bjansens schreef:
Wel als je het beter kan, kom maar eens een dagje overnemen. Ik doe support voor EN realdsl EN cheapass (1st en 2nd line), en die 2 tesamen zijn gewoon teveel van het goede. Met als gevolg dat er op beide een (serieuze) vertraging zit helaas. Hier zou binnenkort verandering in moeten komen wanneer een 2e persoon bijkomt.
Bart,
Is het misschien geen goed idee om eens een paar uurkes tijd te nemen om een documentje op te stellen met alle info die een gebruiker MOET hebben en dan een methode te zoeken waardoor de nieuwe gebruiker die info ook zo spoedig mogelijk krijgt? Scheelt je vast al een hoop eerste lijns support.
Verder moet ik wel zeggen dat 1e en 2 lijnssupport door 1 persoon gewoon onmogelijk is. Tweede lijns moet tijd hebben om iets dieper te gaan in het probleem terwijl eerste lijns zich dit zeker niet kan permiteren want onmiddelijk antwoor dmoet kunnen geven op simpelere dingen.
Dat realdsl dit niet/te laat snapt kan/mag natuurlijk niet de klant z'n probleem worden.. dat snap jij ook.
PS: kan je ons naast je 1st en 2nd line support ook nog beetje public relations spelen en ons op de hoogte houden van onderstaande pericelen. Wat komt er in december precies aan voor b.v. mijn regio (Turnhout)? Is dat een beslissing over upgrades bij Telenet? Zijn dat effectieve aanpassingen bij Telenet? Is dat de start van jullie eigen netwerk? Is dat de uitbreiding van jullie eigen netwerk naar voldoende capaciteit voor alle regio's/voor de probleemregio's?
De groei van RealDSL en het aanbieden van de Fair-use policy zorgt ervoor dat telenet solutions hun infrastructuur op bepaalde punten niet de nodige capaciteit heeft en kan leveren aan RealROOT. Er zijn reeds al onderhandelingen gestart om de capaciteit uit te breiden. Op dit moment is er nog niet tot een oplossing gekomen voor dit probleem.
RealROOT is ook bezig met de uitbouw van een eigen dsl netwerk door Vlaanderen die er moet voor zorgen dat RealROOT een nog betere service en op maat oplossing kan bieden voor klanten en bedrijven, waardoor we volledige controle hebben van alle infrastructuur en zo de beste service kunnen blijven waarborgen.