Eindelijk een factuur

Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL :lol:

Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.

Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig :roll:
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL :lol:

Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.

Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig :roll:


Mijn bril effe lenen?

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 210 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Oct 18 2005 at 20:52:43 UTC+0200


Trouwens nog geen factuur gekregen ook niet, en met de service die ik tot op heden heb mogen ontvangen zou'k ook graag zien dat ze zulke dingen in stukjes scheuren. :x
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

poohbeer schreef:
prodata schreef:Het klinkt mss verschikkelijk dom maar ik ben eindelijk blij dat ik eens een factuur zie van RealDSL :lol:

Na enkele maanden is het dus zover, ik heb per mail de factuur aangekregen.

Nu is RealDSL in mijn ogen 100% goed bezig :roll:


Mijn bril effe lenen?

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 210 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Tue Oct 18 2005 at 20:52:43 UTC+0200


Trouwens nog geen factuur gekregen ook niet, en met de service die ik tot op heden heb mogen ontvangen zou'k ook graag zien dat ze zulke dingen in stukjes scheuren. :x


kgeef je 1 raad, bel iedere dag, die snelheden die jij vernoemt heb ik totaal niet.

Ik zit meestal rond de 2Mbit download en de 450kbit upstream

Dus de 'normale' snelheden

ik leech gemiddeld per maand een 90 GB

ik kan mezelf dus een gelukkige klant noemen.

Blijf gewoon zagen ! Echt za! deed ik ook voor bepaalde zaken
iedere dag bellen
zeggen dat het niet kan
dat je een oplossing verwacht van een ISP
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen :P
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen :P


Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:

Het vervalrecht van betaling is 12 maanden.

Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !

Plus ik ben een persoon als die content is over dingen wil die ervoor betalen (behalve voor Microsoft :wink: )
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

op welk adres heb je die factuur gehad? je opgegeven adres bij de bestelling ofzo?

//btw nog nieuws iemand over de @realdsl.be mail enzo?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !


Vooruitziendheid kan hiervoor wel een oplossing zijn natuurlijk :wink:
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Eerste maal gebeld en de papieren facturen zouden disdag vorige week verstuurd zijn.
We zijn vandaag een week later en ik had nog steeds niet.
Ik heb een kwade telefoon gedaan en geist de factuuren te willen ontvangen en heb ze dan per mail gekregen op het opgegeven e-mail.

Vooruitziend is zeker een oplossing.
Maar ik ben liever zelf toch ook in orde...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

prodata schreef:
bke schreef:Je bent een van de weinige mensen die blij is om facturen te ontvangen :P


Ja idd das mss raar e, maar ik vertel je het volgende:

Het vervalrecht van betaling is 12 maanden.

Maar als realDSL bijvb na 11 maanden afkomt van betaal die 12 maanden maar in een keer dan is het een net iets te dure factuur voor mij !

Plus ik ben een persoon als die content is over dingen wil die ervoor betalen (behalve voor Microsoft :wink: )


'k wist ni dage na 12 maanden, het vervalrecht kon aanhalen :eek:
had'k da geweten, dan hadden ze bij tiscali indertijd grote oge getroken, 'k heb pas tegen de overname een factuur van hen ontvangen, en alsge al die jaren op telt was da wel een beke :|

mor goe dak da braaf appart had gehouden :P
In da opzicht kan ik Prodata hééél goe volge ze 8)

Mor een factuur van RealDSL hem'k hier ook nog ni gezien, 'k zal ook maar beginne zage dan :wink:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..

'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..

'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt


Mag ik je er wel op wijzen dat de bewijslast van 'niet ontvangen factuur' bij de tegenpartij ligt.
Zij dienen op hun beurt ook weer te bewijzen dat je niet betaald hebt.

Dit is dan ook de reden dat een aanmaning (meestal de 2de of de 3de) aangetekend verstuurd worden !

Nuja dat is wat te technisch recht voor me wat daar precies kan en niet kan, alleen weet ik het bovenstaande heel erg zeker!
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ofloo schreef:tja .. maar als ze beweren dat ze toch verstuurd is trek je toch aan het kortste eind ze .. wat ze ook doen ik heb wel 10 keer gevraagd om een factuur heb ze dan uiteindelijk ook ontvangen.. heb domiciel maar die gebruiken ze dus niet... maar ze beweerden wel dat ze iets verstuurd hadden..

'k zou er toch met uitkijken.. ik heb ergens gelezen als ik het mij goed herinner toen ik het contract afsloot dat ze geld aan rekenen bij laattijdige betalingen.. weet niet of ze veronderstellen dat je zelf geld gaat storten .. of zelf initiatief neemt .. maar eens je een maand niet betaald eender hoe ben je in princiepe laat tijdig of zie ik dat verkeerd.. ook als ze geen factuur sturen.. denk dat wanneer het voor een rechtbank komt je toch aan het kortste eind trekt op dit gebied.. denk niet dat er een rechter is die geloofd dat een provider gewoon geen rekening stuurt


Als ze verstuurd is moeten ze maar een herinnering sturen... Bij de Belgische post durven er al eens zaken verdwijnen.
Stel je voor dat ik voor elk bedrijf waar ik op één of andere manier een contract mee heb, zelf moet gaan bedelen om facturen :? . Als ze een factuur sturen, controleer ik die en wordt die betaalt. Sturen ze geen factuur, zoveel te beter voor mij. Ze moeten zelf maar hun boekhouding verzorgen...
Volgens mij moeten ze in de rechtbank nog altijd kunnen bewijzen dat ze die factuur hebben verstuurd, en zolang ze dat niet aangetekend hebben gedaan staan ze nergens.



Héél leuk om te lezen is ook puntje 13 in deze Gids voor Internetgebruikers
Lees hierrond ook artikel 32 van de Wet betreffende de handelspraktijken en de voorlichting en bescherming van de consument maar eens door, het is niet omdat het in hun contract staat dat je hebt onderschreven, dat het ook rechtsgeldig is...
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Inderdaad prodata, ik zou ook niet graag een factuur van een jaar betalen :lol:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

prodata schreef:Eerste maal gebeld en de papieren facturen zouden disdag vorige week verstuurd zijn.


Dan lijkt het alsof de post alle utigaande post van realdsl opzettelijk achterhoudt. Hier nog steeds geen factuur gezien (tenzij ze vandaag in de bus zit). De eerste en enige factuur die ik ooit gekregen heb was voor de maand mei, terwijl ik pas sync had op 12 mei, en er nadien nog enkele technische problemen waren. Die maand heb ik dan niet moeten betalen (waarvoor dank). Sindsdien niets meer. Dat zijn dus nu al 5 maanden. Ik vind het niet kunnen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dat zeggen ze altijd dat ze het verstuurd hebben en om den duur proberen ze het zo uit te draaien dat de fout bij u ligt lol
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:dat zeggen ze altijd dat ze het verstuurd hebben en om den duur proberen ze het zo uit te draaien dat de fout bij u ligt lol


Ja hoor idd

1 van mijn facturen die ik dan gekregen heb is niet ok naar mijn mening.
Ik geen tot 2 maal een reply terug op die mail (geen error gekregen van mijn of hun mailserver)

ik bel hen daarover en ze zeggen doodleuk, ah niet gezien die mail.
Kan u het mss aangetekend verzenden zo gaat het niet verloren.
Service he...
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Het gebeurt precies wel meer dat sommige mails over het hoofd gezien worden. Of erger nog: het gebeurde bij mij al regelmatig dat een deel van een mail wel bekeken werd, maar dat een ander deel gewoonweg genegeerd werd.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:
ik bel hen daarover en ze zeggen doodleuk, ah niet gezien die mail.
Kan u het mss aangetekend verzenden zo gaat het niet verloren.
Service he...


:eek: écht?!
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ik heb zojuist ook de facturen ontvangen voor 5 maanden, de eerste maand rekenen ze volledig aan terwijl ik pas halverwege de maand ben aangesloten, in totaal gaat het over 356 euro, van gespreide betaling is er geen sprake.

Ze hebben GVD wel lef om de volle pot aan te rekenen, terwijl ze al maanden weten dat er problemen zijn op het netwerk en ze die niet kunnen/willen oplossen. Moet ik dan de ombudsdienst aanspreken voordat ze bij RealDSL wakker worden? Of hebben ze liever dat ik lezersbrieven stuur om eventuele toekomstige klanten in te lichten over de wanprestaties van RDSL?

Bij Versatel had ik een grotere snelheid gehaald en was ik maar 175 euro kwijt geweest, minder dan de helft dan bij RealDSL dus. Mocht ik nog kunnen kiezen, ik zou niet twijfelen.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Uit de algemene voorwaarden haal ik:
Artikel 7 : Kosten en betalingen.

7.1. Tijdens de duur van het Abonnement gebeurt de betaling maandelijks.

en
Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.

Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben :eek:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

meon schreef:Uit de algemene voorwaarden haal ik:

Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een bijkomende schadevergoeding mee, conventioneel en onverminderd vastgesteld op 12% van het verschuldigde bedrag met een minimum van 75 EUR.

Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben :eek:


Als zij geen facturen sturen, zijn zij zelf nalatig geweest. Het zou straf zijn dat je als particulier hiervoor moet opdraaien... Bovendien hebben ze ook de moeite niet gedaan om de domiciliëring in orde te brengen.
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

meon schreef:Stel u voor dat dit zou worden toegepast op die maanden die jullie nog niet betaald hebben :eek:

Zou gij betalen as ge geen facturen krijgt?

Ik heb trouwens ook vandaag de facturen gekregen.
Ik ben de voorlaatste week van mei aangesloten, maar die maand hoef ik niet te betalen. Ze hadden mij een maand gratis beloofd, omdat ze mijn aanvraag misplaatst hadden :roll:
Afbeelding
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

ik heb ook vandaag mijn factuur gekregen, ik mag mooi ff 445 euro leggen , best dat ik het voorzien had maar toch een grote kost op 'het einde van de maand'.

Ik ben nu al blij dat ik tenminste kan betalen en dat ik niet moet blijven wachten.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :

Code: Selecteer alles

  Mail Delivery Subsystem  <[email protected]> aan mij 
  Meer opties   14:26 (0 minuten geleden)

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

    [email protected]

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <[email protected]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table


& over de telefoon zijn ze tijdelijk onbeschikbaar :?
'k zal maar vergeten dat tijd relatief is zeker :roll:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :


Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...

De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...

Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

ik heb ook men factuur angekregen

op 30 audustus had ik gebeld wanneer men connectie in orde ging zijn, dit zou de 31e zijn. de 31e teruggebeld men login gegevens gekregen en ik kon op het net de 31e.

men facturen beginnen gelukkig de 1ste sept :)

weet er iemand trowens hoe het me die domicilering zit ?
ik had hier bij men inscrhijving 1 voor aangemaakt via webbanking, maar nu heb ik hier terug 1 of ander apapier voor een domicilering bij en facturen zitten.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Koyan schreef:
Robbe schreef:Mhja, dan krijg ik is een factuur, en als er dan kemels instaan dan krijgt ge zo'n antwoord :


Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...

De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...

Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.


Erhm nee, 't is eigelijk iets erger vin'k, ze sturen mij facturen voor iets waarvan ze mij hadden gezegd dat ik het ni moest betalen.

& verassing die hele periode da'k op mijn WERKENDE aansluiting heb gewacht ... & die ver een maand en half geduurd heeft ... hebben ze mij kosten aangerekend

'k Ga er wel vanuit da het gewoon een flater in de administratie is, ... maar leuk is anders. Bel maandag dus ook wel nog is, ... vrijdag was het van ... we zijn er ni, bel later nog is terug :?

cyberbug schreef:weet er iemand trowens hoe het me die domicilering zit ?
ik had hier bij men inscrhijving 1 voor aangemaakt via webbanking, maar nu heb ik hier terug 1 of ander papier voor een domicilering bij en facturen zitten.


Wel volges hetgeen dat'k in vorige threads gelezen heb, is dat omdat er bij sommige banken, bij inactiviteit van bepaalde duur op een domiciliering, die wordt verbroken. :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
cL
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 jun 2005, 23:51

Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

poohbeer schreef:
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.


Ik heb slechts de activatie kost betaald

en aangetekend gestuurd waarom...
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 sep 2005, 18:44

prodata schreef:
poohbeer schreef:
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.


Ik heb slechts de activatie kost betaald

en aangetekend gestuurd waarom...


Wat heb je geschreven, PM mij anders even. ik wil deze ook betalen maar de 2 maanden internet die ik niet heb gehad vindt ik niet kunnen. Logisch dat ze een rek. sturen maar niet logisch om te betalen. Ben meer offline dan online geweeest in de maand September.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

prodata schreef:
poohbeer schreef:
cL schreef:Is dat bij iedereen zo dat je de eerste maand volledig moet betalen, ook al ben je maar aangesloten halverwege de maand?


yep, ik heb pas 21/6 (na er zelf achter te moeten lopen) mijn inloggegevens gekregen, toch heb'k een factuur voor gans die maand.


Ik heb slechts de activatie kost betaald

en aangetekend gestuurd waarom...


Klinkt idd, als het beste dage kunt doen, want hen via den telefoon bereiken is ook ni alles als ge geen zin hebt om aan uwe telefoon te blijven kamperen & ze nu op mails antwoorden :P

Het is in elk geval beter dan te wachten dat ze zelf uit hun kot komen :twisted:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
nengast
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2005, 08:52

Ik stel voor dat we allen een aangetekende ingebrekestelling naar RealDSL sturen, misschien dat ze dan wakker worden?

En een domiciliëring geven aan zo'n incompetent bedrijf is financiële zelfmoord, het vertrouwen in hen is hier volledig weg.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Enfin ze schieten wakker,wacht al sinds juli op een factuur en heb nog niks gezien.
Wat betreft verbinding heb ik niet te klagen constant downstream van 300k a 350k.
Wat betreft support krijgen ze een dikke 0/10,heb al 8 maal een email verstuurd voor mijn webspace te activeren en stuff en je krijgt gewoon geen reactie moet ik daarvoor betalen is mijn vraag.
Je betaald voor het pakket toch?
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Ik ben aangesloten vanaf 24/10 maar ik zal pas betalen in Januari, daar ze beloven dat de snelheid vanaf december in orde gaat zijn dus van te voren krijgen ze geen € van mij. Atm hoor je me niet echt meer klagen (daar het op dit moment wel sneller mag zijn).

En eigenlijk zou realDSL dan toch wel eens een fameuze geste mogen doen aan de abonnee's van de omgeving Turnhout en waar er nog problemen zijn, want 47€/mnd betalen voor een connectie van 100k/sec en minder is toch wel overdreven neem ik aan.

Dus we wachten af en ben benieuwd naar December, indien de situatie dan nog steeds hetzelfde is, dan doe ik graag mee om verdere stappen te ondernemen, maar dit moeten we dan wel allemaal samen doen !

Dus we zullen zien...
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Koyan schreef:Ook een verkeerd abonnement aangerekend gekregen? Ik heb in een ver verleden BasicDSL besteld, en nu zou ik voor GeekDSL moeten betalen...

De facturen zijn overigens vandaag, de 21ste, aangekomen, terwijl ze gedateerd zijn op de 7de. En ik heb 7 dagen om te betalen...

Mail is verstuurd, maar zal maandag toch maar eens bellen zeker.

Ik hoop dat dit niet te grof overkomt, maar ik zal even heel duidelijk zijn:
Ik (de persoon die u aan de lijn zult krijgen) handel de fouten in de facturen NIET af. Dat doet iemand anders! Zeker als u een vermindering wenst moet u niet bellen, ik ben daar niet toe gemachtigd! Er staat een email-adres in uw post (dat tijdelijk niet heeft gewerkt, maar dat het ondertussen wel doet), en dat staat daar met een reden!!! Het enige wat ik u zal zeggen is te mailen naar het adres dat op uw factuur staat ([email protected]). Ook mailen naar [email protected] zal weinig uithalen, aangezien dat ook bij mij terechtkomt (is wel ietsje gemakkelijker om te forwarden).
Waar u wel voor terechtkan op [email protected] (of telefonisch) is als er iets administratief fout zit in uw gegevens, zoals uw adres of het type abonnement.

Indien het nog niet duidelijk was: bellen voor problemen ivm de facturatie is in 99% van de gevallen een verspilling van zowel uw als mijn tijd ;) (en naar wat ik hier hoor kan ik die beter spenderen aan de mensen effectief verder te helpen :P).
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

En waar kunnen we terecht voor problemen met Cheapass? Dat is ook een 'dienst' van Realroot, dus je kan ons ongetwijfeld zeggen waarnaar ik moet mailen om iets van support hiervoor te krijgen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Cheapass heeft toch een helpdesk live systeem ?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

ditCh schreef:Cheapass heeft toch een helpdesk live systeem ?
24/7 offline support :roll:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik moet inderdaad zeggen dat ik dat nog nooit anders gezien heb dan offline hoor.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”