prodata schreef:kan Dtich mss vertelle als hij zin heeft...
ditCh heeft geen zin, want ditCh werkt daar niet meer !
prodata schreef:kan Dtich mss vertelle als hij zin heeft...
ditCh schreef:want ditCh werkt daar niet meer !
nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh schreef:nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh = karel
karel = weg
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
ditCh schreef:nickxbe schreef:Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
ditCh = karel
karel = weg
ditCh = karel
karel = weg
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
DaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
poohbeer schreef:DaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
helaas zit'k alweer op die 100kB/s.
Ofloo schreef:poohbeer schreef:helaas zit'k alweer op die 100kB/s.
wie weet zijn ze het allemaal wat aan het wegstoppen en hebben ze de caps naar een ander tijdstip verplaatst !
zeppos4 schreef:Kan je dan ook je beschuldigingen hard maken dat ze caps plaatsen op bepaalde tijdstippen. Welke tijdstippen dan, kan het nu niet controleren aangezien mijn payserver nog niet in orde is en 24h/24h downloaden zit er nog niet in. Het schommelt altijd tussen de 300-320kB/s, grotere schommelingen als bij Scarlet maar er is met te leven.
nickxbe schreef:Zolang je maar dingen download die je ook gebruikt, ach dan is 't goed.. vind het onzin om 24/24 te downloadne en er vervolgens niets mee te doen.
Ofloo schreef:gewoon geen gegarandeerde snelheid als ik niet beter wist lijkt dit op de kabel lol
alfadude schreef:Leuk voor je,
Ik zit hier te kloten met de constante snelheid van 1Mbit.
Volgens mij hebben ze de helpdesk medewerkers van A2F overgenomen. Na vraag over de snelheid is het antwoord: "maar mijnheer u download toch x aantal GB per maand, dan doen wij er niets aan hoor"
Ofloo schreef:
wat bedoelde u download toch x aantal GB's ?? what heeft u download nu met uw snelheid te maken..