd wel een of andere module die niet werkt, of iets dat niet zichtbaar is.

Die e-services ziet er ook al altijd uit, als een includes van oude en nieuwe dingen, met weet ik veel, altijd wel ergens conflictje van iets xD

Ze zouden eens vanaf nul mogen herbeginnen, met alles, en niet nieuw jasje, maar hetgene erachter ook.

Het draait nooit soepel, das jammer.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dit weekend zijn er werken aan de site, dus wie weet
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 37 keer

Bij mij werkt die volumemeter al een paar maand niet meer zoals het hoort...
Bijlagen
VolumeMeter.jpg
Grafische voorstelling blijft steeds hetzelfde staan, en om te weten hoeveel ik reeds verbruikt heb moet ik het zelf gaan uitrekenen
(28.38 KiB) 2169 keer gedownload
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Iemand sinds dit week-end enig verschil gezien? Ik kan gewoon niet in het Proximus gedeelte. Belgacom administratie werkt wel.

De voorgestelde oplossing met privé-navigatie bengt ook geen soelaas.

:-(
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

't kan altijd beter hé
Afbeelding
Afbeelding
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Ik kan wel inloggen op de website maar kan het gedeelte van krediet en resterend volume van mijn generation-connect niet opvragen. Technisch probleem.
Ook via de "hello" applicatie werkt het niet meer.

Ik heb gisteren mijn generation-connect opgeladen en toch blijf ik smsjes krijgen dat mijn sms bundel en volume bijna verstreken zijn.
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb vanmiddag de koe bij de horens genomen en naar de 6000 gebeld met mijn inlogprobleem.

Na door ene Winnie op de gebruikelijke manier met een kluitje in het schakelriet te zijn gestuurd werd ik zonder pardon noch commentaar terug in de wachtrij gezet. De volgende medewerker nam zijn job meer ter harte en verbond mij correct door met de dienst 'e-services' (die bestaat dus werkelijk).

Daar werd mijn verhaal correct aanhoord. Men vroeg ook mijn paswoord en toestemming om het bij de testen te mogen gebruiken. Blijkbaar kunnen ze dat daar echt niet zien.

Tot nu toe is er nog niets veranderd maar ik leef in hoop.

PS. Er wordt inderdaad gevraagd of je al eens geprobeerd hebt via een privé-sessie. Kwestie van de koekjes even de nek om te wringen.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Je moest je wachtwoord geven lol.

Ze hebben geen middelen om jouw permissies na te bootsen ofzo xD Manmanman!
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Bekijk het zo: de dingen die ze dan te zien krijgen zijn toch geen geheim voor Proximus. Dus zag ik er geen graten in.

En iets nabootsen is nooit hetzelfde als de werkelijkheid.
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Straf:

Vanmorgen een SMS gekregen:

Info Belgacom: Bedankt voor uw oproep naar onze diensten. Geef ons uw mening! Stuur JA naar 8333 en antwoord gratis op 2 vragen

Dit nummer behoort toe aan [email protected]. Dit lijkt me niet kosjer.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Paratel is een bedrijf van de vmma groep.

http://www.paratel.be/

Ik heb dit ook eens gehad, volgens mij besteed Belgacom klantentevredenheidsonderzoeken uit aan hen.
Gebruikersavatar
THRene
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jun 2010, 00:09
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Mij geeft het toch het idee (of gevoel) van een of ander aangesmeerd abonnement. Ik ga er niet op reageren.

Soit. Ik heb vanmorgen nog eens ingelogd en alles werkte terug zoals vanouds. Voor mij is de zaak opgelost. :banana:
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

E-service & Belgacom.be site werken beide niet vlekkeloos bij me nu.

Site layout is zowel op Chrome als IE vreemd en E-service geeft ook de 500+ error weer.

Beetje ambetant, moet er net op...

Edit: 22u06: werkt terug.
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

nope, vandaag weer eens niet.
Afbeelding
bunnybugs
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 nov 2010, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

Ik ben eventjes te lui om een nieuwe ( onbelangrijke ) topic te openen. :-) , en daarom stel de vraag maar hier. Is het mogelijk om een e-services account te verwijderen ? Ik heb namelijk een een account voor Pay&Surf , en dat laatste ga ik nooit nog verder gebruiken . Daarom had ik graag dat "lijk" ( en mijn gegevens ) bij e-services laten verdwijnen.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Ik heb het aldoor ook dat bepaalde modules niet werken, dat je niet kan inloggen of dat iggg valse informatie er staat.

En dat al vanaf ze alles vernieuwd hebben tot nu.

Wat doen ze eraan, niets lijkt het. Ze fixen ene en week erna ligt andere plat.

Het komt over dat ze de "oude pagina's" gewoon nieuwe lay-out hebben gegeven maar dat de code erachter oud is en niet stabiel.
Nieuw jasje, maar erachter oude code die conflicten geeft. Zo voel ik het als klant overkomen telkens als ik het bezoek.

Over jaartje hebben ze het misschien onder controle...
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Hier heeft e-services altijd al gewerkt voor die paar keren dat ik er eens op moest zijn. Het laadt enkel traag soms.
Het is nu ook niet dat je daar dag en nacht moet opzitten, boeien dat het dan eens een weekendje niet werk.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hier ook geen problemen, maar de update is idd teleurstellend (enkel uiterlijk opgefrist).. als je hardnekkige problemen hebt bel je misschien best tijdens kantoorurennaar de 0800 22 301. nummer van het e-services support team, rare is wel als je dat nummer belt met een niet belgacom lijn (bv weepee/mobile vikings) krijg je een bandje te horen dat je verwijst naar belgacom.be/contact, met een proximus gsm geraak je wel binnen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”