Eindelijk een factuur

Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

BMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.


bottom * buttocks * arse plus * rectum max * super butt * fat ass
= 202125 EUR

20125 / 100
= 2021,25 EUR voor Cain per jaar + zijn loon :lol:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

BMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.


Daar bestaat ook de mogelijkheid om offline een ticket achter te laten ;) beke verder kijken dan uwe neus lang is !
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

ditCh schreef:
BMaster schreef:Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.


Daar bestaat ook de mogelijkheid om offline een ticket achter te laten ;) beke verder kijken dan uwe neus lang is !


Ja kan wel zijn, maar professioneel is het niet he?
Als je een mail stuurt krijg je dikwijls een SMTP error terug...

Ikzelf host ook websites
www.rightweb.be

We hebben een GRATIS 0800 waar men 24h/7d iemand kan bereiken.
Tape backup
Upime 99,999%

Wil maar zeggen dat je dan enkele van professionele service kan spreken.
maarja het zit hem in de prijs die je ervoor betaald he
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

prodata schreef:Wil maar zeggen dat je dan enkele van professionele service kan spreken.
maarja het zit hem in de prijs die je ervoor betaald he


Need I say more ? :)
Budtske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 nov 2004, 10:44

De naam zegt het zelf al ...
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Ik heb vandaag mijn factuur gekregen voor november via email.
Vind ik wel speciaal. hehe :-)
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

khsw schreef:Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...

Niet jouw probleem toch?
Tenminste zolang je van jouw kant alles in orde gemaakt hebt.
Aanvraag bij bank gedaan, kopie met stempel naar RDSL gestuurd.
Hier heb ik dat al in mei gedaan. Heb dat 3 weken geleden laten nakijken, er was nooit gebruik van gemaakt.
Dat zoiets na 3 maanden zou verlopen (wat hier te lezen was) werd door mijn bank (Fortis) tegengesproken.
Heb een kopie van de mei aanvraag naar rdsl gestuurd.
Nog niets gemerkt.
Wel vandaag de nieuwe faktuur gehad (email).
Zolang ze niet teveel rekenen heb ik geen probleem met de gang van zaken.
Van de huidige rente wordt je niet rijk, waarschijnlijk denkt RDSL er ook zo over.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Limburg schreef:
khsw schreef:Ik mijn factuur gekregen via email, maar de domiciliëring is nog steeds niet in orde...

Niet jouw probleem toch?
Tenminste zolang je van jouw kant alles in orde gemaakt hebt.
Aanvraag bij bank gedaan, kopie met stempel naar RDSL gestuurd.
Hier heb ik dat al in mei gedaan. Heb dat 3 weken geleden laten nakijken, er was nooit gebruik van gemaakt.
Dat zoiets na 3 maanden zou verlopen (wat hier te lezen was) werd door mijn bank (Fortis) tegengesproken.
Heb een kopie van de mei aanvraag naar rdsl gestuurd.
Nog niets gemerkt.
Wel vandaag de nieuwe faktuur gehad (email).
Zolang ze niet teveel rekenen heb ik geen probleem met de gang van zaken.
Van de huidige rente wordt je niet rijk, waarschijnlijk denkt RDSL er ook zo over.


Let wel:

Je dient 5€ extra te betalen hoor. Staat duidelijk in de voorwaarden ook al is domiciliering aangevraagd
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Dat denk ik niet.
Ik heb naar rdsl al 2 maar een ondertekende domiciliëring doorgestuurd. Indien zij hun zaakjes niet op orde hebben is dat niet mijn fout dus betaal ik daar juist niets voor.
Maar ik heb van november nog geen factuur gezien.
Uiteindelijk zal ik nog wel eens moeten bellen zeker.
Anders weet je toch nooit iets.
Het blijft raar, ze mikken op klanten die weinig of geen support nodig hebben maar zorgen er zelf voor dat ik nog nooit zoveel naar een isp heb moeten bellen.
Skynet nooit moeten bellen, A2F 1 keer, surfadsl nooit, RDSL al minstens 4 keer. Meestal over zaken die met een fatsoenlijke administratie niet gebeurd waren. Spijtig. :-(
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Hier idem vanaf eind oktober nog steeds geen factuur... ik doe geen moeite, is mijn probleem niet.. zij worden verondersteld dat allemaal te regelen.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

poohbeer schreef:facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o


http://webmail.realdsl.be
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

zoals je kan lezen op hun site ..

pop.realdsl.be
smtp.realdsl.be
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ditCh schreef:
poohbeer schreef:facturen via email... euhm.. wa zijn realdsl hun mailservers eigenlijk? hehe, wie weet hoeveel facturen er al in die mailbox steken :o


http://webmail.realdsl.be


thanks, ondertussen briefje teruggevonden waaruit bleek dat'k pop.realdsl.be nodig heb. Toch wat handiger dan webmail :)
En inderdaad 2 facturen erin. Ooops.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik gebruik geen realdsl-mail, god mag weten hoeveel mails er al in die mailbox zitten. Ik wil papieren facturen via de gewone post, en zolang ik die niet krijg, betaal ik niets!
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:http://webmail.realdsl.be

funkelnagelneu? ;-)
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

BMaster schreef:Ik gebruik geen realdsl-mail, god mag weten hoeveel mails er al in die mailbox zitten. Ik wil papieren facturen via de gewone post, en zolang ik die niet krijg, betaal ik niets!


Hihi ik ben helemaal akoord met jou.
Ik hoef geen extra mailboxen.

Ik betaal als ze me naar MIJN email sturen...
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

ThaMan schreef:Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.


zeker als ze zoiets in hunne FAQhebbe staan :roll:

RealDSL FAQ schreef:7. Ik ben opzoek naar een connectie zonder al die pop3 mailboxen, webspace,...
Al deze diensten worden gratis aangeboden. Hiervoor wordt geen meerprijs aangerekend. U krijgt deze er extra bij, en hoeft er geen gebruik van te maken indien u dat niet wenst.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ThaMan schreef:Idem zeg.. had die mail account nooit niet ingesteld omdat ik dat nooit gebruik. En hopla 2 facturen erin... van de maand november en december.
Is dat eigenlijk allemaal wel legaal om facturen via mail te versturen zonder eerst een verwittiging ? Voor hetzelfde geld las ik nooit die mails en weet ik dus ook van niks... maar met deze zal ik ze wel betalen.


je hebt per brief de eerste x facturen mogen ontvangen. In die brief wordt meteen melding gemaakt dat de volgende facturen op je persoonlijke @realdsl.be email adres zullen aankomen.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Als je niet met domiciliering betaalt, dan rekenen ze extra 5 euro aan voor de extra administratie kosten. Voor 5 euro wil ik een brief in m'n brievenbus, punt. Nog een maand en ik ben er vanaf, ik kan niet wachten...
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

BMaster schreef:Als je niet met domiciliering betaalt, dan rekenen ze extra 5 euro aan voor de extra administratie kosten. Voor 5 euro wil ik een brief in m'n brievenbus, punt. Nog een maand en ik ben er vanaf, ik kan niet wachten...


idd zo denk ik er ook over.
En zo staat het klaar en duidelijk in de Algemene Voorwaarden.
En daarbij ik heb een factuur nodig, of hoe moet ik anders mijn boekhouding doen ;-)
NuTzZ
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 mei 2005, 23:33

na 5 maanden krijg je dan een factuur en een maand later op een vrijdagmorgen krijg je ze nog eens met de medeling dat je 5 dagen hebt om te betalen of ze sluiten u af .............heel leuk allemaal

hmm kerst en nieuwjaar vieren of geen internet .... omg wat ga ik doen !!!! :D


mijn contract loopt nog tot maart of zo ik hoop dat belgacom hun 20mbit vdsl met 30gb limiet hier dan al te krijgen is

want 8mbit adsl2 ga ik nie kunnen krijgen omdat ik geen belgacom tv heb joepie !!!!!!

aan realdsl : merry christmas and a happy new year !! ho ho ho
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

NuTzZ schreef:na 5 maanden krijg je dan een factuur en een maand later op een vrijdagmorgen krijg je ze nog eens met de medeling dat je 5 dagen hebt om te betalen of ze sluiten u af .............heel leuk allemaal


Tot hiertoe nog altijd niets van de rekening gegaan of zo'n dreiging gehad ... Bij het ontvangen toen van die hoop facturen heb ik nogmaals de domicilieringsgegevens doorgestuurd via snail-mail en vanaf dan iedere maand op de mail met factuur gereageerd dat dat allemaal goed en wel is, maar dat er dan eindelijk eens iets van de rekening mag gaan, maar tot op vandaag zie ik nog altijd via mijn online bankieren staan: Nog geen aanbieding door schuldeiser.

Op die mails krijg ik dan telkens het antwoord dat ik nog even geduld moet hebben. En dat heb ik ook, maar ze moeten dan ook niet komen dreigen met afsluiting want dan komt er een boos manneke boven ...

Voor de rest nog altijd content van Realdsl zelle ...
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,

Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.

Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild

Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.

Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Limburg schreef:
Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.


je hebt nu toch antwoord? :)
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

jwouters schreef:je hebt nu toch antwoord? :)

Dat is: het is aan de administratie doorgestuurd.

Ik zou willen horen dat het in orde is en dat ik NIET wordt afgesloten. :-D

Of: indien de domiciliering niet in orde mocht zijn, wat ik moet doen om deze in orde te maken.
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

ik vraag me toch echt af waarom het zo moeilijk is om een domiciliering in orde te brengen? Ik heb vanaf dat ik de brief gekregen heb met de gegevens en facturen direct een domiciliering aangevraagd en na 1 dag was ze al in orde. Maar na 2 maand langs realroot hun kant is het nog steeds niet gebruikt geweest. Ik heb alles al betaald tot en met november. December terug de factuur gekregen maar nog steeds niks via domiciliering af mijn rekening gegaan. Als ik deze maand niet zie dat ze effectief gebruikt wordt dan zeg ik die domiciliering op en betaal ik voortaan enkel maar via overschrijving maar dan wel zonder die 5 euro bij te betalen. Ik heb al goede wil genoeg laten zien, een kleine 'effort' van hun kant zou niet slecht zijn.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Limburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,

Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.

Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild

Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.

Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.

Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt :P). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

bjansens schreef:
Limburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,

Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.

Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild

Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.

Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.

Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt :P). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.


Inderdaad, het domicilieringsnummer staat op het 'Bericht van domiciliering' dat oorspronkelijk afkomstig is van RR en door de bank wordt ingevuld, getekend en voorzien van een stempel van de bank.
Wanneer ik over kopie spreek in mijn vorige posting, bedoel ik een kopie van dit 'Bericht van domiciliering' waarop linksonder dit domicilieringsnummer staat.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Trouwens dit geheel ter zijn:

Indien je je domicilieren heel erg snel in orde wil hebben doe het volgende:
bij de meeste banken gaat dit lukken.

Ga naar de online van je bank, en maak een nieuwe domiciliering aan, hiervoor heb je enkel he SCHULDEISER nummer nodig.

Het restultaat is zoals hierboven vernoemt een getal in de structuur van een bankrekening nummer.

Mail of bel dit nummer door naar realDSL, en voila binnen de 10min is de domicilieren in orde....
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 mar 2004, 10:28

bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt :P). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.


En wat denk je dat ik dan terug heb gestuurd ? Mijn telefoon-nummer ? :lol:

Trouwens, telkens heb ik bij de mail ook een gedeeltelijke screenshot bijgevoegd van mijn Online-banking, waarop OOK nog eens de domicilieringsnummer op vermeld staat ... Is het dan zo moeilijk om die te activeren ?

In ieder geval ben ik het ook beu, straks ga ik even alle facturen erbij nemen en 1 voor 1 overschrijven (ZONDER de 5 euro extra, 'k heb bewijs genoeg dat ik er voldoende heb achter gelopen) met als vermelding de datum en reden: Overschrijving wegens niet actief domiciliering. Dan is er al in ieder geval betaald, want als men echt moet wachten tot de domicil actief is, ben ik ineens mijn pensioen kwijt LOL
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Terro schreef:
bjansens schreef:Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt :P). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.


En wat denk je dat ik dan terug heb gestuurd ? Mijn telefoon-nummer ? :lol:

Trouwens, telkens heb ik bij de mail ook een gedeeltelijke screenshot bijgevoegd van mijn Online-banking, waarop OOK nog eens de domicilieringsnummer op vermeld staat ... Is het dan zo moeilijk om die te activeren ?

In ieder geval ben ik het ook beu, straks ga ik even alle facturen erbij nemen en 1 voor 1 overschrijven (ZONDER de 5 euro extra, 'k heb bewijs genoeg dat ik er voldoende heb achter gelopen) met als vermelding de datum en reden: Overschrijving wegens niet actief domiciliering. Dan is er al in ieder geval betaald, want als men echt moet wachten tot de domicil actief is, ben ik ineens mijn pensioen kwijt LOL

Ik had het niet op iemand specifiek hoor ;)
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Limburg schreef:
bjansens schreef:
Limburg schreef:Terro,
zelfde verhaal hier.
'Bericht van domiciliering' in mei opgestuurd,

Op 16/9 geinformeerd dat domiciliering aktief is maar dat nog steeds niets is afgeschreven.

Op 25/10 bij mijn bank gechecked of alles ok was met domiciliering en een kopie gevraagd. Deze kopie naar RR gemaild

Op 29/11 weer een keer deze kopie naar RR gemaild met de mededeling dat er nog steeds niets betaald was.

Nooit enig antwoord van RR gekregen, ik weet echt niet wat ik meer had moeten doen.

Even voor de duidelijkheid: wat van tel is is niet dat wij een kopie hebben van het papiertje dat jij aan de bank geeft, maar wel dat wij het domicilieringsnummer hebben. Dit is van dezelfde vorm (formaat) als een bankrekeningnummer, maar is niet je bankrekeningnummer (ok I know nogal onduidelijk/ongelukkig uitgedrukt :P). Dit domicilieringsnummer vind je terug op het papier dat je terugkrijgt van de bank.


Inderdaad, het domicilieringsnummer staat op het 'Bericht van domiciliering' dat oorspronkelijk afkomstig is van RR en door de bank wordt ingevuld, getekend en voorzien van een stempel van de bank.
Wanneer ik over kopie spreek in mijn vorige posting, bedoel ik een kopie van dit 'Bericht van domiciliering' waarop linksonder dit domicilieringsnummer staat.

Idd. De vergissing die veel mensen begaan is dat ze het formulier dat ze van ons krijgen invullen, kopieren en doorsturen, en dan pas naar de bank doen. Daar zijn we natuurlijk niets mee he ;).
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

bjansens schreef:De vergissing die veel mensen begaan is dat ze het formulier dat ze van ons krijgen invullen, kopieren en doorsturen, en dan pas naar de bank doen. Daar zijn we natuurlijk niets mee he ;).


Misschien de tekst op de brief 'U dient ons slechts bijgevoegde documenten ondertekend terug te bezorgen om uw domiciliëring te activeren' te wijzigen in iets waaruit men duidelijk kan opmaken dat de bank eerst haar werk dient te doen.
Nu hebben die mensen gewoon gedaan wat de brief vraagt...
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

en begin al eens met het zelf fatsoenlijk in te vullen.. wat is mijn referte bijvoorbeeld?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

poohbeer schreef:en begin al eens met het zelf fatsoenlijk in te vullen.. wat is mijn referte bijvoorbeeld?

Abonneenummer
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

khsw schreef:Abonneenummer


en wtf is m'n abonnenummer? M'n login ofwat?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

poohbeer schreef:
khsw schreef:Abonneenummer


en wtf is m'n abonnenummer? M'n login ofwat?


Yup, RDSLxxx
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”