Realroot staff in actionbjansens schreef:Aha, aangesloten ondertussen zie ik?codemann schreef:...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dat ziet er niet zo goed uitPerkele schreef: http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 385 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
Tue Nov 22 2005 at 10:44:03 UTC+0100
't kan nog slechter:rottekop schreef:Dat ziet er niet zo goed uitPerkele schreef: http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 385 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
Tue Nov 22 2005 at 10:44:03 UTC+0100
Torrent is voor n00bs, Harry Potter is voor baby's, ik ben geen van beiden.mr_willes schreef:Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...
die cap is ondertussen al lang weer verwijderd he.Perkele schreef:Torrent is voor n00bs, Harry Potter is voor baby's, ik ben geen van beiden.mr_willes schreef:Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...
Als ge het niet gelooft, kom dan zelf zien, ze weten al maanden dat het netwerk hier overbelast is en ze doen er zo goed als *niets* aan, ze hebben enkel 1 klant onaangekondigd gecapt terwijl het probleem bij Telenet Solutions ligt. Of moet ik zeggen bij RealDSL die teveel klanten op een te kleine node hebben aangesloten?
ik zou direct wat snelheid in leveren voor een permanente connectie ik heb momenten dat ik 400kb/s haal.. raar maar waar .. heb het verschillenden malen gechecked, wel van nieuwsservers(nl) en niet van de een of andere test.poohbeer schreef:die cap is ondertussen al lang weer verwijderd he.Perkele schreef:Torrent is voor n00bs, Harry Potter is voor baby's, ik ben geen van beiden.mr_willes schreef:Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...
Als ge het niet gelooft, kom dan zelf zien, ze weten al maanden dat het netwerk hier overbelast is en ze doen er zo goed als *niets* aan, ze hebben enkel 1 klant onaangekondigd gecapt terwijl het probleem bij Telenet Solutions ligt. Of moet ik zeggen bij RealDSL die teveel klanten op een te kleine node hebben aangesloten?
'k Ben nu zelfs tegen 200kB/sec aan't downloaden!! Ben benieuwd of't maandag ook nog zo gaat.
Heb trouwens m'n leven een beetje gebeterd.. zit maar aan een 50GB dees maand, dus aan mij liggen de snelheidsproblems zeker nie deze keer.
Marcel 'Ifpi' Heymans zal het u graag horen zeggen. Net als de ISPs die willen reageren op de datalimiet petitie...Goose schreef:Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...
euhm, maakt zo'n uitlatingen niet als je niet weet waar het overgaat .. ik had minimum 10 disconnects per dag weet je wel wat dat is ..Goose schreef:Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.
Ik heb soms ook een paar disconnects, maar dan is dat niet van lange duur. Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...
give the guys a break.. they are doing the best they can.
Met alle respect hoor, maar die disconnects heeft RealDSL niets mee te zien.Ofloo schreef:euhm, maakt zo'n uitlatingen niet als je niet weet waar het overgaat .. ik had minimum 10 disconnects per dag weet je wel wat dat is ..Goose schreef:Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.
Ik heb soms ook een paar disconnects, maar dan is dat niet van lange duur. Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...
Soms wat langer als anders maar 'k vind wel dat ik een permanente connectie mag hebben of niet .. als het me nu stoort. 'k wil er nu niet over uitwijden maar ik krijg toch internet van realdsl niet van belgacom he. Als het zo is dat het een slecht ader paar is dat ze belgacom dan bellen en het hen zeggen zodat er wat kan aangedaan worden. sorry ze maar dat de snelheid zakt naar 100kb/s dat noem ik muggeziften .. tenslote garanderen ze geen snelheid.. maar wel een permanente connectie.prodata schreef:Met alle respect hoor, maar die disconnects heeft RealDSL niets mee te zien.Ofloo schreef:euhm, maakt zo'n uitlatingen niet als je niet weet waar het overgaat .. ik had minimum 10 disconnects per dag weet je wel wat dat is ..Goose schreef:Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.
Dit is gewoonlijk door een slecht aderpaar van belgacom.
En dan nog hoelang duren de disconnects?
1seconde????
tis echt wel storend dan, dit noem ik dan muggeziften hoor...
Als je nooit boven de 100K kan komen noem ik dat geen muggenziften.Ofloo schreef: sorry ze maar dat de snelheid zakt naar 100kb/s dat noem ik muggeziften .. tenslote garanderen ze geen snelheid.. maar wel een permanente connectie.
'k Ben akkoord dat ieders zijn preoriteiten heeft de mijne is nu éénmaal permanente connecties.. wel ja en inderdaad ge moogt er wel eens over gaan anders moet men ook niet zeggen dat het 3.3mbit is..alfadude schreef:Als je nooit boven de 100K kan komen noem ik dat geen muggenziften.Ofloo schreef: sorry ze maar dat de snelheid zakt naar 100kb/s dat noem ik muggeziften .. tenslote garanderen ze geen snelheid.. maar wel een permanente connectie.
Hier zit ik nu reeds 4 maanden mee.
Snelheden worden idd niet gegarandeerd maar er mag wel worden verwacht dat er moeite wordt gedaan om de snelheden te halen.
Voor 100K te krijgen had ik evengoed naar versatel kunnen gaan. Dat had wel 12€ per maand goedkoper geweest.
Mijn conclusie is ondertussen in elk geval getrokken. In april kan ik weg.