Draco888 schreef:Zoals al vele waaronder mezelf al vele keren gezegd hebben: Scarlet is een goede ISP, MAAR bid maar op uw kniekes dat ge hun helpdesk of administratie nooit nodig hebt.
Waarom denkt ge dat ik nog altijd wacht en niet overschakel naar een andere provider ?
Een andere firma was waarschijnlijk allang over de kop gegaan, mischien.
Maar blijkbaar is er nog iets anders aan de hand. In het verslag van 2005
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
heeft de ombudsman voor telecom het met naam en toenaam over het product "Scarlet One".
Klachten waren gewoon verdubbeld
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
, en is bijna volledig toe te schrijven aan die ene aanbieding ... en toch zie je geen verandering in het beleid van SCARLET?
Ik geef hen door dat er een probleem is: vier keer zijn ze telefonisch verwittigd ( ik moet toch aannemen dat dat doorgegeven wordt ? ) en een keer met een aangetekende brief, nu ( 11 juli ) heeft de ombudsman hun om uitleg gevraagd.
Vreemd, huh ? Niet koosjer op zijn minst ...