fluppie schreef:Ja,Scarlet was tot voor kort de provider met de grootste problemen.
Gelukkig is er nu een consumentenorganisatie (TIK) die de problemen v.d. Klanten rechtstreeks aankaart bij Scarlet,en met resultaat.
Scarlet is vooral het slachtoffer geworden van zijn abbo's tel. plus internet ineen,dit was een echte ramp(in den beginne toch) de tech. stond niet op punt,en bovendien waren ze bij de eerste die dergelijk abbo aanboden,en zijn ook overrompeld geweest door klanten.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
Hun helpdesk was niet aangepast,personeel (vele in alle haast binnengehaald) niet goed opgeleid,enz....
Dan is TIK er gekomen,en langzaam maar zeker is de zaak beginnen beteren,en ik moet zeggen,ik heb nog zeer weinig klachten gehoord van mensen die,op het Scarlet netwerk het One 20 abbo hebben.
Het is nu maar te hopen dat Scarlet deze weg verder zet,en een goede provider kan worden.
Dan is Tik er gekomen (STug) is wel een beetje teveel eer. Er is maar vooruitgang gekomen toen de wapens werden begraven en men constructief is gaan denken, langs beide zijden.
Niet dat ik het werk van die stille vrijwilligers wil minimaliseren, maar een beetje realiteitszin is hier op zijn plaats.