Super Tevreden !!!

zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

bjansens schreef:
codemann schreef:...

Aha, aangesloten ondertussen zie ik? :)


Realroot staff in action ;)
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Ik neem aan dat dit nog een aanvraag was van voor 21 oktober :wink:

anders... :evil: NO FAIR :!:

Er zijn er die ook willen aanmelden :oops: :wink:
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Eigen netwerk of niet, ze zijn met ons kloten aan't spelen imo.
Da's hier al 4 maanden pokketraag, verwachten ze dat we evenveel abonnementsgeld betalen als iemand die de volle snelheid haalt?

Nog 6 maanden en ik ben van da gijzelabonnement af. Ik heb al maanden geleden gevraagd om het vroeger te beëindigen zonder kosten, 't is hun schuld dat het niet werkt, maar ze willen niet!


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 385 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
Tue Nov 22 2005 at 10:44:03 UTC+0100
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Perkele schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 385 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
Tue Nov 22 2005 at 10:44:03 UTC+0100

Dat ziet er niet zo goed uit :oops:
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

vannacht/vanmorgen heeft het er ook weer uitgelegen. weer de zoveelste keer dat ik geen IP v/d server kreeg in 2 weken tijd. Problemen slepen nu al maanden aan blijkbaar is men bij Realdsl niet in staan om een fatsoenlijk stabiele verbinding aan te bieden. wat een schande, ik weet in ieder geval wel waar mijn centen naartoe gaan op 't einde van mijn contract. weet iemand of je jaarcontract onmiddellijk met een jaar verlengd wordt of ofdat je hierna je abonnement met onmiddellijke ingang kan stopzetten? (mits bv. 10dagen geduld gelijk bij Belgacom)
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

rottekop schreef:
Perkele schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 385 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
Tue Nov 22 2005 at 10:44:03 UTC+0100

Dat ziet er niet zo goed uit :oops:


't kan nog slechter:

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 233 kbit/s or 29 kbyte/s
- Upload speed : 119 kbit/s or 15 kbyte/s
Tue Nov 22 2005 at 13:03:06 UTC+0100

Eens curieus of het in december beter gaat op hun beloofde eigen netwerk, als dat al bestaat, 't zou niet hun eerste leugen zijn.
Laatst gewijzigd door Perkele op 22 nov 2005, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

mr_willes schreef:Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...

Torrent is voor n00bs, Harry Potter is voor baby's, ik ben geen van beiden.

Als ge het niet gelooft, kom dan zelf zien, ze weten al maanden dat het netwerk hier overbelast is en ze doen er zo goed als *niets* aan, ze hebben enkel 1 klant onaangekondigd gecapt terwijl het probleem bij Telenet Solutions ligt. Of moet ik zeggen bij RealDSL die teveel klanten op een te kleine node hebben aangesloten?
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Reactie was bedoeld met een :wink:

Ik zie nu dat ik gewoon beter een :wink: in mijn bericht had kunnen zetten...
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Perkele schreef:
mr_willes schreef:Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...

Torrent is voor n00bs, Harry Potter is voor baby's, ik ben geen van beiden.

Als ge het niet gelooft, kom dan zelf zien, ze weten al maanden dat het netwerk hier overbelast is en ze doen er zo goed als *niets* aan, ze hebben enkel 1 klant onaangekondigd gecapt terwijl het probleem bij Telenet Solutions ligt. Of moet ik zeggen bij RealDSL die teveel klanten op een te kleine node hebben aangesloten?


die cap is ondertussen al lang weer verwijderd he.
'k Ben nu zelfs tegen 200kB/sec aan't downloaden!! Ben benieuwd of't maandag ook nog zo gaat.
Heb trouwens m'n leven een beetje gebeterd.. zit maar aan een 50GB dees maand, dus aan mij liggen de snelheidsproblems zeker nie deze keer.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

poohbeer schreef:
Perkele schreef:
mr_willes schreef:Mischien dat je eerst je Torrent van de nieuwe Harry Potter film even af moet zetten...

Torrent is voor n00bs, Harry Potter is voor baby's, ik ben geen van beiden.

Als ge het niet gelooft, kom dan zelf zien, ze weten al maanden dat het netwerk hier overbelast is en ze doen er zo goed als *niets* aan, ze hebben enkel 1 klant onaangekondigd gecapt terwijl het probleem bij Telenet Solutions ligt. Of moet ik zeggen bij RealDSL die teveel klanten op een te kleine node hebben aangesloten?


die cap is ondertussen al lang weer verwijderd he.
'k Ben nu zelfs tegen 200kB/sec aan't downloaden!! Ben benieuwd of't maandag ook nog zo gaat.
Heb trouwens m'n leven een beetje gebeterd.. zit maar aan een 50GB dees maand, dus aan mij liggen de snelheidsproblems zeker nie deze keer.


ik zou direct wat snelheid in leveren voor een permanente connectie ik heb momenten dat ik 400kb/s haal.. raar maar waar .. heb het verschillenden malen gechecked, wel van nieuwsservers(nl) en niet van de een of andere test.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Snelheid is goed maar ik ben het kotsbeu met die disconnects :evil:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

rsca schreef:Snelheid is goed maar ik ben het kotsbeu met die disconnects :evil:


en ik dacht dat ik de enige was..
Goose
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2005, 14:05

Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.

Ik heb soms ook een paar disconnects, maar dan is dat niet van lange duur. Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...

give the guys a break.. they are doing the best they can.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Goose schreef:Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...


Marcel 'Ifpi' Heymans zal het u graag horen zeggen. Net als de ISPs die willen reageren op de datalimiet petitie...

Inderdaad goe bezig.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Ben al paar weken een beetje meer tevreden over de snelheid max dat ik gehaald heb langer dan een uur is om en bij de 200k/sec... maar de laatste dagen is het weer huilen met de pet op... :cry:
Al 3 dagen MAX 100k/sec... meer tussen de 30k en 60k/sec en zware ups en downs... gaande van 20k/sec naar 100k/sec....

Surfen hoort er hier nie meer bij, filmke van 10mb ofzo binnen halen is tegen telefoonmodem snelheid en heeft geen nut

Dus ik wacht nog steeds af naar de VOOR ONS BELOOFDE snelheids verbetering half December, zolang ik die 300k/sec niet heb krijgen ze ook geen centen, zien we een verbetering dan krijgen ze alle lof !
maar eerlijk gezegd geloof ik geen woord van wat ze ons beloven, als je ziet dat ze de FAQ om de 5 botten wijzigen...

Maar ok.... we zullen wel zien wat het word, want we zitten er toch een jaar aan vast...
Greetings
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:52

Mja kijk, RealDSL kost zo'n 50-60 euro per maand en dan kan je toch wel een degelijke service / verbinding verwachten of zie ik dat verkeerd? :twisted:
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

achjah, tenminste kan heb je nu een fatsoenlijk alternatief als realdsl eind december nog geen fatsoenlijke service levert.
versatel/tele2 nu goedkoper, 4Mbps downstream, geen limiet of FUP, .. alleen hun upstream valt nog wat tegen en je krijgt er geen vast ip adres. En het belangrijkst.. belgacomstuurt geen facturen meer :D
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Dan zal de keuze zeeer snel gemaakt zijn poohbeer...
want heb nog steeds een KLOTE snelheid... gemid 60k/sec... gaande naar dieptepunten van 15k/sec en gaat superzwaar op en neer... echt nie te doen !
Oud-Turnhout daar en tegen heeft geen enkel probleem, snap het toch allemaal niet meer zo goed eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Goose schreef:Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.

Ik heb soms ook een paar disconnects, maar dan is dat niet van lange duur. Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...

give the guys a break.. they are doing the best they can.


euhm, maakt zo'n uitlatingen niet als je niet weet waar het overgaat .. ik had minimum 10 disconnects per dag weet je wel wat dat is ..
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:
Goose schreef:Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.

Ik heb soms ook een paar disconnects, maar dan is dat niet van lange duur. Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...

give the guys a break.. they are doing the best they can.


euhm, maakt zo'n uitlatingen niet als je niet weet waar het overgaat .. ik had minimum 10 disconnects per dag weet je wel wat dat is ..


Met alle respect hoor, maar die disconnects heeft RealDSL niets mee te zien.
Dit is gewoonlijk door een slecht aderpaar van belgacom.

En dan nog hoelang duren de disconnects?
1seconde????

tis echt wel storend dan, dit noem ik dan muggeziften hoor...
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

De Home Page van Gazet Van Antwerpen inladen duurt hier 83seconden !
Is nu al van Zondag dat het zo is... vorige weken werkte het allemaal nog redelijk... dus vraag ik me af waar dat probleem ligt.
Paar dagen een slechte connectie kan ik inkomen maar deze keer blijft het gewoon duren :-( :cry:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Pfff, de laatste 2 dagen is het weer miserie...

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 250 kbit/s or 31 kbyte/s
- Upload speed : 419 kbit/s or 52 kbyte/s
Thu Dec 1 2005 at 17:50:51 UTC+0100
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

de eerste dag had ik ook verscheidene disconnects bij veel traffiek (vooral upload) door lcp-echo-interval op 0 te zetten op ppp-niveau van dien af geen frequente disconnects meer.
Goose
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2005, 14:05

Met zo een lage snelheid kan ik me voorstellen dat je serieus geirriteerd bent. Meer dan het hun laten weten kan je niet doen. Ik ben er zeker van dat ze graag hebben dat hun klanten tevreden zijn.

Zo zou het altijd moeten zijn ;-)
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2646 kbit/s or 331 kbyte/s
- Upload speed : 409 kbit/s or 51 kbyte/s
Fri Dec 2 2005 at 00:31:09 UTC+0100
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2776 kbit/s or 347 kbyte/s
- Upload speed : 407 kbit/s or 51 kbyte/s
Fri Dec 2 2005 at 12:38:49 UTC+0100


ik heb eigenlijk al altijd die snelheden gehad.
Enkel de eerste 2 maand durfde het soms serieus schomelen maar na meer dan een half jaar heb ik niks dan lof over mijn verbinding.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
Gebruikersavatar
JonathanOppeel
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 aug 2005, 23:07
Locatie: nevele
Contacteer:

mijne is

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1980 kbit/s or 248 kbyte/s
- Upload speed : 348 kbit/s or 44 kbyte/s
Fri Dec 2 2005 at 18:08:45 UTC+0100

nie er rap
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Your current download speed:
799kbit/s
or
100kbyte/s
Your current upload speed:
413kbit/s
or
52kbyte/s

Dit is nu al 4 maanden zo.
Het ging in december beteren. Ik heb daar al geen goede hoop meer op.
Nou ja, er is ondertussen een goedkoper alternatief.
Na maanden op een slechte snelheid te zitten ben ik het nu wel echt beu.
Komt daar nog eens bij dat hun administratie op niets trekt. Ik heb al 2 keer zo'n domiciliëringsaanvraag ingediend en teruggestuurd en ze krijgen dat daar blijkbaar niet in orde. Dat is wel niet echt mijn zorg. Dan heb ik er ondertussen intrest van.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

prodata schreef:
Ofloo schreef:
Goose schreef:Kijk eh mensen.. denk je nu echt dat het zo simpel is om iedereen tevreden te stellen? Providers moeten niet alleen wat kabeltjes insteken... zit nu net iets meer achter.

Ik heb soms ook een paar disconnects, maar dan is dat niet van lange duur. Ik heb de laatste paar maand realdsl en moet zeggen.. als je diee harry potter kan binnenhalen tegen 320 kb /sec.. dan zijde nie slecht bezig...

give the guys a break.. they are doing the best they can.


euhm, maakt zo'n uitlatingen niet als je niet weet waar het overgaat .. ik had minimum 10 disconnects per dag weet je wel wat dat is ..


Met alle respect hoor, maar die disconnects heeft RealDSL niets mee te zien.
Dit is gewoonlijk door een slecht aderpaar van belgacom.

En dan nog hoelang duren de disconnects?
1seconde????

tis echt wel storend dan, dit noem ik dan muggeziften hoor...


Soms wat langer als anders maar 'k vind wel dat ik een permanente connectie mag hebben of niet .. als het me nu stoort. 'k wil er nu niet over uitwijden maar ik krijg toch internet van realdsl niet van belgacom he. Als het zo is dat het een slecht ader paar is dat ze belgacom dan bellen en het hen zeggen zodat er wat kan aangedaan worden. sorry ze maar dat de snelheid zakt naar 100kb/s dat noem ik muggeziften .. tenslote garanderen ze geen snelheid.. maar wel een permanente connectie.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ofloo schreef: sorry ze maar dat de snelheid zakt naar 100kb/s dat noem ik muggeziften .. tenslote garanderen ze geen snelheid.. maar wel een permanente connectie.

Als je nooit boven de 100K kan komen noem ik dat geen muggenziften.
Hier zit ik nu reeds 4 maanden mee.
Snelheden worden idd niet gegarandeerd maar er mag wel worden verwacht dat er moeite wordt gedaan om de snelheden te halen.
Voor 100K te krijgen had ik evengoed naar versatel kunnen gaan. Dat had wel 12€ per maand goedkoper geweest.
Mijn conclusie is ondertussen in elk geval getrokken. In april kan ik weg.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

alfadude schreef:
Ofloo schreef: sorry ze maar dat de snelheid zakt naar 100kb/s dat noem ik muggeziften .. tenslote garanderen ze geen snelheid.. maar wel een permanente connectie.

Als je nooit boven de 100K kan komen noem ik dat geen muggenziften.
Hier zit ik nu reeds 4 maanden mee.
Snelheden worden idd niet gegarandeerd maar er mag wel worden verwacht dat er moeite wordt gedaan om de snelheden te halen.
Voor 100K te krijgen had ik evengoed naar versatel kunnen gaan. Dat had wel 12€ per maand goedkoper geweest.
Mijn conclusie is ondertussen in elk geval getrokken. In april kan ik weg.


'k Ben akkoord dat ieders zijn preoriteiten heeft de mijne is nu éénmaal permanente connecties.. wel ja en inderdaad ge moogt er wel eens over gaan anders moet men ook niet zeggen dat het 3.3mbit is..

'k wil gewoon zeggen dat als het voor mij onaanvaardbaar is en wat het dan ook is.. want komaan 10 à 20 disconnects per dag is gewoon onaanvaardbaar voor mij, 1 per maand vind ik al veel,.. laat staan 10 per dag.

en als het echt een slecht ader paar is waarom is het dan in het weekend goed?

de db's door de week zakken gewoon weg.. van 30 naar 13 op de download.. upload blijft goed, raar maar waar..
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”