Lukse schreef:Dus ripper, gij beweert da ge met 200KB/s dl per maand niet zoveel kunt downloaden as bij Skynet?
Onnozele kwast
Ge kunt er godverdomme meer mee downloaden as bij Skynet op een heel jaar.
Der zijn mensen die nooit tevreden zijn...
idd
Lukse schreef:Dus ripper, gij beweert da ge met 200KB/s dl per maand niet zoveel kunt downloaden as bij Skynet?
Onnozele kwast
Ge kunt er godverdomme meer mee downloaden as bij Skynet op een heel jaar.
Der zijn mensen die nooit tevreden zijn...
assessino schreef: Hun bereiken lukt enkel via telefoon en zelfs daar geraak je geregeld niet binnen.
thaman schreef: Ivm ONVERSTAANBAAR persoon, daar share ik dezelfde mening over.
paradaf schreef:ik zie al een paar weken geen commentaar meer....daaruit kan ik besluiten dat het gebruik van deze "provider" geen problemen meer oplevert en ik mij dus kan laten aansluiten zonder risico????
paradaf
bjansens op Vr Dec 09, 2005 3:51 schreef:ThaMan schreef:Ja.... 2 ! En ze checken af en toe wel eens..
En Jonas... ik versta je zeer goed en je kwam ook spontaner over
Jonas telefoneert gewoon graag
bjansens schreef:ThaMan schreef:Ja.... 2 ! En ze checken af en toe wel eens..
prodata schreef:bjansens schreef:ThaMan schreef:Ja.... 2 ! En ze checken af en toe wel eens..
En jij werkt precies graag (aan het uur te zien van de post e )
poohbeer schreef:Dat betekend dat wij deze provider nog even respijt geven zodat ie beloftes kan inwilligen. In december zouden we een serieuze netwerkupgrade krijgen namelijk.
r2504 schreef:A2F heeft de mensen zo ook een gans jaar aan het lijntje gehouden (letterlijk en figuurlijk)... toch gek dat mensen nog steeds no naief blijven als het aankomt op de beloftes die providers maken. Jullie hebben blijkbaar veel over voor een FUP.
poohbeer schreef:paradaf schreef:ik zie al een paar weken geen commentaar meer....daaruit kan ik besluiten dat het gebruik van deze "provider" geen problemen meer oplevert en ik mij dus kan laten aansluiten zonder risico????
paradaf
NOPE!
Dat betekend dat wij deze provider nog even respijt geven zodat ie beloftes kan inwilligen. In december zouden we een serieuze netwerkupgrade krijgen namelijk.
Je kan momenteel trouwens niet eens inschrijven op de dienst als't goed is.
Ik betwijfel trouwens sterk of we dit jaar nog iets kunnen verwachten.. totaal NIETS horen van realdsl over vorderende plannen doet me vrezen.
Als je tevreden bent met trage upload en zonder vast ip adres dan zou'k eens naar de adsl diensten van versatel/tele2 kijken.
+ Geen pub of limiet whatsoever,
+ 4Mbps downstream,
+ geen extra belgacow abbo en 10 euro goedkoper (samen dus zowat 20 euro per maand)
+ gratis activatie tegenover 121,00 EUR bij realdsl
+ slechts 1 EUR extra indien geen domiciliering
- moet een router aankopen voor 80 EUR
- upstream slechts 256kbps
- geen vast ip adres
- vast nog wel iets dat'k ben vergeten
prodata schreef:Jij praat overal erg nagatief over vind ik hoor.
prodata schreef:En ja ik geloof in RealDSL, simpel realDSL is van RealROOT, en realroot kom je zowat overal tegen is een volwassen firma (allez ja als ge op hun IRC kanalen zit )
prodata schreef:Breng liever een deftige discutie op gang ipv zo neerbuigend te doen over vele dingen...
Je vergist je tussen negatief en realistisch. Je mag trouwens altijd m'n uitspraken controleren na een bepaalde tijd en je zal merken dat ik meestal weel heel dicht bij de realiteit zit.
rsca schreef:Hoe ziet de toekomst voor RealDSL eruit? Misschien ADSL 2 uitvoeren...
Wil wel graag een reactie hebben van een Realroot werknemer:)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Robbe schreef:rsca schreef:Hoe ziet de toekomst voor RealDSL eruit? Misschien ADSL 2 uitvoeren...
Wil wel graag een reactie hebben van een Realroot werknemer:)
... da zal waarschijnlijk wel afhangen van wat ze met het netwerk doen, en aangezien dat voor de moment van Belgacom is, zal het waarschijnlijk direct VDSL worden
rsca schreef:hehe @DaNi0
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent=> User rdsl**** has 11 open sessions. (http://customer.realdsl.be/)
Ik heb maar 2 pc's staan die Internet gebruiken.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
rsca schreef:hehe @DaNi0
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent=> User rdsl**** has 11 open sessions. (http://customer.realdsl.be/)
Ik heb maar 2 pc's staan die Internet gebruiken.
rsca schreef:Ik heb een fixed ip
Tracer07 schreef:ik heb ook 10 open sessies.. vroeger altijd 2 .. nu opeens 10
maar mijn ip is nog nooit veranderd.. en heb geen geekdsl..dusjah
raar gedoe
btw offtopic.. wat is een radius server juist? allee k tis een server.. maar wat is zen functie?
Tracer07 schreef:ik heb ook 10 open sessies.. vroeger altijd 2 .. nu opeens 10
maar mijn ip is nog nooit veranderd.. en heb geen geekdsl..dusjah
raar gedoe
btw offtopic.. wat is een radius server juist? allee k tis een server.. maar wat is zen functie?
EricdeBoer schreef:Het regelen van de webruimte e.d. was een stuk moeilijker en duurde enkele maanden.