Momenteel heb ik nog Belgacom Office.
Maar ik heb ervoor gekozen over te schakelen naar Dommel CityConnect.
Begin september de aanvraag gedaan en contracten & betaling doorgevoerd (ontvangen op 2009/09/16). Alles in orde.
Maar hierbij de fout gemaakt op Belgacom al op te zeggen.
Plots belt Dommel (eind september), om te zeggen dat ze internet niet kunnen activeren omdat opzegging aan de gang is.
Ik heb dus opzegging ongedaan gemaakt en activatie opnieuw aangevraagd de dag nadien.
Dit zou ongeveer 10-15 werkdagen duren. OK ...
We zijn nu ongeveer 1,5 maand verder en er is nog steeds geen activatiedatum bekend.
Ik heb al meerdere malen gebeld & gemailed, en ik krijg telkens de melding dat de aanvraag is doorgegeven.
Ik ben wat ten einde raad, ik wacht in het totaal al bijna 2 maanden. En de activatie is nog steeds niet rond

Wat kan ik doen om dit te versnellen? Want als het zo verder gaat, heb ik nog geen dommel tegen nieuwjaar...