![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En jij gelooft dat?meon schreef:Het is 2 weken, niet 1 maand. Geen schrik, ze verdwijnen vanzelf na die 2 weken
Het probleem is dat je Telenet gewoonweg niet kan bereiken via mail... enkel via een webformulier (al krijg je daar ook feedback van).Astralon schreef:Zelf geef ik er de voorkeur aan om een email te sturen zodat ik ook een bevestiging dat de paketten inderdaad verwijderd zijn.
Ik weet niet of altijd bellen het beste is. Je belast er onnodig de klantendienst mee. Als er fouten gebeuren, dient het bedrijf dit te corrigeren. Als ze veel fouten maken, zullen ze hun procedures aanpassen.schumike schreef:Altijd bellen,das het beste,er gebeuren nu éénmaal helaas fouten.
Onnodig?Het is hun werk en het is geweten er veel fouten gebeuren ivm met die gratis prime pakketten en ze zegge het gaat allemaal vanzelf,helaas gebeurt dit dikwijls niet en hangen vele mensen voor een jaar vast.Dus bellen is de boodschap,ik laat ze geen seconde gerust,vanaf ik bv vraag om be tv op te zeggen en dat is na een dag nadien nog niet gedeactiveerd dan bel ik opnieuw,zo simpel is dat.Dfrog schreef:Ik weet niet of altijd bellen het beste is. Je belast er onnodig de klantendienst mee. Als er fouten gebeuren, dient het bedrijf dit te corrigeren. Als ze veel fouten maken, zullen ze hun procedures aanpassen.schumike schreef:Altijd bellen,das het beste,er gebeuren nu éénmaal helaas fouten.
Je belt toch ook niet om een toekomstige factuur te controleren?..
Onnodig?Het is hun werk en het is geweten er veel fouten gebeuren ivm met die gratis prime pakketten en ze zegge het gaat allemaal vanzelf,helaas gebeurt dit dikwijls niet en hangen vele mensen voor een jaar vast.Dus bellen is de boodschap,ik laat ze geen seconde gerust,vanaf ik bv vraag om be tv op te zeggen en dat is na een dag nadien nog niet gedeactiveerd dan bel ik opnieuw,zo simpel is dat.Dfrog schreef:Ik weet niet of altijd bellen het beste is. Je belast er onnodig de klantendienst mee. Als er fouten gebeuren, dient het bedrijf dit te corrigeren. Als ze veel fouten maken, zullen ze hun procedures aanpassen.schumike schreef:Altijd bellen,das het beste,er gebeuren nu éénmaal helaas fouten.
Je belt toch ook niet om een toekomstige factuur te controleren?..
Neen dit klopt niet!r2504 schreef:
In ieder geval, nogmaals...
- PRIME krijg je 1 maand gratis en is eigenlijk een onderdeel van een jaarabonnement (en zeg je dus ook best op op dag 25 of zo) waardoor het ook vaak fout gaat.
- Andere paketten krijg je twee weken gratis en verdwijnen vanzelf.
Ik ken er nochtans genoeg die PRIME een maand hebben gehad... waarom men het dan soms aanziet als promo of try and buy is me een raadsel maar je opmerking van 2 weken is daar duidelijk niet de bepalende factor.Dafke schreef:Zo zou het moeten, dit zijn promopacketen. Echter wanneer Prime na 2 weken NIET weg is, MOET je bellen, anders heb je een jaarcontract een je been, omdat het dan een try en buy packet is