Tele2 Allin 12Mb

Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Ik heb sinds vrijdag die Allin 12Mb en kmoe zeggen dak tot hier toe meer dan tevreden ben , de upload is trager dan ik had verwacht maar de download is super vind ik , ik kom van BGC Adsl GO en mijn downloadsnelheid is bijna verdrievoudigd , ook gedaan met de 5de al op de 12GB te zitten want ik heb de onbeperkte downloadoptie genomen. Rapidshare here i come :-D , ook de aansluiting ging veel vlotter dan verwacht , 14/01 aangevraagd , actief sinds 26/01 , alleen was BGC wel nen avond te vroeg afgesloten maar daar kon ik nog met leven.

Nu hopen dat zo blijft 8)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wat is uw snelheid dan precies?
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Afbeelding

Your DOWNLOAD Speed:
10436 kbps or 1305 KB/sec
an efficiency of ~87%


Your UPLOAD Speed:
513 kbps or 64 KB/sec

Volgens deze site , upload is dus echt stuk trager dan verwacht maar over download klaag ik echt niet.
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

hmmm
kheb ook op 14/01 aangevraagd, maar nog geen internet en modem is nog niet binnen :(

ff wa vragen stellen
hoe is de stabiliteit? hoe werkt de telefoon? moet belgacom langskomen? en belangrijk hoe heb je uw oude telefoon afgesloten?
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

yuan_lee86 schreef:hmmm
kheb ook op 14/01 aangevraagd, maar nog geen internet en modem is nog niet binnen :(

ff wa vragen stellen
hoe is de stabiliteit? hoe werkt de telefoon? moet belgacom langskomen? en belangrijk hoe heb je uw oude telefoon afgesloten?



Stabiliteit is prima , kzal u weten te zeggen hoe de telefoon werkt de moment dak ene gekocht heb :lol: , Belgacom moest niet langskomen , en ik dacht dat met nummeroverdracht mn oude telefoon automatisch werd afgesloten , indien niet moek dringend nen brief sturen.

Ma modem nog ni binnen ? Ben je zeker dat je de koerier niet gemist hebt ? Ik heb 14/01 besteld en had 17/01 mn modem , buurman heeft hem wel moeten aannemen anders haddek hem ook gemist.
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Hoever zit je van de centrale? Ik kan me hier ook aansluiten maar ik twijfel wat omdat ik 3251m van de centrale zit.
Dédé
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 jan 2008, 20:11
Locatie: Under the bleu sky

Ik heb mijn bestelling geplaatst eind november, drie weken later was de lijn actief. Bij mij is er iemand van Belgacom langsgekomen voor de lijn te activeren. Ik ben namelijk een ex-telenet klant (kabel dus). Ja ja, ik heb zelf op de knop gedrukt :lol: de lijn is stabiel, hier zat ik een beetje mee in daar het voor de eerste keer was dat ik met ADSL werkte :lol: maar loopt prima. Het telefoon gedeelte ook niet direct klagen over tot op heden.

Afbeelding[/url]
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

pm schreef:Hoever zit je van de centrale? Ik kan me hier ook aansluiten maar ik twijfel wat omdat ik 3251m van de centrale zit.



Ik heb geen flauw idee , volgens de helpdesk vlakbij ma ze hebben niet gezegd hoever precies , hoe kannek dat te weten komen ?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Corleone schreef:
pm schreef:Hoever zit je van de centrale? Ik kan me hier ook aansluiten maar ik twijfel wat omdat ik 3251m van de centrale zit.



Ik heb geen flauw idee , volgens de helpdesk vlakbij ma ze hebben niet gezegd hoever precies , hoe kannek dat te weten komen ?


Eerst via mail naar Tele2 en daarna nog eens telefonisch via de technische dienst van Tele2.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Om die snelheid te halen moet je idd vlakbij zitten, geniet ervan zou ik zo zeggen ;)
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Heb jij ook veel FEC errors @ TS?
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Mooi, zolang de concurentie tegen BC/TN kan blijven groeien, zitten we goed.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Goendi schreef:Heb jij ook veel FEC errors @ TS?



Euhm in gewone mensentaal wil dat zeggen ? :-D
Afbeelding
Afbeelding
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02





Ja nu snap ik het lol , zo ne keilange ingewikkelde onintressante uitleg :-D


Hoe moek dat testen ?
Afbeelding
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ga naar: http://192.168.1.254/cgi/b/dsl/dt/?ce=1&be=0&l0=1&l1=0 - onderaan kun je het aflezen :)
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Ze vragen daar username en paswoord , gistren kon ik daar in met tele2 , tele2 denk nu ni meer.. :?
Afbeelding
Afbeelding
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

vandaag modem ontvangen :P na 16 dagen

@Corleone: wat moest je allemaal betalen (voordat uw lijn actief is)? kreeg je ook 2 maanden gratis?
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

yuan_lee86 schreef:vandaag modem ontvangen :P na 16 dagen

@Corleone: wat moest je allemaal betalen (voordat uw lijn actief is)? kreeg je ook 2 maanden gratis?




Betalen ? Ik heb niks moeten betalen , gratis activatie en idd ook 2 maanden gratis zonder verplichting. Mijn Belgacom ADSL Go is gewoon uitgevallen en Tele2 ingeschakeld.

Die 24u disconnect is wel lastig ,kwas CS aant spelen ,ma kga nu mn modem aan en uit zetten om 6u smorgens dan reconnect die altijd dan.
Afbeelding
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ze vragen daar username en paswoord , gistren kon ik daar in met tele2 , tele2 denk nu ni meer.. Confused


Tele2/tele2 werkt hoor. Gewoon geen IE7 gebruiken :)
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Goendi schreef:
Ze vragen daar username en paswoord , gistren kon ik daar in met tele2 , tele2 denk nu ni meer.. Confused


Tele2/tele2 werkt hoor. Gewoon geen IE7 gebruiken :)


Inderdaad :-D


Link Information

Uptime: 1 day, 3:46:31
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 910 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 290,07 / 4,20
Output Power (Up/Down) [dBm]: 8,0 / 9,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 5,0 / 19,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,5 / 13,5
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0
FEC Errors (Up/Down): 14 / 726
CRC Errors (Up/Down): 1 / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0

Lijkt me vrij veel he , wat wil dat zeggen ?
Afbeelding
Afbeelding
Funsize
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 jan 2007, 01:58

ben sinds vorige week ook bij tele2 en idd die fec errors dat ni schoon is
op men dommel lijn hebk dat toch niet :|

Uptime: 1 day, 7:37:46
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 927 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [KB/KB]: 0,00 / 0,00
Output Power (Up/Down) [dBm]: 10,0 / 1,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 23,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,0 / 13,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 35 / 0
FEC Errors (Up/Down): 18 / 42.943
CRC Errors (Up/Down): 1 / 36
HEC Errors (Up/Down): 0 / 30
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Funsize schreef:ben sinds vorige week ook bij tele2 en idd die fec errors dat ni schoon is
op men dommel lijn hebk dat toch niet :|

Uptime: 1 day, 7:37:46
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 927 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [KB/KB]: 0,00 / 0,00
Output Power (Up/Down) [dBm]: 10,0 / 1,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 23,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,0 / 13,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 35 / 0
FEC Errors (Up/Down): 18 / 42.943
CRC Errors (Up/Down): 1 / 36
HEC Errors (Up/Down): 0 / 30


Is dat 42 duizend ?? Dan val het bij mij nog mee...
Afbeelding
Afbeelding
Funsize
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 jan 2007, 01:58

idd en men upstream FEC errors zijn blijkbaar nog erger, dat getal is totaal anders telkens ik refresh.

Uptime: 1 day, 8:12:26
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 927 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [KB/KB]: 0,00 / 0,00
Output Power (Up/Down) [dBm]: 10,0 / 1,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 23,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 13,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 35 / 0
FEC Errors (Up/Down): 603.979.794 / 44.205
CRC Errors (Up/Down): 1 / 36
HEC Errors (Up/Down): 0 / 30

toch wel iets mis denkek :|
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Bij mij zijn ze een veelvoud, maar ik snap niet dat het bij carleone na een dag zo beperkt blijft... FF aan 320i melden per mail denkek, dat die eens ziet wat het verschil is ts zijn lijn en de onze bvb :)
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Ok sinds vandaag gaat het helemaal niet goed meer , al gans de dag valt mn verbinding weg en moet ik modem herstarten , heb helpdesk gebeld en die hebben mijn profiel iets lager gezet maar dat kan toch nooit het probleem zijn als het 3 dagen lang perfect gewerkt heeft. Nu het heeft ook niet geholpen in elk geval , zal nog maar is terug bellen zeker.
Afbeelding
Afbeelding
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

En wat voor ne incompetente technische dienst is met dat daar , ne mens 25 minuten laten wachten om dan nen irriterende hollander aan de lijn te krijgen die niet weet waarover hem praat. Nu wouden ze iemand langssturen om de modem en bekabeling te controleren , zucht...dat zie er nog net hetzelfde uit als gisteren toen het wel werkte...kben al blij dat 2 maanden op proef is ..den boel zal dees week nog terug buitenliggen alst ni ophoud met onderbreken ! Bende debielen daar op den helpdesk !
Afbeelding
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ROFL. De helpdesk is idd ni alles :) Ma ge had best iemand kunnen laten langskomen? Wa is er nu mis met een technieker die komt kijken ter plekke?
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Als ik de modemupgradetool gebruik die bijgeleverd is vragen ze ook username en paswoord maar tele2/tele2 werkt niet , iemand een idee welk wel werkt ?
Afbeelding
Afbeelding
Dédé
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 jan 2008, 20:11
Locatie: Under the bleu sky

Tja, ik zit ook met van die hoge FEC errors.

is dat normaal?
Wat is de oorzaak ervan?
Is het iets bij Tele2 zelf?
Kan er iets aan gedaan worden? Zo ja? Wat?
Kan het kwaad?
Heeft het gevolgen voor de verbinding?

FEC Errors (Up/Down): 983.040 / 2.473
CRC Errors (Up/Down): 1 / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Die 24u disconnect is wel lastig ,kwas CS aant spelen ,ma kga nu mn modem aan en uit zetten om 6u smorgens dan reconnect die altijd dan.


Zet er een tijdschakelaar tussen, zo moet je niet snachts opstaan en is het altijd op dat uur, ook als de modem crasht/elec uitvalt enz...

Ik heb een diditale en die springt om 6:00 af en 6:01 op (mininum 1 minuut)
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Mijn verbinding doet nog altijd wreed degoutant , toen ik thuis kwam van het werk waren wel alle lichtjes terug normaal maar mn vreugde heeft niet lang geduurd want de verbinding is sindsdien toch al ne keer of 5 weggevallen . Kheb 320i gepm'd en die ging ne keer kijken , khoop dat hij de oplossing kent... :-(
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Corleone schreef:al blij dat 2 maanden op proef is ..den boel zal dees week nog terug buitenliggen alst ni ophoud met onderbreken ! Bende debielen daar op den helpdesk !
Ja, niet plezierig als het niet werkt, misschien geen geduld genoeg.
Als je echter die mensen zulke termen naar het hoofd slingert (Bende debielen) zullen zij ook niet opgetogen zijn... dan noemen ze dit "geëscaleerd".

Ja, dat heb je daar waarschijnlijk niet gezegd, maar schrijft het hier wel op dit forum.
Misschien lezen die ook wel eens mee hier? :wink:
Dédé
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 jan 2008, 20:11
Locatie: Under the bleu sky

Blijkbaar zit er teveel ruis en andere zaken op mijn lijn, dus ook wel ergens de binnenbekabeling volgens de technische dienst.

Tijdens het bellen viel de telefoon plots uit (wreed ambetant).

Nu het is voor mij ondertussen duidelijk dat ADSL hier thuis niet zo goed zal werken zoals de kabel. Zal dus morgen bellen om de kabel terug te activeren.

Ik ga er vanuit dat TELE2 er niets kan aan doen (met mijn beperkte adsl kennis natuurlijk).

Men heeft het altijd heel correct en juist gedaan. Dus een pluim voor Tele2.

Jammer
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Blue-Sky schreef:
Corleone schreef:al blij dat 2 maanden op proef is ..den boel zal dees week nog terug buitenliggen alst ni ophoud met onderbreken ! Bende debielen daar op den helpdesk !
Ja, niet plezierig als het niet werkt, misschien geen geduld genoeg.
Als je echter die mensen zulke termen naar het hoofd slingert (Bende debielen) zullen zij ook niet opgetogen zijn... dan noemen ze dit "geëscaleerd".

Ja, dat heb je daar waarschijnlijk niet gezegd, maar schrijft het hier wel op dit forum.
Misschien lezen die ook wel eens mee hier? :wink:



Dat was een uiting van emotie op dat moment , 10 minuten later ben ik al kalmer :) , en natuurlijk zal ik zoiets niet naar iemand zijn hoofd slingeren aan de telefoon ik ben een welopgevoede mens ze :) , maar ik snap gewoon niet dat die over de binnenbekabeling bleven zeuren terwijl het dagen perfect gewerkt heeft en er ook voor BGC adsl en tv geen probleem was.
Afbeelding
Afbeelding
Dédé
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 jan 2008, 20:11
Locatie: Under the bleu sky

Corleone schreef: al blij dat 2 maanden op proef is


Kijk morgen vertrekt mijn opzegbrief naar Tele2, zaterdag verzend ik dan de modem naar Wemmel.

Als tijdens een telefoongesprek plots de verbinding uitvalt vind ik dat dit niet kan, zeker niet anno 2008 met de huidige technologie kennis.

De problemen op zich zijn nog maar enkele dagen oud, betekent dat alles reeds een maand "goed" gewerkt heeft. Na telefonisch contact met de helpdesk zegt men mij dat er iets aan de binnenbekabeling ligt. Ik geloof hen hoor, maar waarom komen deze problemen pas na een maand aan het dag licht?

Blijkbaar hebben die vele FEC errors er van ver ook wel iets mee te maken.

Ik vind het heel jammer, daar ik voor Tele2 had gekozen had voor de prijs en het aanbod.

Jammer
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Dédé schreef:
Corleone schreef: al blij dat 2 maanden op proef is


Kijk morgen vertrekt mijn opzegbrief naar Tele2, zaterdag verzend ik dan de modem naar Wemmel.

Als tijdens een telefoongesprek plots de verbinding uitvalt vind ik dat dit niet kan, zeker niet anno 2008 met de huidige technologie kennis.

De problemen op zich zijn nog maar enkele dagen oud, betekent dat alles reeds een maand "goed" gewerkt heeft. Na telefonisch contact met de helpdesk zegt men mij dat er iets aan de binnenbekabeling ligt. Ik geloof hen hoor, maar waarom komen deze problemen pas na een maand aan het dag licht?

Blijkbaar hebben die vele FEC errors er van ver ook wel iets mee te maken.

Ik vind het heel jammer, daar ik voor Tele2 had gekozen had voor de prijs en het aanbod.

Jammer


hoeveel keren heb je onderbreking ondervonden?
Dédé
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 04 jan 2008, 20:11
Locatie: Under the bleu sky

yuan_lee86 schreef:
Dédé schreef:
Corleone schreef: al blij dat 2 maanden op proef is


Kijk morgen vertrekt mijn opzegbrief naar Tele2, zaterdag verzend ik dan de modem naar Wemmel.

Als tijdens een telefoongesprek plots de verbinding uitvalt vind ik dat dit niet kan, zeker niet anno 2008 met de huidige technologie kennis.

De problemen op zich zijn nog maar enkele dagen oud, betekent dat alles reeds een maand "goed" gewerkt heeft. Na telefonisch contact met de helpdesk zegt men mij dat er iets aan de binnenbekabeling ligt. Ik geloof hen hoor, maar waarom komen deze problemen pas na een maand aan het dag licht?

Blijkbaar hebben die vele FEC errors er van ver ook wel iets mee te maken.

Ik vind het heel jammer, daar ik voor Tele2 had gekozen had voor de prijs en het aanbod.

Jammer


hoeveel keren heb je onderbreking ondervonden?


Sinds begin deze week is het iets moeilijker om de verbinding aan te maken met het internet. Eénmaal de verbinding er is blijft die wel.

Gisteren is daar dan ook nog dat telefonie probleem bij gekomen dat de telefoon gewoon uitslaat terwijl ik aan het bellen was. Ik vind dit persoonlijk ongehoord voor een telefonie product anno 2008. Op de modem waren de lichtjes uit van internet en voice.

Wat me eigenlijk al was opgevallen voor het telefonie gedeelte is dat de verbinding voor een kiestoon (het overgaan van de telefoon als teken dat de verbinding met de correspondent wordt gemaakt) soms lang op zich liet wachten en dat ik soms een tweede keer moest proberen en dan lukte het wel. Dus eigenlijk snel iemand bellen is slecht voor het hart :eek: want je weet nooit of het gaat lukken.
yuan_lee86
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 24 jan 2007, 13:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

mss dat het aan mij ligt, maar ik zou de feiten minimaliseren

de telefoonlijn is een VOIP, anno 2008 is dat nog "nieuw" bij belgacom ( italk is wel van 2007, ma bon) en andere providers waaronder Tele2, zeg maar een andere manier van telefoneren. iets "nieuw" heeft in zijn beginjaren wel zijn kwaaltjes.

voordeel hiervan is dat de provider een bijna nul-kostenplaats heeft terwijl de gebruiker een klein beetje bespaart

wat ik hoor van andere gebruikers, is de helpdesk echt een ramp. als ze daar iets hadden veranderd (beter opgeleidde telefoniers, juist doorverbinden waardoor de klant de juiste persoon heeft, wachtrijen (een rij da je niet ziet hoe lang het is :( )...) was jij misschien nog gebleven, right? Zoals corleone schreef: wat een geluk dat 2 maanden op proef is
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Alé,na nog een avond vol disconnects nog ma is teruggebeld met helpdesk....zucht,nu gaan ze mn verbinding nog trager zetten alhoewel ik nu al weet dat dat niet de oplossing is,doen ze daar ook nog ander dingen dan de snelheid verlagen bij problemen? Ik zit op 856 meter van de centrale en heeft 4 dagen perfect gewerkt op volle snelheid! Mij is het duidelijk dat het probleem of bij hun of in de centrale zit...nu hen nog overtuigen...
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”