Belachelijk eigenlijk dat er hier in belgië nog zo met die limieten gewerkt wordt.ik weet dat dat in nederland niet zo is en daar ben je ook nog eens voordeliger uit.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
50GB of meer bij Surfadsl ...Tae schreef: Wat blijft er dan nog over Surfadsl 50gb, Versatel (maar 1mbit :s), etc. Er waren nog een paar andere die wel een limiet hebben maar daar niet consenquent in waren ???
Geef hen ticketjes voor de zoo ofzo ... 't is toch schoon weerThe_Borg schreef: Om de situatie nogmaals erger te maken, op kot beschikken we ook over adsl2fit 8 Mbit, ik vermoed dat deze ook down is. Hou 14 Informaticastudenten maar eens in toom zonder internet.
Nikolaas schreef:marc67 schreef:dat faxnummer waarnaar je moet faxen 032349382 antwoord zelfs niet !??
hoe deden jullie dat ?
Faxen kan naar 03/2656711. Heb dit nummer via de edpnet helpdesk gekregen mbt de overschakeling en het bewuste document....
Ik heb het ook gemaild en nog geen gegevens ontvangen, heb deze middag voor de zekerheid gebelde, en die zij dat we gewoon verder konden surfen (ik toch).ldegheest schreef:Ik heb mijn bestelforumulier gisteren avond doorgestuurd via email. Ik heb hier wel geen bevestiging of zo ontvangen. Maar momenteel ben ik wel nog verbonden?
Zijn er nog mensen die via email geen bevestiging hebben gekregen? En kan ik nu nog op internet omdat ik nog niet gedisconnect heb of omdat ze me toch hebben aanvaard?
Gezien de situatie lijkt het me beter het op papier te zetten.Anonymous schreef:Wat doen als je 2 dagen (30x voor ze opnamen) aan de telefoon gehangen hebt met A2F voor je doorhad wat de situatie was?
Ik heb het EDPnet formulier daarstraks naar EDPnet verzonden met de post. (Heb geen fax staan.)
De post kennende gaat die niet aankomen voor de maandagavond deadline...
Naar EDPnet bellen en zeggen dat het formulier onderweg is?
Ik heb dit ook via mail verzonden naar Edpnet maar heb tot nu toe ook nog geen bevestiging gekregen dus ga ik voor alle zekerheid maandag het maar doorfaxen.ldegheest schreef:Ik heb mijn bestelforumulier gisteren avond doorgestuurd via email. Ik heb hier wel geen bevestiging of zo ontvangen. Maar momenteel ben ik wel nog verbonden?
Zijn er nog mensen die via email geen bevestiging hebben gekregen? En kan ik nu nog op internet omdat ik nog niet gedisconnect heb of omdat ze me toch hebben aanvaard?
Dus bij deze weet je wat je te doen staat mocht je gedisconnect worden.Doordat we overspoeld worden met faxen kunnen we niet garanderen dat iedereen een bevestiging krijgt dat we deze hebben toegekregen (geldt ook voor e-mail). Als er één gestuurd is kan je er wel zeker van zijn dat je online blijft TENZIJ dat de kwaliteit te slecht was (onleesbaar) of er fouten op de fax staan. Aan de mensen die een fax hebben gestuurd en die toch tijdelijk offline gaan, onze excuses. Zij kunnen ons telefonisch bereiken of via e-mail/fax. Zie de gegevens op onze website.
ps: we proberen de onleesbaren te contacteren.
http://www.userbase.be/forum/portal.php ... roviderabodvdb24 schreef:Ben een 'bescheiden' adsl gebruiker met een voor mij erg interessante formule : nl. het BLAST-abonnement van Adsl2fit.
=> Tarificatie volgend volume/trafiek dus zonder vast maandbedrag.
Mijn maandgemiddelde is ong. 280MB dus aan 'grotere' abonnementsformules heb ik niets. Die zijn gewoon veel te duur in verhouding tot mijn behoefte.
Anderzijds stel ik de snelheid op prijs, die toch wel hoger is dan de 'light-abo's' van bv. Versatel (= trouwens ook een vast maandbedrag, ook als je minder verbruikt).
Nu A2F een omschakeling naar EDPNET voorstelt zie ik echter geen vergelijkbaar abonnement bij hen.
EDPNET kan mij dus blijkbaar niet geven wat ik had bij A2F.
Indien het wel zo zou zijn, hoor ik dat graag.
Andere gelijkaardige formules waar ik niet van op de hoogte ben, zijn ook zeker welkom.
Alvast bedankt.
Dvdb24
en ze leefden nog lang en gelukkigAnonymous schreef: Tegen dan is realdsl misschien dé marktleider, of heeft skynet misschien een 100GB abbo voor 30€![]()
SDSL/VDSL etc zal tegen dan ook sowieso meer ingeburgerd zijn... en wie weet nog meer nieuwe technologieën.
volgend jaar komt ook de auto die op water rijd op de markt !Anonymous schreef:
Tegen dan is realdsl misschien dé marktleider, of heeft skynet misschien een 100GB abbo voor 30€![]()
SDSL/VDSL etc zal tegen dan ook sowieso meer ingeburgerd zijn... en wie weet nog meer nieuwe technologieën.
Is dit geen verkoop op afstand? Hebt ge dan geen bepaalde termijn om het contract op te zeggen binnen een bepaald aantal dagen?SkeritXP schreef:Ik heb mij dus maar ingeschreven voor EDPnet, vrijwel omdat ik pas vrijdag eindelijk was doorgeraakt bij ADSL2Fit (andere dage waren hun telefoons constant bezet) en toen ik belde was het 2 uur en ze zeiden dat ik het formulier moest invullen voor 4 uur of alles was vervallen, dus ik zag mijn hele 40GB download limiet al helemaal verdwijnen dus heb ik maar zo snel mogelijk dat formuliertje ingevuld en doorgestuurd, pas erna zie ik dat sliding windows gedoe en al ... en nu hoor ik van RealDSL Had ik dat geweten had ik graag 20 dagen gewacht om opnieuw onbeperkt te surfen ... Afzetters
Neegast schreef:EDPnet tracht volgens mij munt te slaan uit de problemen van ADSL2FIT
soms hehemeon schreef:Neegast schreef:EDPnet tracht volgens mij munt te slaan uit de problemen van ADSL2FIT![]()
Serieus?![]()
Natuurlijk zitten daar commerciele beweegredenen achter, of gelooft ge nog in de paashaas?