fred_be9300 schreef:Enige dat ik kan toevoegen is dat ik meteen bij ontvangst van de Scarlet SIM, de activatie heb geregeld (via de website, als herinnering klopt). Mss is werkt de overstap vlotter als je eerst nog een paar dagen wacht na ontvangst van de Scarlet SIM.
Als het voor iedereen 1 extra dag duurt om data werkend te krijgen, kunnen ze dat beter meedelen in hun communicatie...
SIM kaart dinsdag gekregen, vrijdag avond activatie via mijn.scarlet.be, zaterdag ochtend geen bereik meer op oude sim (Proximus). Bellen/ SMS'en werkte via de Scarlet SIM, data niet.
Na even hier rond te neuzen besloten nog een extra dag te wachten vooralleer hun klantendienst te bellen. Zondag ochtend werkte de data.
Je moet wel nogmaals het APN profiel aanvinken (zelfs indien die al aangevinkt staat) ofwel de smartphone herstarten.
Data wordt dus pas actief 24u nadat je Scarlet SIM actief wordt. Heb daar geen probleem mee, maar het mag inderdaad beter meegedeeld worden om frustraties te vermijden.