Hoe raak ik geactiveerd?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Mijn situatie:

Momenteel heb ik nog Belgacom Office.
Maar ik heb ervoor gekozen over te schakelen naar Dommel CityConnect.

Begin september de aanvraag gedaan en contracten & betaling doorgevoerd (ontvangen op 2009/09/16). Alles in orde.
Maar hierbij de fout gemaakt op Belgacom al op te zeggen.

Plots belt Dommel (eind september), om te zeggen dat ze internet niet kunnen activeren omdat opzegging aan de gang is.
Ik heb dus opzegging ongedaan gemaakt en activatie opnieuw aangevraagd de dag nadien.
Dit zou ongeveer 10-15 werkdagen duren. OK ...

We zijn nu ongeveer 1,5 maand verder en er is nog steeds geen activatiedatum bekend.
Ik heb al meerdere malen gebeld & gemailed, en ik krijg telkens de melding dat de aanvraag is doorgegeven.

Ik ben wat ten einde raad, ik wacht in het totaal al bijna 2 maanden. En de activatie is nog steeds niet rond :(
Wat kan ik doen om dit te versnellen? Want als het zo verder gaat, heb ik nog geen dommel tegen nieuwjaar...
destertjes
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17

Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ? :angel:
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

destertjes schreef:Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ? :angel:
Ondertussen al 3 facturen betaald :(
destertjes
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17

Niet opgeven,blijven betalen,blijven bellen,hopen en bidden en met wat geduld is het misschien voor Nieuwjaar in orde

Den Optimist :lol:
destertjes
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17

Modbreak:
Stuiken helpt niet en wordt niet geapprecieerd
Helpt het al ? ? ? :angel:

Op die tijd kon je al bij 10 anderen aangesloten zijn,maar nee koppig zijn

en Dommel tegen wil en dank hun goesting met de (gecensureerd) klant laten doen.
Maar de keuze maken tussen de kant kiezen van de Dommel pro's
en de Dommel contra's wordt wel langzaam maar zeker
wat moeilijker :think:
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Nog altijd geen progressie :(

Nog maar eens een email verzonden naar hen.
Heb dit vrijdag gedaan en nog geen antwoord gehad. We wachten af ...
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

dupondje schreef:
destertjes schreef:Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ? :angel:
Ondertussen al 3 facturen betaald :(
toch triestig om te zien hoe mensen zich laten afzetten, ringeloren en zich laten bedriegen. Wat is dat toch met Dommel waar men zich persé wil bij laten aansluiten en het bedrog en de leugens er bij neemt als normaal. kan een onze maatschappij nog meer ontsporen?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

t-shirt omhoog doen en op da knopke op uwen buik duwen, dan wat geduld hebben en alles zal geactiveerd worden.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

En nog steeds niet geactiveerd :(

Ik ben ten einde raad :(
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Muziekbos schreef:
dupondje schreef:
destertjes schreef:Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ? :angel:
Ondertussen al 3 facturen betaald :(
toch triestig om te zien hoe mensen zich laten afzetten, ringeloren en zich laten bedriegen. Wat is dat toch met Dommel waar men zich persé wil bij laten aansluiten en het bedrog en de leugens er bij neemt als normaal. kan een onze maatschappij nog meer ontsporen?
Da's dankzij de massa fanboys die (oa hier) een jaar geleden iedereen dat ook maar iets negatiefs over Dommel zei (oa. zaken zoals dit) platflameden, trollden en al bij al gewoon weg treiterden, waardoor Dommel een betere naam kreeg dan ze verdienen. Mensen zoals Dupondje, die zich er nu nog bij registreren, zijn, onrechtstreeks, nog altijd het slachtoffer van al die fanboys.
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

dupondje schreef:En nog steeds niet geactiveerd :(

Ik ben ten einde raad :(
Stuur ze een aangetekende brief, met betalingsbewijzen van elke keer je betaald hebt. In de brief zeg je dat je, als ze je binnen de week niet activeren, je hen in gebreke stelt en alles wat je tot nu toe betaald hebt, terug vordert.

Als het dan na een week nog niet in orde is, stel je hen in gebreke.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Kdenk dak morgen nog es ga bellen ... En zeggen dat ik deze week wil geactiveerd worden. Indien niet, dat ik vertrek. Misschien kunnen ze dan wel es in gang schieten :(
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Je kan hen in gebreke stellen maar ik voorspel dat je je betaalde bedragen kwijt zal zijn. Zij weten ook dat je voor dat bedrag geen advocaat gaat inschakelen. Een gewaarschuwd man ...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Ondertussen nog eenmaal gebeld met de klantendienst.
Positieve is dat ik nooit lang moet wachten.

Persoon aan de lijn kon mij ook niet doorschakelen naar systeembeheerders. Maar heeft het ticket op hoogste prioriteit geplaatst en geescaleerd ...
Iemand ging mij vandaag terugbellen ... Lets hope :)
boy 2000
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 okt 2009, 23:27

dupondje schreef:Ondertussen nog eenmaal gebeld met de klantendienst.
Positieve is dat ik nooit lang moet wachten.

Persoon aan de lijn kon mij ook niet doorschakelen naar systeembeheerders. Maar heeft het ticket op hoogste prioriteit geplaatst en geescaleerd ...
Iemand ging mij vandaag terugbellen ... Lets hope :)

haha dat zeggen ze altijd...
mij zeggen ze al 2 maanden dat ze m'n probleem gaan oplosssen...
ik heb al besloten ze ik betaal niks meer hoor,al wat je betaald ben je toch kwijt...
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Je kan het niet geloven, maar op 26/11 zal ik aangesloten worden. Allé we zijn benieuwd :D
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

3 maand wachten voor een aansluiting... En gij bent content? :P Nu ja, 'k zou ook content zijn (tussen een massa gevloek door) dat het EINDELIJK in orde is.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier heb ik 3 aansluitingen die correct verlopen zijn, allemaal Cityconnects.
Nu, bij de 4de aansluiting moest een Belgacom technieker langskomen om de raw copper op een aansluitdoosje te steken, die is niet eens langsgekomen. Ik zou vandaag teruggebeld worden maar dat was ik dus niet :p Nu hopen dat morgen daadwerkelijk die nieuwe afspraak doorgaat zoals ze gezegd hadden.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

EN uiteindelijk ... WE ZIJN ACTIEF :D
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

dupondje schreef:EN uiteindelijk ... WE ZIJN ACTIEF :D
Nog 3 dagen 'te vroeg' zelfs, stel je voor :eek:
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat je je 4 maanden geld terug ziet. Wens je alvast veel sterkte :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”