![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.
Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL![]()
Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.
Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig
poohbeer schreef:prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL![]()
Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.
Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig
Mijn bril effe lenen?
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 210 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Oct 18 2005 at 20:52:43 UTC+0200
Trouwens nog geen factuur gekregen ook niet, en met de service die ik tot op heden heb mogen ontvangen zou'k ook graag zien dat ze zulke dingen in stukjes scheuren.
bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen
prodata schreef:Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !
prodata schreef:bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen
Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:
Het vervalrecht van betaling is 12 maanden.
Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !
Plus ik ben een persoon als die content is over dingen wil die ervoor betalen (behalve voor Microsoft)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..
'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt
Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..
'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt
prodata schreef:Eerste maal gebeld en de papieren facturen zouden disdag vorige week verstuurd zijn.
Ofloo schreef:dat zeggen ze altijd dat ze het verstuurd hebben en om den duur proberen ze het zo uit te draaien dat de fout bij u ligt lol
Artikel 7 : Kosten en betalingen.
7.1. Tijdens de duur van het Abonnement gebeurt de betaling maandelijks.
Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.
meon schreef:Uit de algemene voorwaarden haal ik:Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.
Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben
meon schreef:Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben
Code: Selecteer alles
Mail Delivery Subsystem <[email protected]> aan mij
Meer opties 14:26 (0 minuten geleden)
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
[email protected]
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <[email protected]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :
Koyan schreef:Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :
Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...
De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...
Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.
cyberbug schreef:weet er iemand trowens hoe het me die domicilering zit ?
ik had hier bij men inscrhijving 1 voor aangemaakt via webbanking, maar nu heb ik hier terug 1 of ander papier voor een domicilering bij en facturen zitten.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
poohbeer schreef:cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.
prodata schreef:poohbeer schreef:cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.
Ik heb slechts de activatie kost betaald
en aangetekend gestuurd waarom...
prodata schreef:poohbeer schreef:cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.
Ik heb slechts de activatie kost betaald
en aangetekend gestuurd waarom...
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Koyan schreef:Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...
De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...
Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.
24/7 offline supportditCh schreef:Cheapass heeft toch een helpdesk live systeem ?