Hi,
Scarlet heeft blijkbaar hard gewerkt om zijn dienstverlening te verbeteren, dit blijkt uit het jaarverslag van de Ombudsdienst voor Telecommunicatie (zie website). Klachten over Scarlet zijn blijkbaar met 20 % gedaald.
Dit is toch een positieve trend zou ik zo zeggen.
G-girl
Positief over Scarlet
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
- Contacteer:
Inderdaad.
Van mij zullen ze in elk geval geen klachten meer krijgen.
Van mij zullen ze in elk geval geen klachten meer krijgen.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
- Locatie: Tremelo
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Als ik hier op userbase zie hoeveel topics er zijn met scarlet problemen ten op zichte van andere providers... lijkt het mij bij scarlet toch nog mee te vallen.
Alleen ze moeten hun beloften nakomen.
Alleen ze moeten hun beloften nakomen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ja,Scarlet was tot voor kort de provider met de grootste problemen.
Gelukkig is er nu een consumentenorganisatie (TIK) die de problemen v.d. Klanten rechtstreeks aankaart bij Scarlet,en met resultaat.
Scarlet is vooral het slachtoffer geworden van zijn abbo's tel. plus internet ineen,dit was een echte ramp(in den beginne toch) de tech. stond niet op punt,en bovendien waren ze bij de eerste die dergelijk abbo aanboden,en zijn ook overrompeld geweest door klanten.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
Hun helpdesk was niet aangepast,personeel (vele in alle haast binnengehaald) niet goed opgeleid,enz....
Dan is TIK er gekomen,en langzaam maar zeker is de zaak beginnen beteren,en ik moet zeggen,ik heb nog zeer weinig klachten gehoord van mensen die,op het Scarlet netwerk het One 20 abbo hebben.
Het is nu maar te hopen dat Scarlet deze weg verder zet,en een goede provider kan worden.
Gelukkig is er nu een consumentenorganisatie (TIK) die de problemen v.d. Klanten rechtstreeks aankaart bij Scarlet,en met resultaat.
Scarlet is vooral het slachtoffer geworden van zijn abbo's tel. plus internet ineen,dit was een echte ramp(in den beginne toch) de tech. stond niet op punt,en bovendien waren ze bij de eerste die dergelijk abbo aanboden,en zijn ook overrompeld geweest door klanten.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
Hun helpdesk was niet aangepast,personeel (vele in alle haast binnengehaald) niet goed opgeleid,enz....
Dan is TIK er gekomen,en langzaam maar zeker is de zaak beginnen beteren,en ik moet zeggen,ik heb nog zeer weinig klachten gehoord van mensen die,op het Scarlet netwerk het One 20 abbo hebben.
Het is nu maar te hopen dat Scarlet deze weg verder zet,en een goede provider kan worden.
Dan is Tik er gekomen (STug) is wel een beetje teveel eer. Er is maar vooruitgang gekomen toen de wapens werden begraven en men constructief is gaan denken, langs beide zijden.fluppie schreef:Ja,Scarlet was tot voor kort de provider met de grootste problemen.
Gelukkig is er nu een consumentenorganisatie (TIK) die de problemen v.d. Klanten rechtstreeks aankaart bij Scarlet,en met resultaat.
Scarlet is vooral het slachtoffer geworden van zijn abbo's tel. plus internet ineen,dit was een echte ramp(in den beginne toch) de tech. stond niet op punt,en bovendien waren ze bij de eerste die dergelijk abbo aanboden,en zijn ook overrompeld geweest door klanten.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
Hun helpdesk was niet aangepast,personeel (vele in alle haast binnengehaald) niet goed opgeleid,enz....
Dan is TIK er gekomen,en langzaam maar zeker is de zaak beginnen beteren,en ik moet zeggen,ik heb nog zeer weinig klachten gehoord van mensen die,op het Scarlet netwerk het One 20 abbo hebben.
Het is nu maar te hopen dat Scarlet deze weg verder zet,en een goede provider kan worden.
Niet dat ik het werk van die stille vrijwilligers wil minimaliseren, maar een beetje realiteitszin is hier op zijn plaats.
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Ik heb zelfs 4 maanden moeten wachten voor mijn opleveringsdatum, was toen de normale wachttijd voor scarlet onefluppie schreef:.
Lang wachten voor je effectief klant kon worden,soms meer dan 6 weken!!
.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
morgen bel ik naar scarlet om mijn abo op te zeggen kosteloos.
Ik ben het stro**zat te surfen in de piekmomenten aan iets meer dan een 56k modemke
telenet welkom
Ik ben het stro**zat te surfen in de piekmomenten aan iets meer dan een 56k modemke
telenet welkom
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
jah kan ik best geloven.
Er zullen wel klanten zijn die tevreden zijn over scarlet.
Ik helaas niet, moest ik op ieder moment zo een snelheden halen, zou ik onmiddellijk blijven.
Want heb nu ook geen geld teveel om extra te gaan betalen, zals ik nu ga doen bij telenet
Er zullen wel klanten zijn die tevreden zijn over scarlet.
Ik helaas niet, moest ik op ieder moment zo een snelheden halen, zou ik onmiddellijk blijven.
Want heb nu ook geen geld teveel om extra te gaan betalen, zals ik nu ga doen bij telenet
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben al jaren tevreden over Scarlet. Ik ben er toevallig klant geworden omdat freebel, via Tiscali, er in opgeslorpt werd, maar over de service en de support niets dan goed.
J.
J.
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
vandaag aangesloten bij telenet 22874 down
Is toch een groot verschil.
Toegeven ben scarlet wel dankbaar dat ze me hebben laten vertrekken en nie 12 maand in de tang hebben gehouden.
Is toch een groot verschil.
Toegeven ben scarlet wel dankbaar dat ze me hebben laten vertrekken en nie 12 maand in de tang hebben gehouden.
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
turbo xl
- Vladimirke
- Plus Member
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 27 apr 2007, 07:39
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik ben begonnen bij Freegates wat overging in Planet Internet dat op zijn beurt naar Scarlet ging. Dus nooit zelf overgestapt en tot op heden nog steeds tevreden. Zelfs over de ooit zo verguisde helpdesk kan ik niks verkeerd zeggen, steeds vlug iemand aan de lijn gehad die me ook daadwerkelijk kon helpen.
Ik kijk regelmatig of er betere opties zijn bij andere providers maar uiteindelijk loont het de moeite niet eens.
Ik kijk regelmatig of er betere opties zijn bij andere providers maar uiteindelijk loont het de moeite niet eens.
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ja over de helpdesk was ik toch ook best tevreden.
Eerste faktuur was de activatie kost bij gerekend even gebeld en nog geen 5 min later zat er een creditnota in de mailbox.
Moest ik betere snelheden hebben gehad was ik zeker gebleven
Eerste faktuur was de activatie kost bij gerekend even gebeld en nog geen 5 min later zat er een creditnota in de mailbox.
Moest ik betere snelheden hebben gehad was ik zeker gebleven
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik ben ook nog altijd tevreden over Scarlet, (One 6),al bijna 2 jaar.
Ik hoop echter dat Scarlet eens veranderingen aan zijn abbo's doet,want het prijsverschil met de Telenet Schake's abbo's is nu toch wel echt klein aan het worden.
Alleen het volume (100gb) en het nationaal onbeperkt bellen (dag en nacht) daar heeft Scarlet nog een beetje voor,maar vroeger waren de verschillen met Telenet toch nog veel groter.
Ik hoop echter dat Scarlet eens veranderingen aan zijn abbo's doet,want het prijsverschil met de Telenet Schake's abbo's is nu toch wel echt klein aan het worden.
Alleen het volume (100gb) en het nationaal onbeperkt bellen (dag en nacht) daar heeft Scarlet nog een beetje voor,maar vroeger waren de verschillen met Telenet toch nog veel groter.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik vind dat DXadsl het heel slim speelt met hun abbo's.
Zo kost het 'Raw copper' bij hun slechts 7€,een goede zet,want u bent anders verplicht om( ten minste) een Discoveryline te nemen bij Belgacom,en deze kost een 10€.
Aangzien DX geen abbo's geeft internet & telefoon ineen (messchien wel slim,want als ge ziet welke problemen Dommel heeft),is een mens toch verplicht een lijn te nemen,dus vooral klanten die geen vaste tel. willen zijn aan een goed adres bij DXadsl.
Ik denk toch dat met enige maanden vele adsl providers een goed antwoord zullen moeten verzinnen op de nieuwe Telenet 'schake's abbo's.
Zo kost het 'Raw copper' bij hun slechts 7€,een goede zet,want u bent anders verplicht om( ten minste) een Discoveryline te nemen bij Belgacom,en deze kost een 10€.
Aangzien DX geen abbo's geeft internet & telefoon ineen (messchien wel slim,want als ge ziet welke problemen Dommel heeft),is een mens toch verplicht een lijn te nemen,dus vooral klanten die geen vaste tel. willen zijn aan een goed adres bij DXadsl.
Ik denk toch dat met enige maanden vele adsl providers een goed antwoord zullen moeten verzinnen op de nieuwe Telenet 'schake's abbo's.