Wat is de gemiddelde oplevertermijn van Scarlet One ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dcshike
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jun 2007, 14:08

Heeft er iemand een idee van hoelang de gemiddelde oplevertermijn nu eigenlijk duurt bij overschakelen naar Scarlet One ?

Het is in allegeval geen 12 dagen ( MWoehahaha ... :evil: )
En het is blijkbaar ook niet 6 tot 8 weken. :???:

Bij mij is de bestelling geplaatst op 16 april ... :eek:
We zijn 12 Juli ...

Is er iets mis ? Probeer dat maar eens te weten te komen via hun helpdesk ( MWoehahaha :twisted: )

Tja, ik ben zeker een zeer geduldig mens ? .... :!:
Gebruikersavatar
Chewie
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 16 mar 2003, 09:55
Locatie: Leopoldsburg

bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld :-)
dcshike
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jun 2007, 14:08

Chewie schreef:bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld :-)


Dat noem ik dus een normale periode ...

Je zou gaan denken dat Scarlet iets persoonlijk heeft tegen mij ... :lol:

Hun klantenservice is dus echt een Ramp :!:
dcshike
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jun 2007, 14:08

Chewie schreef:bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld :-)


Dat noem ik dus een normale periode ...

Je zou gaan denken dat Scarlet iets persoonlijk heeft tegen mij ... :lol:

Hun klantenservice is dus echt een Ramp :!:
jsierens
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 mar 2007, 14:47

dcshike schreef:
Chewie schreef:bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld :-)


Dat noem ik dus een normale periode ...

Je zou gaan denken dat Scarlet iets persoonlijk heeft tegen mij ... :lol:

Hun klantenservice is dus echt een Ramp :!:



Nee, ze hebben iets tegen klanten in het algemeen.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

dat is toch maar raar, toevallig iemand van het werk vorige week scarlet one besteld, en is sinds gisteren toch al in orde?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Bij mij duurde het 5 dagen, ma ik was wel al Scarlet Premium klant.
dcshike
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jun 2007, 14:08

C1nder schreef:Bij mij duurde het 5 dagen, ma ik was wel al Scarlet Premium klant.


Ik ook ... nog steeds dus ... :P

Dat is nu net het hele punt ...
Om de overgang te maken is mijn lijn dus omgezet naar een PSTN ( 2 mei ), weg internet ... :? En op 07 juni sturen die piwis mij een bericht van "Goed niews één van de volgende dag kunt ge weer online gaan".
Als ik geen internet had op het werk, hoe zou ik dat moeten lezen ?

En dan niks meer ...

Ik snap er niks van. Er moet érgens iets mis zijn. Het enige echter dat ik van Scarlet krijg zijn facturen ...

En ik HEB een aangetekende brief gestuurd ?



:???:
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

heb je nog gewoon naar de helpdesk proberen bellen? die is de laatste maanden echt wel een stuk sneller en professioneler geworden.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

dcshike schreef:Hun klantenservice is dus echt een Ramp :!:

Duhh , nu pas door? :p

Zoals al vele waaronder mezelf al vele keren gezegd hebben: Scarlet is een goede ISP, MAAR bid maar op uw kniekes dat ge hun helpdesk of administratie nooit nodig hebt.
dcshike
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jun 2007, 14:08

Draco888 schreef:Zoals al vele waaronder mezelf al vele keren gezegd hebben: Scarlet is een goede ISP, MAAR bid maar op uw kniekes dat ge hun helpdesk of administratie nooit nodig hebt.


Waarom denkt ge dat ik nog altijd wacht en niet overschakel naar een andere provider ?
Een andere firma was waarschijnlijk allang over de kop gegaan, mischien.

Maar blijkbaar is er nog iets anders aan de hand. In het verslag van 2005 :eek: heeft de ombudsman voor telecom het met naam en toenaam over het product "Scarlet One".
Klachten waren gewoon verdubbeld :!: , en is bijna volledig toe te schrijven aan die ene aanbieding ... en toch zie je geen verandering in het beleid van SCARLET?

:???: :???: :???:


Ik geef hen door dat er een probleem is: vier keer zijn ze telefonisch verwittigd ( ik moet toch aannemen dat dat doorgegeven wordt ? ) en een keer met een aangetekende brief, nu ( 11 juli ) heeft de ombudsman hun om uitleg gevraagd.

Vreemd, huh ? Niet koosjer op zijn minst ...
mic
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mei 2007, 16:54

Idd, de laatste maand is de helpdesk iets beter geworden.
Nog niet 't niveau van Planetinternet, maar toch al beter dan verleden jaar. Dat was geen helpdesk , dat was een babbellijn...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”