Mijn situatie:
Momenteel heb ik nog Belgacom Office.
Maar ik heb ervoor gekozen over te schakelen naar Dommel CityConnect.
Begin september de aanvraag gedaan en contracten & betaling doorgevoerd (ontvangen op 2009/09/16). Alles in orde.
Maar hierbij de fout gemaakt op Belgacom al op te zeggen.
Plots belt Dommel (eind september), om te zeggen dat ze internet niet kunnen activeren omdat opzegging aan de gang is.
Ik heb dus opzegging ongedaan gemaakt en activatie opnieuw aangevraagd de dag nadien.
Dit zou ongeveer 10-15 werkdagen duren. OK ...
We zijn nu ongeveer 1,5 maand verder en er is nog steeds geen activatiedatum bekend.
Ik heb al meerdere malen gebeld & gemailed, en ik krijg telkens de melding dat de aanvraag is doorgegeven.
Ik ben wat ten einde raad, ik wacht in het totaal al bijna 2 maanden. En de activatie is nog steeds niet rond
Wat kan ik doen om dit te versnellen? Want als het zo verder gaat, heb ik nog geen dommel tegen nieuwjaar...
Hoe raak ik geactiveerd?
-
- Member
Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ?
-
- Member
Niet opgeven,blijven betalen,blijven bellen,hopen en bidden en met wat geduld is het misschien voor Nieuwjaar in orde
Den Optimist
Den Optimist
-
- Member
Modbreak:
Stuiken helpt niet en wordt niet geapprecieerd
Maar de keuze maken tussen de kant kiezen van de Dommel pro's Stuiken helpt niet en wordt niet geapprecieerd
en de Dommel contra's wordt wel langzaam maar zeker
wat moeilijker
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
toch triestig om te zien hoe mensen zich laten afzetten, ringeloren en zich laten bedriegen. Wat is dat toch met Dommel waar men zich persé wil bij laten aansluiten en het bedrog en de leugens er bij neemt als normaal. kan een onze maatschappij nog meer ontsporen?dupondje schreef:Ondertussen al 3 facturen betaalddestertjes schreef:Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ?
Da's dankzij de massa fanboys die (oa hier) een jaar geleden iedereen dat ook maar iets negatiefs over Dommel zei (oa. zaken zoals dit) platflameden, trollden en al bij al gewoon weg treiterden, waardoor Dommel een betere naam kreeg dan ze verdienen. Mensen zoals Dupondje, die zich er nu nog bij registreren, zijn, onrechtstreeks, nog altijd het slachtoffer van al die fanboys.Muziekbos schreef:toch triestig om te zien hoe mensen zich laten afzetten, ringeloren en zich laten bedriegen. Wat is dat toch met Dommel waar men zich persé wil bij laten aansluiten en het bedrog en de leugens er bij neemt als normaal. kan een onze maatschappij nog meer ontsporen?dupondje schreef:Ondertussen al 3 facturen betaalddestertjes schreef:Door uw volgende factuur al te betalen,misschien ? ?
Stuur ze een aangetekende brief, met betalingsbewijzen van elke keer je betaald hebt. In de brief zeg je dat je, als ze je binnen de week niet activeren, je hen in gebreke stelt en alles wat je tot nu toe betaald hebt, terug vordert.dupondje schreef:En nog steeds niet geactiveerd
Ik ben ten einde raad
Als het dan na een week nog niet in orde is, stel je hen in gebreke.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Je kan hen in gebreke stellen maar ik voorspel dat je je betaalde bedragen kwijt zal zijn. Zij weten ook dat je voor dat bedrag geen advocaat gaat inschakelen. Een gewaarschuwd man ...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ondertussen nog eenmaal gebeld met de klantendienst.
Positieve is dat ik nooit lang moet wachten.
Persoon aan de lijn kon mij ook niet doorschakelen naar systeembeheerders. Maar heeft het ticket op hoogste prioriteit geplaatst en geescaleerd ...
Iemand ging mij vandaag terugbellen ... Lets hope
Persoon aan de lijn kon mij ook niet doorschakelen naar systeembeheerders. Maar heeft het ticket op hoogste prioriteit geplaatst en geescaleerd ...
dupondje schreef:Ondertussen nog eenmaal gebeld met de klantendienst.
haha dat zeggen ze altijd...
mij zeggen ze al 2 maanden dat ze m'n probleem gaan oplosssen...
ik heb al besloten ze ik betaal niks meer hoor,al wat je betaald ben je toch kwijt...
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier heb ik 3 aansluitingen die correct verlopen zijn, allemaal Cityconnects.
Nu, bij de 4de aansluiting moest een Belgacom technieker langskomen om de raw copper op een aansluitdoosje te steken, die is niet eens langsgekomen. Ik zou vandaag teruggebeld worden maar dat was ik dus niet Nu hopen dat morgen daadwerkelijk die nieuwe afspraak doorgaat zoals ze gezegd hadden.
Nu, bij de 4de aansluiting moest een Belgacom technieker langskomen om de raw copper op een aansluitdoosje te steken, die is niet eens langsgekomen. Ik zou vandaag teruggebeld worden maar dat was ik dus niet Nu hopen dat morgen daadwerkelijk die nieuwe afspraak doorgaat zoals ze gezegd hadden.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Nog 3 dagen 'te vroeg' zelfs, stel je voordupondje schreef:EN uiteindelijk ... WE ZIJN ACTIEF
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat je je 4 maanden geld terug ziet. Wens je alvast veel sterkte