![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nu hopen dat zo blijft
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
yuan_lee86 schreef:hmmm
kheb ook op 14/01 aangevraagd, maar nog geen internet en modem is nog niet binnen
ff wa vragen stellen
hoe is de stabiliteit? hoe werkt de telefoon? moet belgacom langskomen? en belangrijk hoe heb je uw oude telefoon afgesloten?
pm schreef:Hoever zit je van de centrale? Ik kan me hier ook aansluiten maar ik twijfel wat omdat ik 3251m van de centrale zit.
Eerst via mail naar Tele2 en daarna nog eens telefonisch via de technische dienst van Tele2.Corleone schreef:pm schreef:Hoever zit je van de centrale? Ik kan me hier ook aansluiten maar ik twijfel wat omdat ik 3251m van de centrale zit.
Ik heb geen flauw idee , volgens de helpdesk vlakbij ma ze hebben niet gezegd hoever precies , hoe kannek dat te weten komen ?
yuan_lee86 schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/Forward_error_correction
yuan_lee86 schreef:vandaag modem ontvangenna 16 dagen
@Corleone: wat moest je allemaal betalen (voordat uw lijn actief is)? kreeg je ook 2 maanden gratis?
InderdaadGoendi schreef:Tele2/tele2 werkt hoor. Gewoon geen IE7 gebruikenZe vragen daar username en paswoord , gistren kon ik daar in met tele2 , tele2 denk nu ni meer.. Confused
Is dat 42 duizend ?? Dan val het bij mij nog mee...Funsize schreef:ben sinds vorige week ook bij tele2 en idd die fec errors dat ni schoon is
op men dommel lijn hebk dat toch niet![]()
Uptime: 1 day, 7:37:46
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 927 / 13.309
Data Transferred (Sent/Received) [KB/KB]: 0,00 / 0,00
Output Power (Up/Down) [dBm]: 10,0 / 1,5
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 6,5 / 23,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 9,0 / 13,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / GSPN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 35 / 0
FEC Errors (Up/Down): 18 / 42.943
CRC Errors (Up/Down): 1 / 36
HEC Errors (Up/Down): 0 / 30
Zet er een tijdschakelaar tussen, zo moet je niet snachts opstaan en is het altijd op dat uur, ook als de modem crasht/elec uitvalt enz...Die 24u disconnect is wel lastig ,kwas CS aant spelen ,ma kga nu mn modem aan en uit zetten om 6u smorgens dan reconnect die altijd dan.
Ja, niet plezierig als het niet werkt, misschien geen geduld genoeg.Corleone schreef:al blij dat 2 maanden op proef is ..den boel zal dees week nog terug buitenliggen alst ni ophoud met onderbreken ! Bende debielen daar op den helpdesk !
Blue-Sky schreef:Ja, niet plezierig als het niet werkt, misschien geen geduld genoeg.Corleone schreef:al blij dat 2 maanden op proef is ..den boel zal dees week nog terug buitenliggen alst ni ophoud met onderbreken ! Bende debielen daar op den helpdesk !
Als je echter die mensen zulke termen naar het hoofd slingert (Bende debielen) zullen zij ook niet opgetogen zijn... dan noemen ze dit "geëscaleerd".
Ja, dat heb je daar waarschijnlijk niet gezegd, maar schrijft het hier wel op dit forum.
Misschien lezen die ook wel eens mee hier?
Kijk morgen vertrekt mijn opzegbrief naar Tele2, zaterdag verzend ik dan de modem naar Wemmel.Corleone schreef: al blij dat 2 maanden op proef is
hoeveel keren heb je onderbreking ondervonden?Dédé schreef:Kijk morgen vertrekt mijn opzegbrief naar Tele2, zaterdag verzend ik dan de modem naar Wemmel.Corleone schreef: al blij dat 2 maanden op proef is
Als tijdens een telefoongesprek plots de verbinding uitvalt vind ik dat dit niet kan, zeker niet anno 2008 met de huidige technologie kennis.
De problemen op zich zijn nog maar enkele dagen oud, betekent dat alles reeds een maand "goed" gewerkt heeft. Na telefonisch contact met de helpdesk zegt men mij dat er iets aan de binnenbekabeling ligt. Ik geloof hen hoor, maar waarom komen deze problemen pas na een maand aan het dag licht?
Blijkbaar hebben die vele FEC errors er van ver ook wel iets mee te maken.
Ik vind het heel jammer, daar ik voor Tele2 had gekozen had voor de prijs en het aanbod.
Jammer
Sinds begin deze week is het iets moeilijker om de verbinding aan te maken met het internet. Eénmaal de verbinding er is blijft die wel.yuan_lee86 schreef:hoeveel keren heb je onderbreking ondervonden?Dédé schreef:Kijk morgen vertrekt mijn opzegbrief naar Tele2, zaterdag verzend ik dan de modem naar Wemmel.Corleone schreef: al blij dat 2 maanden op proef is
Als tijdens een telefoongesprek plots de verbinding uitvalt vind ik dat dit niet kan, zeker niet anno 2008 met de huidige technologie kennis.
De problemen op zich zijn nog maar enkele dagen oud, betekent dat alles reeds een maand "goed" gewerkt heeft. Na telefonisch contact met de helpdesk zegt men mij dat er iets aan de binnenbekabeling ligt. Ik geloof hen hoor, maar waarom komen deze problemen pas na een maand aan het dag licht?
Blijkbaar hebben die vele FEC errors er van ver ook wel iets mee te maken.
Ik vind het heel jammer, daar ik voor Tele2 had gekozen had voor de prijs en het aanbod.
Jammer