ditCh heeft geen zin, want ditCh werkt daar niet meer !prodata schreef: kan Dtich mss vertelle als hij zin heeft...
[RealDSL] Ervaring-uitwisseling - Deel 3
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Ah das goed.ditCh schreef: want ditCh werkt daar niet meer !
BTW als je werk zoekt als webdesigner we zoeken nog ne freelancer voor graphic design...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
ditCh = karelnickxbe schreef: Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
karel = weg
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Ja weet je begrijp da goe genoeg za, als ze je de middelen nie geven om goe helpdesker te zijn...ditCh schreef:ditCh = karelnickxbe schreef: Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
karel = weg
![]()
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
Ok ditch, toch bedankt voor altijd je vriendelijke response! succes verder...ditCh schreef:ditCh = karelnickxbe schreef: Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
karel = weg
![]()
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
hopelijk is die eve vriendelijkditCh schreef:ditCh = karelnickxbe schreef: Ditch is karel? Karel is weg?.. huh.. mis ik wat. Is 't serieus
karel = weg
![]()
En ja tis serieus ... vanaf morgennamiddag is er een andere jongen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
alvast succes me uw nieuwe professionele bezigheid
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Vandaag was het in de namiddag onmogelijk te helpdesk te bereiken. Van mij mogen ze da voice menu nu al afvoeren/aanpassen aangezien de interval voor het laten rinkelen geweldig laag is gezet -> direct antwoordapparaat.
Eergisteren kerel van bgc langsgeweest, nu heb ik tenminste al de goeie syncronisatiewaarden, maar verbinding maken is helaas nog te veel gevraagd. Nu 1 maand en 8 dagen na "aansluiting". Tis te hopen dat de ombudsman realroot snel aanspoort om met een oplossing te komen, van realroot zelf hoef ik niet te veel initiatief te verwachten.
Eergisteren kerel van bgc langsgeweest, nu heb ik tenminste al de goeie syncronisatiewaarden, maar verbinding maken is helaas nog te veel gevraagd. Nu 1 maand en 8 dagen na "aansluiting". Tis te hopen dat de ombudsman realroot snel aanspoort om met een oplossing te komen, van realroot zelf hoef ik niet te veel initiatief te verwachten.
De laatste 2 maanden heb ik die snelheid exact 1 dag gehad, dat was eergisteren, en was zeer tevreden. Gisteren ging het overdag trager dan smallband bij Telenet, na 18u30 ging het terug tegen 100 kByte/sec.
Er is nog nooit iemand langs geweest om het zelf te constateren hoe dikwijls ik ook al gebeld heb.
edit: Heel de avond en nacht aan max 100kByte/sec gedownload, vanaf een uur of 7 deze morgen is de snelheid terug onder de 10kB/sec gezakt.
Als ze het niet kunnen oplossen, moeten ze mijn contract maar opzeggen en ga ik naar Versatel. Daar moet je geen 121 euro aansluitkosten betalen, abo is goedkoper en je krijgt er nog een modem gratis ook.
Er is nog nooit iemand langs geweest om het zelf te constateren hoe dikwijls ik ook al gebeld heb.
edit: Heel de avond en nacht aan max 100kByte/sec gedownload, vanaf een uur of 7 deze morgen is de snelheid terug onder de 10kB/sec gezakt.
Als ze het niet kunnen oplossen, moeten ze mijn contract maar opzeggen en ga ik naar Versatel. Daar moet je geen 121 euro aansluitkosten betalen, abo is goedkoper en je krijgt er nog een modem gratis ook.
Laatst gewijzigd door Perkele 07 okt 2005, 08:47, in totaal 1 gewijzigd.
sorry hoor,
maar wtf is dit voor een isp.
Je belt, ik krijg geen connectie op me modem,
en dan ewa gezever blalba, en tenslotte zeggen ze
dat ze zullen zien wat ze gaan doen,
ondertussen weeral een week geleden, en weer geen telefoon.
dat ze dan iets doen
niet normaal.
en dat van de ombutsman zouw niet eens een slecht gedacht zijn...
maar wtf is dit voor een isp.
Je belt, ik krijg geen connectie op me modem,
en dan ewa gezever blalba, en tenslotte zeggen ze
dat ze zullen zien wat ze gaan doen,
ondertussen weeral een week geleden, en weer geen telefoon.
dat ze dan iets doen
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
niet normaal.
en dat van de ombutsman zouw niet eens een slecht gedacht zijn...
same here, ik bel naar hun, tzou belgacom zijn, bel naar belgacom die zegt alles inorde, ik bel terug naar hun , dan is het telenet, telenet zou het nog nie inorde gedaan (week verder) maandag zou ik op internet gekunt hebbe we zijn nu vrijdag nu is het al volgende week kunde op internet en we beloven u nie echt meer een dag kan maandag zijn of vrijdag, maar men skynet is nu wel al down... dus zit ik een weekend/week/maand??? zonder internet echt LEUK kmoet bij men lief op internet gaan. om men werk te doen voor school echt tof! En als ik niet bel dan gebeurd er niks... is echt pijnlijke situatie!!
PS: mail support kennen ze blijkbaar niet, 10mails gezonden geen 1 terug gekregen er is alleen telefoon support (als er dan opgepakt word)
PS2: vind spijtig dat karel/ditch er nie meer is, lijkt mij een professioneler iemand...
PS: mail support kennen ze blijkbaar niet, 10mails gezonden geen 1 terug gekregen er is alleen telefoon support (als er dan opgepakt word)
PS2: vind spijtig dat karel/ditch er nie meer is, lijkt mij een professioneler iemand...
- poohbeer
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik ben zowaar aan 300kB/s bezig :o
Ben eens benieuwd of ze iets hebben gedaan of dat't gewoon wat stillekes is op de lijn vandaag. Noujah, zal wel gewoon wa stiller op de lijn zijn vandaag.. vannacht was het nog gewoon 100kB/s en 't is zaterdag.. Realdsl is nie aan't werken dus.
Ben eens benieuwd of ze iets hebben gedaan of dat't gewoon wat stillekes is op de lijn vandaag. Noujah, zal wel gewoon wa stiller op de lijn zijn vandaag.. vannacht was het nog gewoon 100kB/s en 't is zaterdag.. Realdsl is nie aan't werken dus.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat was een van de voorwaarden om aangenomen kunnen worden eh, ge moet minstens 34 mbit meebrengenDaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
wie weet zijn ze het allemaal wat aan het wegstoppen en hebben ze de caps naar een ander tijdstip verplaatst !poohbeer schreef:helaas zit'k alweer op die 100kB/s.DaNi0 schreef:Wie weet is 't door die nieuwe knul.
- poohbeer
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
'k geloof niet dat't hier om caps gaat. Dan zou de snelheid juist erg stabiel zijn.Ofloo schreef:wie weet zijn ze het allemaal wat aan het wegstoppen en hebben ze de caps naar een ander tijdstip verplaatst !poohbeer schreef: helaas zit'k alweer op die 100kB/s.
Kan je dan ook je beschuldigingen hard maken dat ze caps plaatsen op bepaalde tijdstippen. Welke tijdstippen dan, kan het nu niet controleren aangezien mijn payserver nog niet in orde is en 24h/24h downloaden zit er nog niet in. Het schommelt altijd tussen de 300-320kB/s, grotere schommelingen als bij Scarlet maar er is met te leven.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
nu lijkt het weer in orde maar daar voor was het telkens een vaste constante snelheid op een bepaald tijdstip wat is het dan? netwerk traffic of wat?zeppos4 schreef:Kan je dan ook je beschuldigingen hard maken dat ze caps plaatsen op bepaalde tijdstippen. Welke tijdstippen dan, kan het nu niet controleren aangezien mijn payserver nog niet in orde is en 24h/24h downloaden zit er nog niet in. Het schommelt altijd tussen de 300-320kB/s, grotere schommelingen als bij Scarlet maar er is met te leven.
De website van RealDSL blijkt niet echt meer te bestaan, tenzij voor klanten?! Reeds 3 weken geleden hebben wij een aanvraag ingediend, een antwoord hebben we echter nog niet gekregen. Zelfs niet op de 2 bijkomende mailtjes die ik heb verstuurd... Iemand een idee wat er aan de hand is?
Die antwoorden nooit op emails.
Heel 't weekend heb ik 100-150 kByte/sec gehad, wat snel is in mijn geval, vanaf deze morgen is het terug droevig gesteld, ik krijg amper webpagina's geopend. Die van de helpdesk weet enkel te vermelden "eum, wij leveren je een 3.3 Mbit signaal, je ping is wel wat laag, het probleem zit niet bij ons maar bij Telenet die het netwerk verzorgt", een ticket aanmaken deed die helpdesker niet. Ik heb gvd geen contract met Telenet maar met RealDSL!
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 200 kbit/s or 25 kbyte/s
- Upload speed : 154 kbit/s or 19 kbyte/s
Mon Oct 10 2005 at 11:33:56 UTC+0200
Heel 't weekend heb ik 100-150 kByte/sec gehad, wat snel is in mijn geval, vanaf deze morgen is het terug droevig gesteld, ik krijg amper webpagina's geopend. Die van de helpdesk weet enkel te vermelden "eum, wij leveren je een 3.3 Mbit signaal, je ping is wel wat laag, het probleem zit niet bij ons maar bij Telenet die het netwerk verzorgt", een ticket aanmaken deed die helpdesker niet. Ik heb gvd geen contract met Telenet maar met RealDSL!
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 200 kbit/s or 25 kbyte/s
- Upload speed : 154 kbit/s or 19 kbyte/s
Mon Oct 10 2005 at 11:33:56 UTC+0200
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
nickxbe schreef:Zolang je maar dingen download die je ook gebruikt, ach dan is 't goed.. vind het onzin om 24/24 te downloadne en er vervolgens niets mee te doen.
Daarom is het ook FUP en geen unlimited traffic eh
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Blijkbaar werkt die nieuwe niet op woensdag. Vandaag al op verschillende tijdstippen geprobeerd ivm domein/hosting en altijd bezet-toon, vorige week hetzelde liedje. Er staat in mijn contract dat ik recht heb op een helpdesk tijdens de kantooruren en die krijg ik niet. Vreemd toch
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Op de kabel...? Ik haal constante snelheden van 5.05mbps hoor...Ofloo schreef:gewoon geen gegarandeerde snelheid als ik niet beter wist lijkt dit op de kabel lol
- alfadude
- Elite Poster
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Leuk voor je,
Ik zit hier te kloten met de constante snelheid van 1Mbit.
Volgens mij hebben ze de helpdesk medewerkers van A2F overgenomen. Na vraag over de snelheid is het antwoord: "maar mijnheer u download toch x aantal GB per maand, dan doen wij er niets aan hoor"
Ik zit hier te kloten met de constante snelheid van 1Mbit.
Volgens mij hebben ze de helpdesk medewerkers van A2F overgenomen. Na vraag over de snelheid is het antwoord: "maar mijnheer u download toch x aantal GB per maand, dan doen wij er niets aan hoor"
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
wat bedoelde u download toch x aantal GB's ?? what heeft u download nu met uw snelheid te maken..alfadude schreef:Leuk voor je,
Ik zit hier te kloten met de constante snelheid van 1Mbit.
Volgens mij hebben ze de helpdesk medewerkers van A2F overgenomen. Na vraag over de snelheid is het antwoord: "maar mijnheer u download toch x aantal GB per maand, dan doen wij er niets aan hoor"
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Omdat hun bulk van klanten daarvoor naar realDSL stapt.Ofloo schreef:
wat bedoelde u download toch x aantal GB's ?? what heeft u download nu met uw snelheid te maken..
NIET voor de snelheid, wel voor de FUP