Heeft er iemand een idee van hoelang de gemiddelde oplevertermijn nu eigenlijk duurt bij overschakelen naar Scarlet One ?
Het is in allegeval geen 12 dagen ( MWoehahaha ... )
En het is blijkbaar ook niet 6 tot 8 weken.
Bij mij is de bestelling geplaatst op 16 april ...
We zijn 12 Juli ...
Is er iets mis ? Probeer dat maar eens te weten te komen via hun helpdesk ( MWoehahaha )
Tja, ik ben zeker een zeer geduldig mens ? ....
Wat is de gemiddelde oplevertermijn van Scarlet One ?
Chewie schreef:bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld
Dat noem ik dus een normale periode ...
Je zou gaan denken dat Scarlet iets persoonlijk heeft tegen mij ...
Hun klantenservice is dus echt een Ramp
Chewie schreef:bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld
Dat noem ik dus een normale periode ...
Je zou gaan denken dat Scarlet iets persoonlijk heeft tegen mij ...
Hun klantenservice is dus echt een Ramp
dcshike schreef:Chewie schreef:bij mij ging het redelijk snel: op 14 mei besteld en op 28 mei overgeschakeld
Dat noem ik dus een normale periode ...
Je zou gaan denken dat Scarlet iets persoonlijk heeft tegen mij ...
Hun klantenservice is dus echt een Ramp
Nee, ze hebben iets tegen klanten in het algemeen.
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
dat is toch maar raar, toevallig iemand van het werk vorige week scarlet one besteld, en is sinds gisteren toch al in orde?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
C1nder schreef:Bij mij duurde het 5 dagen, ma ik was wel al Scarlet Premium klant.
Ik ook ... nog steeds dus ...
Dat is nu net het hele punt ...
Om de overgang te maken is mijn lijn dus omgezet naar een PSTN ( 2 mei ), weg internet ... En op 07 juni sturen die piwis mij een bericht van "Goed niews één van de volgende dag kunt ge weer online gaan".
Als ik geen internet had op het werk, hoe zou ik dat moeten lezen ?
En dan niks meer ...
Ik snap er niks van. Er moet érgens iets mis zijn. Het enige echter dat ik van Scarlet krijg zijn facturen ...
En ik HEB een aangetekende brief gestuurd ?
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
heb je nog gewoon naar de helpdesk proberen bellen? die is de laatste maanden echt wel een stuk sneller en professioneler geworden.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
dcshike schreef:Hun klantenservice is dus echt een Ramp
Duhh , nu pas door?
Zoals al vele waaronder mezelf al vele keren gezegd hebben: Scarlet is een goede ISP, MAAR bid maar op uw kniekes dat ge hun helpdesk of administratie nooit nodig hebt.
Draco888 schreef:Zoals al vele waaronder mezelf al vele keren gezegd hebben: Scarlet is een goede ISP, MAAR bid maar op uw kniekes dat ge hun helpdesk of administratie nooit nodig hebt.
Waarom denkt ge dat ik nog altijd wacht en niet overschakel naar een andere provider ?
Een andere firma was waarschijnlijk allang over de kop gegaan, mischien.
Maar blijkbaar is er nog iets anders aan de hand. In het verslag van 2005 heeft de ombudsman voor telecom het met naam en toenaam over het product "Scarlet One".
Klachten waren gewoon verdubbeld , en is bijna volledig toe te schrijven aan die ene aanbieding ... en toch zie je geen verandering in het beleid van SCARLET?
Ik geef hen door dat er een probleem is: vier keer zijn ze telefonisch verwittigd ( ik moet toch aannemen dat dat doorgegeven wordt ? ) en een keer met een aangetekende brief, nu ( 11 juli ) heeft de ombudsman hun om uitleg gevraagd.
Vreemd, huh ? Niet koosjer op zijn minst ...