![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb nog niet het gevoel gehad dat ze bij mij kijken naar mijn plaspauzes alleszins, en roken doe ik niet. Zullen ze ook niet doen zolang de klant tevreden is denk ik
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dat is ook waar natuurlijk. Bij arcelormittal zijn zelfs werkvoorschriften over hoe je je handen moet wassen na toiletbezoek!Lord Utopia schreef:Ja, helaas zijn grote bedrijven ook zwaar gesyndicaliseerd, daar doe je als bedrijf niet wat je wil (ook niet positieve dingen, zoals goede werknemers met een interimcontract een vast contract aanbieden). Volg je de strikte regels niet, beginnen ze te staken of klagen ze je aan.Heronic schreef:Wees blij met koffie-, rook en pispauzes buiten de vaste pauzes, geen van allen is productief.
Bij grotere bedrijven valt het dikwijls nog het meeste tegen daar je als werknemer toch maar een snel te vervangen nummertje bent in een systeem waar de cijfertjes heilig zijn.
Kmo's zijn op dat vlak een stuk beter, "goede" werknemers worden er gerespecteerd en in de watten gelegd.
En de kmo bazen die de puntjes op de i willen zetten kunnen hun volk niet houden. Bekwame werknemers pikken dat niet.
Er staat toch duidelijk GEEN variabele prijs... Je betaald je abonnement, of ze nu maar 2Mbps kunnen leveren of 70Mbps maakt niks uit voor de prijsMClaeys schreef:Geen variabele prijs, maar je betaald voor de snelheid die ze kunnen leveren, ze garanderen dus geen 30Mbps.