hardleerse telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

En dat lukt meestal wel omdat (vlaamse?) klanten niet mondig genoeg reageren igv problemen. Kordaat beslissen om van provider te veranderen gebeurt veel te weinig, bijgevolg krijgen we nog steeds die dure packs te slikken :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Belgen zijn nog vaak van mening dat loyaliteit moet beloond worden.
Herinner u het massaprotest tegen Telenet een paar jaar geleden.
Nieuwe klanten worden altijd beloond, bestaande klanten blijven in de kou staan.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik was ooit op een meeting van forumgebruikers bij een telecombedrijf. Daar verklaarde een manager doodleuk dat de Belgen graag betalen :roll:

Mondigheid is inderdaad een verschil met oa Nederland maar waar kan je ook heen? Veranderen is meestal enkel een andere naam op dezelfde factuur en een hoop gedoe bij de omschakeling. Logisch dat mensen dan maar blijven bij wie ze de minst erge vinden.

Wat is er mis met een beloning van loyaliteit? De providers komen er zelf mee af voor wie lucky is of als je erachter vraagt. Als je jaarlijks goed betaalt, mag er toch ook eens iets in return komen of is het enkel eenrichtingverkeer.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Dizzy schreef:Wat is er mis met een beloning van loyaliteit?
Op korte termijn kost het alleen geld... op lange termijn, tja daar hoef je niet van wakker te liggen als quasi monopolist.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Loyaliteit wordt nooit beloond, nergens.
Blijf je heel je leven bij dezelfde werkgever, tja dan loop je een pak geld mis.
Blijf je heel je leven bij dezelfde bank, verzekering of energieleverancier, ditto.
Blijf je heel je leven bij dezelfde madam... tja :lol:
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Dat is nu eens niet helemaal waar...

Eneco: Jarenlange klanten krijgen verschillende cadeaus. Oa fietsbijstand in gans Europa (betaal daar op een ander toch behoorlijk wat geld voor), noodherstelling in huis, gratis slotenmaker als je buitengesloten bent, bijstand elektrische wagen, gedeeltelijke betaling factuur bij verlies van werk etc etc... Dat zijn opties die je krijgt na 3 maand, een jaar of meer dan 2 jaar.

ook bij KBC zijn er dergelijke gratis dingen die inbegrepen worden als je al enkele jaren klant bent.

Ook bvb Orange geeft mij 'meer' cadaus hoe langer ik klant ben. Telenet echter... Nah, enkel goed om te betalen en jaarlijks de prijs te verhogen.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Vroeg of laat blijft dat niet pakken. Vraag het maar aan engie electrabel.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Gray schreef:Loyaliteit wordt nooit beloond, nergens.
Nergens is misschien overdreven, maar idd niet in de corporate wereld. "Money talks, loyalty walks".

Reden is eigenlijk heel simpel: gebrek aan concurrentie. Ga eens gaan zien in de VS, tot een decennium geleden had je daar heel sterke loyaliteitsprogramma's bij bedrijven, maar de voorbije jaren zijn veel sectoren geconsolideerd tot enkele spelers, en het loyaliteitsprogramma is het eerste dat dan ferm ingeperkt wordt.

Een sector waar het nog steeds bestaat daar zijn kredietkaarten, de concurrentie speelt daar ook nog steeds heel hard + kredietkaarten zijn nu eenmaal ook erg winstgevend. Je zou eens moeten zien hoeveel Amerikanen aan cashback kunnen krijgen (4-5%) of aan airline miles/hotelpunten.
Slafes schreef:ook bij KBC zijn er dergelijke gratis dingen die inbegrepen worden als je al enkele jaren klant bent.
Een bank dan nog lol, dat is de laatste van wie je zoiets hier zou verwachten, ze keren het geld liever aan zichzelf uit. Wat geven ze dan wel als ik vragen mag? Iets meer dan een ticket voor Kinepolis of een korting voor Plopsaland?
Slafes schreef:Telenet echter... Nah, enkel goed om te betalen en jaarlijks de prijs te verhogen.
Nu dat Proximus Bizz Club opgedoekt heeft hebben ze ook geen enkele reden meer.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

CCatalyst schreef:
Slafes schreef:ook bij KBC zijn er dergelijke gratis dingen die inbegrepen worden als je al enkele jaren klant bent.
Een bank dan nog lol, dat is de laatste van wie je zoiets hier zou verwachten, ze keren het geld liever aan zichzelf uit. Wat geven ze dan wel als ik vragen mag? Iets meer dan een ticket voor Kinepolis of een korting voor Plopsaland?
Moest het even opzoeken, want ze maken er precies nergens reclame voor...

Comfortherstel aan huis in geval van nood. Oa, slotenmaker, technische hulp, kortom, wat ik bij Eneco eigenlijk ook heb. Heb ik eenmaal gebruik van gemaakt, technieker kwam aan huis voor de CV ketel, kon er helaas niet meteen wat aan doen, maar bon, als dat bij eender welke zelfstandige was geweest had de factuur zeker gevolgd. Slotenmaker alleen al laten langskomen en je bent 100+ euro kwijt. Mijn ex heeft er ook gebruik van gemaakt bij verlies van haar sleutel. Slotenmaker kwam langs, 2 veiligheidssloten gestoken die beter waren dan wat er in zat en de rekening was eveneens 0 euro. Het enige wat je er moet voor doen, is er aan denken. (zie mijn dubbele fietsverzekering via Eneco en Cycling Vlaanderen waarbij ik de laatste zal afzeggen vermits ik het eigenlijk gratis heb.)

Daarnaast ook korting op tickets voor de zoo, korting bij VAB bij controle van een wagen, korting op rijlessen en geen inschrijfkosten bij VAb en een aankoopbedrag ter waarde van 30 euro bij een preventiewinkel.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”