Als je e-mails krijgt van dxADSL over facturatie, paswoordresets of andere, worden paswoorden dan clear-text in de e-mail gezet? (Bij Dommel is dit namelijk wel zo wat al een goed idee geeft over hoe veilig hun netwerk wel niet is. Overigens kan je bijvoorbeeld makkelijk iedereen zijn factuur downloaden aangezien dit onbeveiligd is en gewoon een moeilijk te raden bestandsnaam heeft, het principe van security by obscurity dus.)
Hoe zit het met de klantvriendelijkheid van de helpdeskmedewerkers? Zijn deze ook zeer wispelturig of eerder normaal, vriendelijk, onvriendelijk.... ?
Kunnen er e-mails verstuurd worden langs de SMTP server met non propretairy e-mail clients zoals daar zijnde Mozilla Thunderbird? Bij Dommel gaat dit immers niet meer sinds vrijdagavond 17 oktober, enkel Microsoft Outlook mag nog.
Maakt dxADSL overal gebruik van het Belgacom netwerk en zo niet welk netwerk dan wel?
Welke poorten zijn allemaal geblokkeerd?
Wat is de snelheid als je op smallband zit als je normaal 6 MBit hebt?
Gaat dat goed bittorent, emule, kazaa, limeware, ....?

Zijn er ergens verdoken kosten waar je eerder niet op gerekend had?
Heeft iemand weet van dxADSL solvabiliteit? Ik wil namelijk niet hetzelfde voor hebben als de E-Leven gebruikers

Last but not lease, zijn jullie content van dxADSL?