Positief over Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
G-girl
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2008, 15:43

Hi,

Scarlet heeft blijkbaar hard gewerkt om zijn dienstverlening te verbeteren, dit blijkt uit het jaarverslag van de Ombudsdienst voor Telecommunicatie (zie website). Klachten over Scarlet zijn blijkbaar met 20 % gedaald.

Dit is toch een positieve trend zou ik zo zeggen. :-D

G-girl
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

20% minder klanten misschien?
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

Inderdaad.
Van mij zullen ze in elk geval geen klachten meer krijgen. :lol:
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Als ik hier op userbase zie hoeveel topics er zijn met scarlet problemen ten op zichte van andere providers... lijkt het mij bij scarlet toch nog mee te vallen.


Alleen ze moeten hun beloften nakomen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ja,Scarlet was tot voor kort de provider met de grootste problemen.
Gelukkig is er nu een consumentenorganisatie (TIK) die de problemen v.d. Klanten rechtstreeks aankaart bij Scarlet,en met resultaat.
Scarlet is vooral het slachtoffer geworden van zijn abbo's tel. plus internet ineen,dit was een echte ramp(in den beginne toch) de tech. stond niet op punt,en bovendien waren ze bij de eerste die dergelijk abbo aanboden,en zijn ook overrompeld geweest door klanten.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
Hun helpdesk was niet aangepast,personeel (vele in alle haast binnengehaald) niet goed opgeleid,enz....
Dan is TIK er gekomen,en langzaam maar zeker is de zaak beginnen beteren,en ik moet zeggen,ik heb nog zeer weinig klachten gehoord van mensen die,op het Scarlet netwerk het One 20 abbo hebben.
Het is nu maar te hopen dat Scarlet deze weg verder zet,en een goede provider kan worden.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

allee, goed voor jou.

waarvoor staat de G eigenlijk?
Gebruikersavatar
Rudi.$
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 jan 2007, 21:00
Locatie: Beveren
Contacteer:

fluppie schreef:Ja,Scarlet was tot voor kort de provider met de grootste problemen.
Gelukkig is er nu een consumentenorganisatie (TIK) die de problemen v.d. Klanten rechtstreeks aankaart bij Scarlet,en met resultaat.
Scarlet is vooral het slachtoffer geworden van zijn abbo's tel. plus internet ineen,dit was een echte ramp(in den beginne toch) de tech. stond niet op punt,en bovendien waren ze bij de eerste die dergelijk abbo aanboden,en zijn ook overrompeld geweest door klanten.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
Hun helpdesk was niet aangepast,personeel (vele in alle haast binnengehaald) niet goed opgeleid,enz....
Dan is TIK er gekomen,en langzaam maar zeker is de zaak beginnen beteren,en ik moet zeggen,ik heb nog zeer weinig klachten gehoord van mensen die,op het Scarlet netwerk het One 20 abbo hebben.
Het is nu maar te hopen dat Scarlet deze weg verder zet,en een goede provider kan worden.


Dan is Tik er gekomen (STug) is wel een beetje teveel eer. Er is maar vooruitgang gekomen toen de wapens werden begraven en men constructief is gaan denken, langs beide zijden.

Niet dat ik het werk van die stille vrijwilligers wil minimaliseren, maar een beetje realiteitszin is hier op zijn plaats.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

fluppie schreef:.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
.


Ik heb zelfs 4 maanden moeten wachten voor mijn opleveringsdatum, was toen de normale wachttijd voor scarlet one
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

morgen bel ik naar scarlet om mijn abo op te zeggen kosteloos.
Ik ben het stro**zat te surfen in de piekmomenten aan iets meer dan een 56k modemke
telenet welkom
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik ben nu een maand klant bij scarlet en heb tot hiertoe geen problemen gehad. Ik haal op alle tijdstippen van de dag een goede 5 Mbps van mijn beloofde 6 Mbps.
Afbeelding
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

jah kan ik best geloven.
Er zullen wel klanten zijn die tevreden zijn over scarlet.
Ik helaas niet, moest ik op ieder moment zo een snelheden halen, zou ik onmiddellijk blijven.
Want heb nu ook geen geld teveel om extra te gaan betalen, zals ik nu ga doen bij telenet
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik ben al jaren tevreden over Scarlet. Ik ben er toevallig klant geworden omdat freebel, via Tiscali, er in opgeslorpt werd, maar over de service en de support niets dan goed.

J.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vandaag aangesloten bij telenet 22874 down
Is toch een groot verschil.
Toegeven ben scarlet wel dankbaar dat ze me hebben laten vertrekken en nie 12 maand in de tang hebben gehouden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Toch wel mooi van Scarlet,vind ik ook.
Welk abbo heeft u juist genomen bij Telenet (als ik vragen mag)
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

turbo xl
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Jawadde,allee proficiat,ik wens je nu toch veel surfgenot,ben blij dat het opgelost is.
Gebruikersavatar
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik ben begonnen bij Freegates wat overging in Planet Internet dat op zijn beurt naar Scarlet ging. Dus nooit zelf overgestapt en tot op heden nog steeds tevreden. Zelfs over de ooit zo verguisde helpdesk kan ik niks verkeerd zeggen, steeds vlug iemand aan de lijn gehad die me ook daadwerkelijk kon helpen.

Ik kijk regelmatig of er betere opties zijn bij andere providers maar uiteindelijk loont het de moeite niet eens.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ja over de helpdesk was ik toch ook best tevreden.
Eerste faktuur was de activatie kost bij gerekend even gebeld en nog geen 5 min later zat er een creditnota in de mailbox.
Moest ik betere snelheden hebben gehad was ik zeker gebleven
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik ben ook nog altijd tevreden over Scarlet, (One 6),al bijna 2 jaar.
Ik hoop echter dat Scarlet eens veranderingen aan zijn abbo's doet,want het prijsverschil met de Telenet Schake's abbo's is nu toch wel echt klein aan het worden.
Alleen het volume (100gb) en het nationaal onbeperkt bellen (dag en nacht) daar heeft Scarlet nog een beetje voor,maar vroeger waren de verschillen met Telenet toch nog veel groter.
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

Net adsl2 bij dxADSL (via Belgacom blijkbaar), vroeger had ik 6Mbps dxadsl (via Scarlet) nooit problemen gehad, snelle lijn, geen downtime ...
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vind dat DXadsl het heel slim speelt met hun abbo's.
Zo kost het 'Raw copper' bij hun slechts 7€,een goede zet,want u bent anders verplicht om( ten minste) een Discoveryline te nemen bij Belgacom,en deze kost een 10€.
Aangzien DX geen abbo's geeft internet & telefoon ineen (messchien wel slim,want als ge ziet welke problemen Dommel heeft),is een mens toch verplicht een lijn te nemen,dus vooral klanten die geen vaste tel. willen zijn aan een goed adres bij DXadsl.
Ik denk toch dat met enige maanden vele adsl providers een goed antwoord zullen moeten verzinnen op de nieuwe Telenet 'schake's abbo's.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”