bottom * buttocks * arse plus * rectum max * super butt * fat assBMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
= 202125 EUR
20125 / 100
= 2021,25 EUR voor Cain per jaar + zijn loon
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
bottom * buttocks * arse plus * rectum max * super butt * fat assBMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
Daar bestaat ook de mogelijkheid om offline een ticket achter te latenBMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
Ja kan wel zijn, maar professioneel is het niet he?ditCh schreef:Daar bestaat ook de mogelijkheid om offline een ticket achter te latenBMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.beke verder kijken dan uwe neus lang is !
Need I say more ?prodata schreef: Wil maar zeggen dat je dan enkele van professionele service kan spreken.
maarja het zit hem in de prijs die je ervoor betaald he
Niet jouw probleem toch?khsw schreef:Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...
Let wel:Limburg schreef:Niet jouw probleem toch?khsw schreef:Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...
Tenminste zolang je van jouw kant alles in orde gemaakt hebt.
Aanvraag bij bank gedaan, kopie met stempel naar RDSL gestuurd.
Hier heb ik dat al in mei gedaan. Heb dat 3 weken geleden laten nakijken, er was nooit gebruik van gemaakt.
Dat zoiets na 3 maanden zou verlopen (wat hier te lezen was) werd door mijn bank (Fortis) tegengesproken.
Heb een kopie van de mei aanvraag naar rdsl gestuurd.
Nog niets gemerkt.
Wel vandaag de nieuwe faktuur gehad (email).
Zolang ze niet teveel rekenen heb ik geen probleem met de gang van zaken.
Van de huidige rente wordt je niet rijk, waarschijnlijk denkt RDSL er ook zo over.
http://webmail.realdsl.bepoohbeer schreef:facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o
thanks, ondertussen briefje teruggevonden waaruit bleek dat'k pop.realdsl.be nodig heb. Toch wat handiger dan webmailditCh schreef:http://webmail.realdsl.bepoohbeer schreef:facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o
Hihi ik ben helemaal akoord met jou.BMaster schreef:Ik gebruik geen realdsl-mail, god mag weten hoeveel mails er al in die mailbox zitten. Ik wil papieren facturen via de gewone post, en zolang ik die niet krijg, betaal ik niets!
zeker als ze zoiets in hunne FAQhebbe staanThaMan schreef:Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.
RealDSL FAQ schreef:7. Ik ben opzoek naar een connectie zonder al die pop3 mailboxen, webspace,...
Al deze diensten worden gratis aangeboden. Hiervoor wordt geen meerprijs aangerekend. U krijgt deze er extra bij, en hoeft er geen gebruik van te maken indien u dat niet wenst.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
je hebt per brief de eerste x facturen mogen ontvangen. In die brief wordt meteen melding gemaakt dat de volgende facturen op je persoonlijke @realdsl.be email adres zullen aankomen.ThaMan schreef:Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.
idd zo denk ik er ook over.BMaster schreef:Als je niet met domiciliering betaalt, dan rekenen ze extra 5 euro aan voor de extra administratie kosten. Voor 5 euro wil ik een brief in m'n brievenbus, punt. Nog een maand en ik ben er vanaf, ik kan niet wachten...
Tot hiertoe nog altijd niets van de rekening gegaan of zo'n dreiging gehad ... Bij het ontvangen toen van die hoop facturen heb ik nogmaals de domicilieringsgegevens doorgestuurd via snail-mail en vanaf dan iedere maand op de mail met factuur gereageerd dat dat allemaal goed en wel is, maar dat er dan eindelijk eens iets van de rekening mag gaan, maar tot op vandaag zie ik nog altijd via mijn online bankieren staan: Nog geen aanbieding door schuldeiser.NuTzZ schreef:na 5 maanden krijg je dan een factuur en een maand later op een vrijdagmorgen krijg je ze nog eens met de medeling dat je 5 dagen hebt om te betalen of ze sluiten u af .............heel leuk allemaal
Dat is: het is aan de administratie doorgestuurd.jwouters schreef:je hebt nu toch antwoord?
Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedruktLimburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,
Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.
Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild
Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.
Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.
Inderdaad, het domicilieringsnummer staat op het 'Bericht van domiciliering' dat oorspronkelijk afkomstig is van RR en door de bank wordt ingevuld, getekend en voorzien van een stempel van de bank.bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedruktLimburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,
Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.
Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild
Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.
Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
En wat denk je dat ik dan terug heb gestuurd ? Mijn telefoon-nummer ?bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
Ik had het niet op iemand specifiek hoorTerro schreef:En wat denk je dat ik dan terug heb gestuurd ? Mijn telefoon-nummer ?bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
![]()
Trouwens, telkens heb ik bij de mail ook een gedeeltelijke screenshot bijgevoegd van mijn Online-banking, waarop OOK nog eens de domicilieringsnummer op vermeld staat ... Is het dan zo moeilijk om die te activeren ?
In ieder geval ben ik het ook beu, straks ga ik even alle facturen erbij nemen en 1 voor 1 overschrijven (ZONDER de 5 euro extra, 'k heb bewijs genoeg dat ik er voldoende heb achter gelopen) met als vermelding de datum en reden: Overschrijving wegens niet actief domiciliering. Dan is er al in ieder geval betaald, want als men echt moet wachten tot de domicil actief is, ben ik ineens mijn pensioen kwijt LOL
Idd. De vergissing die veel mensen begaan is dat ze het formulier dat ze van ons krijgen invullen, kopieren en doorsturen, en dan pas naar de bank doen. Daar zijn we natuurlijk niets mee heLimburg schreef:Inderdaad, het domicilieringsnummer staat op het 'Bericht van domiciliering' dat oorspronkelijk afkomstig is van RR en door de bank wordt ingevuld, getekend en voorzien van een stempel van de bank.bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedruktLimburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,
Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.
Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild
Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.
Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
Wanneer ik over kopie spreek in mijn vorige posting, bedoel ik een kopie van dit 'Bericht van domiciliering' waarop linksonder dit domicilieringsnummer staat.
Misschien de tekst op de brief 'U dient ons slechts bijgevoegde documenten ondertekend terug te bezorgen om uw domiciliëring te activeren' te wijzigen in iets waaruit men duidelijk kan opmaken dat de bank eerst haar werk dient te doen.bjansens schreef:De vergissing die veel mensen begaan is dat ze het formulier dat ze van ons krijgen invullen, kopieren en doorsturen, en dan pas naar de bank doen. Daar zijn we natuurlijk niets mee he.