![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.
Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mijn bril effe lenen?prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL![]()
Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.
Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig
kgeef je 1 raad, bel iedere dag, die snelheden die jij vernoemt heb ik totaal niet.poohbeer schreef:Mijn bril effe lenen?prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL![]()
Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.
Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 210 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Oct 18 2005 at 20:52:43 UTC+0200
Trouwens nog geen factuur gekregen ook niet, en met de service die ik tot op heden heb mogen ontvangen zou'k ook graag zien dat ze zulke dingen in stukjes scheuren.
Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen
Vooruitziendheid kan hiervoor wel een oplossing zijn natuurlijkprodata schreef: Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !
'k wist ni dage na 12 maanden, het vervalrecht kon aanhalenprodata schreef:Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen
Het vervalrecht van betaling is 12 maanden.
Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !
Plus ik ben een persoon als die content is over dingen wil die ervoor betalen (behalve voor Microsoft)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Mag ik je er wel op wijzen dat de bewijslast van 'niet ontvangen factuur' bij de tegenpartij ligt.Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..
'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt
Als ze verstuurd is moeten ze maar een herinnering sturen... Bij de Belgische post durven er al eens zaken verdwijnen.Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..
'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt
Dan lijkt het alsof de post alle utigaande post van realdsl opzettelijk achterhoudt. Hier nog steeds geen factuur gezien (tenzij ze vandaag in de bus zit). De eerste en enige factuur die ik ooit gekregen heb was voor de maand mei, terwijl ik pas sync had op 12 mei, en er nadien nog enkele technische problemen waren. Die maand heb ik dan niet moeten betalen (waarvoor dank). Sindsdien niets meer. Dat zijn dus nu al 5 maanden. Ik vind het niet kunnen.prodata schreef:Eerste maal gebeld en de papieren facturen zouden disdag vorige week verstuurd zijn.
Ja hoor iddOfloo schreef:dat zeggen ze altijd dat ze het verstuurd hebben en om den duur proberen ze het zo uit te draaien dat de fout bij u ligt lol
enArtikel 7 : Kosten en betalingen.
7.1. Tijdens de duur van het Abonnement gebeurt de betaling maandelijks.
Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebbenBovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.
Als zij geen facturen sturen, zijn zij zelf nalatig geweest. Het zou straf zijn dat je als particulier hiervoor moet opdraaien... Bovendien hebben ze ook de moeite niet gedaan om de domiciliëring in orde te brengen.meon schreef:Uit de algemene voorwaarden haal ik:
Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebbenBovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.
Zou gij betalen as ge geen facturen krijgt?meon schreef:Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben
Code: Selecteer alles
Mail Delivery Subsystem <[email protected]> aan mij
Meer opties 14:26 (0 minuten geleden)
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
[email protected]
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <[email protected]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :
Erhm nee, 't is eigelijk iets erger vin'k, ze sturen mij facturen voor iets waarvan ze mij hadden gezegd dat ik het ni moest betalen.Koyan schreef:Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :
De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...
Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.
Wel volges hetgeen dat'k in vorige threads gelezen heb, is dat omdat er bij sommige banken, bij inactiviteit van bepaalde duur op een domiciliering, die wordt verbroken.cyberbug schreef:weet er iemand trowens hoe het me die domicilering zit ?
ik had hier bij men inscrhijving 1 voor aangemaakt via webbanking, maar nu heb ik hier terug 1 of ander papier voor een domicilering bij en facturen zitten.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
Ik heb slechts de activatie kost betaaldpoohbeer schreef:yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
Wat heb je geschreven, PM mij anders even. ik wil deze ook betalen maar de 2 maanden internet die ik niet heb gehad vindt ik niet kunnen. Logisch dat ze een rek. sturen maar niet logisch om te betalen. Ben meer offline dan online geweeest in de maand September.prodata schreef:Ik heb slechts de activatie kost betaaldpoohbeer schreef:yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
en aangetekend gestuurd waarom...
Klinkt idd, als het beste dage kunt doen, want hen via den telefoon bereiken is ook ni alles als ge geen zin hebt om aan uwe telefoon te blijven kamperen & ze nu op mails antwoordenprodata schreef:Ik heb slechts de activatie kost betaaldpoohbeer schreef:yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
en aangetekend gestuurd waarom...
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Ik hoop dat dit niet te grof overkomt, maar ik zal even heel duidelijk zijn:Koyan schreef:Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...
De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...
Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.
24/7 offline supportditCh schreef:Cheapass heeft toch een helpdesk live systeem ?